Köszi a hasznos infót, ezekszerint jószerivel lehetetlenség ilyet szerválni... Vagyonokér meg olaszból azér nem rendelek, annyira nem fontos végülis. Egyébként egy ismerős srácnak is Mito-ja van, de neki sem gyári kulcs van hozzá, hanem valami másolt Silca kulcs, viszont a műanyagos rész tök olyan formájú rajt mint a gyári Cagiva kulcson (ez a trapézforma), már valamelyest azzal is kibékülnék, majd körülnézek a kulcsmásolóknál.
Szia kösz a választ akkor én értettem félre. Nekem az a baja hogy zárt helyzetben is átenged kicsit ha a membrán van tönkre menve mit lehet vele csinálni?
TE kérdezted, hogy az úgy jó ? Én pedig válaszoltam, hogy MIVEL vákuumos benzincsapod van, az működik onnan !
Benzincsap felújítót én még nem láttam, nem igazán szokott az ilyen elromlani (talán a membrán igen, mert az enyémen is mindegy merre tekerem, mindig folyik a benya)
próbálkoztam már én is több városban (győr, paks..) egyenlőre teljesen sikertelenül.. Ezeknek van egy gyári száma, az alapján lehet őket talán utánrendelni original cagiva vagy ducati márkaszervízben. SZERINTEM :)
a kulcs 1ik felén található még egy gravírozott(?) sorszám..
pl.: B123456 (6számjegy)
Hali!
Ha valakinek lenne Cagiva mito 1990-es hez power mechanikához visszahúzó híbátlan visszahúzó rugója jelezze, természetesen jó pénzért!
Üdv.
e-mail: palesz2545@citromail.hu
Hát kisebbséggel lehetetlen beszerezni olyan kulcsot én is próbáltam több kulcsmásolónál de sehogysem sikerült.. Még a kulcsot sem tudták le másolni majd egy nagyobb városba sikerült
Lenne egy hülye kérdésem: Szerintetek valami csodával határos módon kapható esetleg eredeti Cagiva feliratos nyerskulcs, amibe aztán egy kulcsmásoló belemarja a saját kulcsom fogazatát?
Sziasztok lene pár kérdésem mito benzincsaphoz lehet e felujitó készletet kapni? SZivocsonkon van az a kis pöcök azt mondták oda vákumdobot lehet kötni nekem a benzincsap van rákötve miota megvettem azugy jó?
szia bogyó kérdésem lenne h kaptál valami választ az emilemre mert nekem nem jön már egy ideje semmilyen emil baszná telibe az anyát a kibaszott citromail...
Szevasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy hogy tudom ellenőrizni, hogy a CDI elektronika ad-e fordulatszám jelet a power-elektronikának? Kicseréltema power-e, ami jó (állítólag, mert pozícionál) és a Cdi-t is, amire garanciát válla az előző tulaj, hogy jó, de még mindíg nem akar 7250-nél nyitni a power. Jó, ok, alkatrész csere/próbával ki lehet szűrni, hogy mi aludas, de ezt valahogy nem lehet kimérni, vagy ellenőrizni?
A segítséget előre is köszönöm ;)
üdv.: DTJE
Michelin Hi-sport van most fent, de sajnos már kopásjelzőig el van kopva, ősszel mentem ezzel a gumival, de nagyon instabil volt, könnyen megcsúszott. Használtat milyen évjáratig érdemes megvenni, esetleg párban cseréljem, az első szerintem még ki kell, hogy bírjon 2000-2500km körül.
Eladó , egybe csak 25 ezer!
-4db vadonat új karbonos index
-Komplett önindító
- Komplett kábelköteg
-Power elektronika
- Első , hátsó lámpa
- Hátsó ülés
-Kilóméter óra , spirállal.
-Kezelőszervek , kivéve kuplung és fékkar.
-Olaj pumpa
-"Csiga" a gáz és olaj bowdenhez , bowdenekkel.
Képeket kérésre tudok küldeni .
címem : mito594@citromail.hu
hivj fel mert nem jó az emilem 30 5129874