Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát köszi a segítséget. A tankot ahogy lehetett leengedtük, vmenyi kosz ki is jött belőle, kimosni azonban nem mostuk ki. A karbinak is csak az alját szedtük le, a fúvókákat kicsavartuk, de azok nem voltak eldugulva. A szivatót nem néztük még át ( anno volt egy simóm ami sokat állt és az se indult el, mert le volt ragadva a szívató gumija, ennél fingom sincs h milyen lehet) majd mindjárt rakok fel képet a karbiról, mert van rajta 1-2 érdekesség...
"meghozta a sikert, és indult a moci" vagy.. karbi kidugulást. bocsi a rossz fogalmazás miatt..
Ha rg nem járatta, és leállt neki a benzin kifogyása miatt, akor a tankban jól elülepedett a redva, a jóember meg jól megetett a motorral:)
Érdemes volna a tejes üa rendszer babaxni bigibe egy napra a tnaksapkával együtt, a tartályokat meg kimosni.
Én is így vettem egy mitot (utána teljes generál lett, úgy kezdtem, hogy új blokk, henger újra perselyezés, új dugó bele.) annál is ugyan ilyen szlenggel altattak, hogy előző nap indult.. Nem találtak aztán bele egy gyertyakulcsot se otthon a srácnál, nem hogy belevaló gyertyát. Hazavittük (mivel elég baráti ára volt.) majd kb 10 perc múlva már pöccre indult is. Ugyan ilyen problémákkal küzdöttem én is, de aztán a többszöri "gyertya kivesz, benya beönt, visszateker elindít " kúra meghozta a karbi dugulását is.(előtte ki lett takarítva a karbi de ennek ellenére valahol volt dugulás)
Hát én azt gondoltam h faterral kipucoljuk, mert tényleg a szűrő koszos volt,meg a benzincsövek is illetve a karburátor se volt patyolat,de ez nem hozott eredményt. Gondoltunk arra is h esetleg szar a membrán, de ki tudja.... Am egy észrevétel...a karbi környéke tök száraz volt, szét és összerakás utána azonban folyatott vhol, lehet h a tűszelep se az igazi... tanácstalan vagyok.....a Cagiva számomra még ismeretlen, volt pár gépem( simsonok, mz-k, aprilia rs50-125 de ezeket a faterral mindig megbütyköltük) de remélem ez is jó lesz...
Engem meggyőztél h megérte...
terminatornak üzenem am 132 e ft-al nyertem a licitet, de a csávó 120-ért odaadta....szal sztem nem sok érte, a blokkján isláccik h volt vele foglalkozva....csak hát indulna el...Szal tényleg h ha lenne vmi jó tippetek azt megköszönném...
Hát igazából ez a moci 2 évet állt nem volt használva....hirdetve is úgy volt h egy alapos átnézés, karbantartás rá fér mert hát ugye sokat állt..pályázási céllal vette a csávó( am egy tipikus újgazdag volt ,27 éves------------ van neki egy yamaha r6-osa 2009-es, meg asszem kb1-2 éves gsx-r 1000ese meg hát látszott h van lóvé a háznál, szal a mociban ki lett cserélve minden, a gyertya kivételkor a dugó tetejét látva elhiszem h új benne minden ) elvileg 20 km-t ment vele kb
Én mondjuk motort venni is úgy jártam h vagy kb 40 km en belül vagy nem indulok el.
Ha 240 km et mentem volna és nem indul a gép ,hát nemtudom .
Önmagában autóval csak az 15 e + 1 nap .Durva
lehet hogy hazudott, előző nap még tökéletes volt,aztán mikor mentél érte már be se indul? egy repedezett szívócsonkal szerintem azért bekéne indulnia,más lesz ott a gond
Baráti..mailt és egyeztetünk mindent: corleonezoli@gmail.com
És amúgy a szívócsonkot milyen árban adnád ?
Lehet hülyeséget kérdezek,de a szívócsonkba benne van a membrán is ugye ? Az lehet szar ?
Valóban a szívócsonk kissé repedezett.... hát figy én azért hoztam el mert a tulaj mondta előtte h pöccre indult, amikor odaértünk ( 240 kmről) arra már nem volt okés a gép... elvielg előtte nap járatta kissé és leállt neki a gép, mert tartalékon volt és kifogyott a benya, utánna megtankolta és ezután már nem indult. Hát nem tudom......
A Vaterás mitó!Én is nyomtam rá de mikor 100 főlé ment engedtem!
/sok érte/
Ha nem indul nem hoztam volna el!
Egyébként szerintem vmi üzemanyag gond lehet vanamikor másik karbit kell feltenni próbára ,vagy esetleg a szivócsonk lehet nagyon repedezett./Az van nekem elfekvőbe/
93as
Sziasztok!
A segítségeteket akarom kérni. Pár napja vettem egy Cagiva Mitot. Az évjáratot nem tudom pontosan behatárolni, ezért is mellékelek egy képet. A motor elvileg nemrég lett felújítva, 160-as henger, új belevaló dugó, főtengely javítás. Elvileg pályázásra lett megcsinálva( külön olajzás kikötve--- ehhez is kérnék segítséget h a csövet a tartályból hova kell kötni mert fogalmam sincs:( . A legnagyobb gond a mocival, h nem akar beindulni sehogy se (öndító, betolás ), akkor beröffent egy kicsit amikor faterral benzint nyomtunk a hengerbe és utánna ráindítottunk, de amint kiment a benzint lehörgött. A karbit meg a tankot kipucoltuk mert kicsit retkes volt. A szikra nagyon jó, a gyertya se régi, az önindító is hajt rendesen. Teljes tanácstalan vok. Vmi ötletetek ?
Hali.
valakinek nincs véletlenül eladó power mechanikája bonvdennel együtt,kis pénzért?
Két kulcsból egyet: Fűrész kell hozzá meg hegesztő
Így nézegetve, hogy majd 4 ezer ft egy új kulcs, amibe semmi sincs.. bakker mekkora üzletet csinálhattam volna anno.... ááá
sok féle fajta kulcs van, amit csináltathatsz hozzá.. Válogatni is lehet :D ha tudod hogy csinálj 2 kulcsból egyet ;)

http://n2.vatera.hu/photos/d2/...
Én konkrétan ilyet csináltam magamnak a toyotához :)
Maradok a hagyományosnál, ez egy bazi nagy bumszli, és nem is tetszik.
viszont immo és távirányító nélkül nagyon egyszerű, kb 10 perces melo az egész :D ha van hozzá kulcs
Én csináltam ilyet, opel ugyan ilyen kis kinyitható kulcsból toyotához (átraktam-belefaragtam az immot és távirányítót is, nem kis meló volt) mert a toyotáé eltört. Meg azért is, mert szervízből ahol dolgoztam ingyen kaptam már rossz kulcsokat. :) 1 dremel kell hozzá, semmi több.
Ha annyira kulcs kell akkor akkor bicskakulcsot csináltass amit ott lehet kapni szettet abba még riasztó is van :D