Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mennyi mostanság egy műszaki vizsga? Nem találtam sehol 2012-es normális díjkalkulátort.
motorolajat kértem az eladótól, szóval akkor csaktán nem hajtómű olaj.
hajtómű olajat, vagy motorolajat vettél? (autómotor olaj)
Hát a 160-as fel megy de egy ismerőstől tudom ( Magyar kolléga ) hogy nem lesz biztonságos így vele menni meg hát picit bele ér a láncba ... Lehet jól néz ki de nem éri meg mert elkoptatod a gumid szélét mert bele ér a lánc és így nem biztonságos. :) Remélem tudtam segíteni . :)
Én agipot vettem, remélem az is megfelel.
nekem 10w40 van benne.. repsol transmission oil 10w40.. és müködik .
Hali!
Szerintetek 150/60-17-es hátsó gumi helyett fel lehet tenni 160/16-17-es gumit? Csak azért kérdezem mert az egyik eladó azt állította, hogy az is jó rá... A blokkba 800ml olaj kell igaz, és itt írták, hogy 10w40-est tegyek bele, de a manualba meg az van, hogy 15w50-es kell?
Kösz a választ de nekem csak hidegen indul nehezen lehet hogy tényleg csak fázik
Kösz a választ azt megtudnád mondani kb mekkora kompreszionak kell lenni?
SzEvasz!

Tegnap Próbáltam indítani a gépet, gyertya ki, csere.... lényeg a lényeg nem szedtem szét, csak a gyertyával próbálkoztam, de még nem is köhögött! :D Aztán ma kíváncsiság képen ráraktam egy hősugárzót a tank alá. ott hagytam kb 1/2 óráig, aztán láss csodát, PÖCC-RÖFF :D

Megállapítás: -10 fokban kicsit fázik XD
Hozzáteszem, nem vitát akartam indítani, hanem érdeklődéskép. Amíg nem lessz egy rendszámos váz, addig csak találkozóra, vagy sutyiban... ahogy eddig.
Nem volt hozzá nasonlítva, csak egy példa volt a kipuff. elhelyezésre, megnéztem, de sajna nem igazán van sok hely Mito-nál.
Azér egy Derbi GPR-125-öst nem hasonlítanék össze egy Mitoval...
Az egész vázszerkezet, felfüggesztés ránézésre egyszerűbb Mitoénál.
Rendben. Ha ugatnak a carbondob miatt szavadon foglak
bármi lehetséges :) akár az is, hogy a gyenge kompresszio miatt. Vagy a szívórendszered tömítetlen, esetleg a membránod rossz.. vagy csak simán gyertyát kéne cserélned.. báármi :)
Ha kell nekem van egy komplett karbim, mondjuk 4 ért a tiéd.
Valamelyik nap néztem eggyet, valóban jól mutat, pont onnan jött az ötlet, hogy ülés alá betervezni valahogy.
A lehetséges munkával tisztában vagyok naggyából, esetleg a rezó utáni rész, ahol elvékonyodik ott lehetne májerkodni vele, vagy igaz a másik megoldás az egyedi rezó gyártatás. Kiváncsi lettem volna, hogy valaki csinált-e ilyen jellegű átalakítást. Képgallériában nem találtam sajna példát rá.
Sziasztok volna 1 kérdésem lehetséges hogy hidegen azért indul nehezen a moci mert főtengelyszimeringes?
A Derbi GPR 125-nek ülés alatt van. Szerintem nagyon szép motor, és jólcsengő alkatrészekből van összerakva
Nekem van gyári dobom. Azzal tuti nem lesz hangos. Ha basztatnak szolj aztán kölcsön adom. Úgyis csak 300km-er van benne :D Mer egyből levettem.
mivel rezonátorról van szó ,aminek meghatározott méretei (hossz-átmérő) vannak, így max egy egyedi tervezett rezót csináltathatnál valahogy.. vagy esetleg.. raksz bele egy gilera blokkot, amin megfordítható a henger, és így az ülés alatt szépen elvezeted a kipufogót. (ehhez is egyedi kipu kell) vagy akár 250cc-s honda vagy yamaha mintára megcsináltatod.. (van olyan versenygép, aminél így van megoldva, és az ülés alatt megy a kipufogó, mert fordított henger van rajta)
Sziasztok, látom most pont a dobokról folyik a csevej. Lenne egy olyan kérdésem, hogy valaki próbálkozott már dupla dobot tenni a motorra? egymás főlé, vagy akár két oldalra? Esetleg valaki úgy alakította, hogy az ülés alá került? Bután nézne ki? Mito 1-ről lenne szó.
Van akivel piszkálódnak van akivel nem, nekem pl be se kellett inditanom a motort
Eladó egy db 110/70r17 Dunlop Arrowmax GT501FJ motorgumi.
Garantált 95%os,repedés és javítás mentes, 2006.27.heti gyártású.
Ára:12.000ft
Tel:06702465353