Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért mondom, hogy lehet sok még az a 3500 is érte... + ha még rájön 2100 posta... Akkor inkább hagyom.
Van nekem jó gyári carbondobom, csak attól parázok h azzal nem engedik át a vizsgán. Mert azt mondják rá h "tuningdob"...
Egyébként az Evo gyári carbondobot szedte már szét valaki? Én mikor vettem, szét póbáltam húzni, de nem sok sikerrel, pedig szerintem nem ártana újra gyapotozni...
Na megvan a hiba hol tudok beszerezni delorto phb...28 as karbihoz úszót?
túlfolyó vagy levegőző a neve annak a 3 "járatnak". ha folyik valamelyiken (ha tudod hogy folyik..miért nem nézed meg hogy hol ? ) akkor a tűszelep nem zár rendesen. az úszó lent akad, és hiába folyik elég benzin a karbiba, nem zárja el a benzin útját. Valoszinüleg valamiben elakad (pl. túl szélesre vágott tömítés) . Nekem egyszer volt ilyen gondom, VHSA 32es karbival, megkocogtattam a karbit és utána rendesen zárt.
hát 3 éve nem használtam a motort és nemtudom milyen szerepe van az alján azon a műanyagon ott van egy elfolyó meg van a két oldalán két másik nyílás de az olajzást meg a benzin csövet azt tudom szal a másik 3 helyen folyhat valahol:S azokat csak kössem össze csövekkel? vagy mit csináljak vele?
Add cimet megkapod3500 be
rg500! Most nézem a képeidet, az enyémen kb 2x ekkora a horzsolás átmérője :) és ugyanilyen dob !

Laller ! első kérdés : hol folyik ? második kérdés : milyen csöveket lehet összekeverni ?
Egyébként szerintem cső csatlakozásokat (hogy hova menjen a benzin, olaj.. nem fogja írni, de ezt csak emlékezetből írom..)
Letöltőlink :
http://data.hu/get/4717008/Cag...

Itt egy manual, ebben megtalálod a keresett képet.
PDF reader szerint 53. oldal.
sziasztok srácok karburátor rajzot tudna valaki megosztani mert nemtudom mi lehet a cink de folyik a benzin ki a karbiból tömítés minden van de vannak csövek amiket nemtudok jóhelyen vannak e... lécci vlaki valami segítséget:))
én anno a teljesen használható dobot, ami a saját mocimon van rajta (horzsolásnyom külső felén, ezt leszámítva nem ütött-kopott!) 2kerek ezresért vettem ...
Köszi, de ilyen feltételek mellett inkább kihagyom.
Egy ütött-kopott dobér még 3500 sem kevés... meg még rájönne a 2100 Ft posta az már 5600. Ennyit nekem nem ér meg.
bilincset is adom
legyen a kettő kőzt 4? de a posta az 2100 mert emeltek 1500 ért nem megy már semmi sem
Ha adod hozzá a képen látható gumírozott bilincset is, adok érte 3500-at, a postaköltség utánvétes csomagnál 1500 Ft-ból megvan...
Nekem van gyári karbondobom, igazából tartaléknak venném, feltételezem h gyapotozni is kellene...
Horpadás, lyuk ugye nincsen rajta?
akkor menyt adsz érte 4500 ft az 10 liter benya ára kb de alkuképes vok ...
Ezt az árat remélem nem gondoltad komolyan
Ha igen akkor vedd úgy mintha nem is írtam volna...
Nézd meg te is a dobot....
Üdv ez lenne a mito dob a képen lathato sérüléssel 4500+2100 posta
Dob lehet engem is érdekelne (ha nem olyan vészes a sérülés).
Szia nekem van dobom bar van rajt enyhe sérules holnap adok kepet róla..
Sziasztok!
Keresek szép állpotú kipufogó végdobot. Bármilyen szép állapotú dob érdekelne. djklein@index.hu
megoldottam a csatlakozót el is felejtettem:D
sziasztoksrácok lenne egy kérdésem a lendkerék oldal felöli résznél ahol a lendkerék alatt van az a pici jeladó azt szét bírom szedni úgy hogy aztán ujra össze is bírjam rakni mert tömítést akarok vágni ahoz az elemhez csak így hogy egy kábelon lóg ki a motorból úgy nem igazán lesz profi a tömítésem:S:S
1dl olaj minden 4 liter benzinhez.
Üdv valaki tudna nekem segíteni hogy ha a különolajozás nincs bekötve kb milyenre keverjem a mitoba az üzemanyagot és hogy hogyan tudnám ellenőrizni hogy a membrán jól működik-e?
Hello!
Sztem mindenképpen motult töltsél bele. Magyar utakra meg inkább valami lightosabb olajat. MOTUL
Sziasztok!
Nagyon sok cagiva mito II-es alkatrészeim van eladó!Esetleg ha valakit érdeklne:atex05@freemail.hu cimre irjatok!

http://www.kepesmotor.hu/korma...