Azért mondom, hogy lehet sok még az a 3500 is érte... + ha még rájön 2100 posta... Akkor inkább hagyom.
Van nekem jó gyári carbondobom, csak attól parázok h azzal nem engedik át a vizsgán. Mert azt mondják rá h "tuningdob"...
Egyébként az Evo gyári carbondobot szedte már szét valaki? Én mikor vettem, szét póbáltam húzni, de nem sok sikerrel, pedig szerintem nem ártana újra gyapotozni...
túlfolyó vagy levegőző a neve annak a 3 "járatnak". ha folyik valamelyiken (ha tudod hogy folyik..miért nem nézed meg hogy hol ? ) akkor a tűszelep nem zár rendesen. az úszó lent akad, és hiába folyik elég benzin a karbiba, nem zárja el a benzin útját. Valoszinüleg valamiben elakad (pl. túl szélesre vágott tömítés) . Nekem egyszer volt ilyen gondom, VHSA 32es karbival, megkocogtattam a karbit és utána rendesen zárt.
hát 3 éve nem használtam a motort és nemtudom milyen szerepe van az alján azon a műanyagon ott van egy elfolyó meg van a két oldalán két másik nyílás de az olajzást meg a benzin csövet azt tudom szal a másik 3 helyen folyhat valahol:S azokat csak kössem össze csövekkel? vagy mit csináljak vele?
rg500! Most nézem a képeidet, az enyémen kb 2x ekkora a horzsolás átmérője :) és ugyanilyen dob !
Laller ! első kérdés : hol folyik ? második kérdés : milyen csöveket lehet összekeverni ?
Egyébként szerintem cső csatlakozásokat (hogy hova menjen a benzin, olaj.. nem fogja írni, de ezt csak emlékezetből írom..)
Letöltőlink : http://data.hu/get/4717008/Cag...
Itt egy manual, ebben megtalálod a keresett képet.
PDF reader szerint 53. oldal.
sziasztok srácok karburátor rajzot tudna valaki megosztani mert nemtudom mi lehet a cink de folyik a benzin ki a karbiból tömítés minden van de vannak csövek amiket nemtudok jóhelyen vannak e... lécci vlaki valami segítséget:))
én anno a teljesen használható dobot, ami a saját mocimon van rajta (horzsolásnyom külső felén, ezt leszámítva nem ütött-kopott!) 2kerek ezresért vettem ...
Köszi, de ilyen feltételek mellett inkább kihagyom.
Egy ütött-kopott dobér még 3500 sem kevés... meg még rájönne a 2100 Ft posta az már 5600. Ennyit nekem nem ér meg.
Ha adod hozzá a képen látható gumírozott bilincset is, adok érte 3500-at, a postaköltség utánvétes csomagnál 1500 Ft-ból megvan...
Nekem van gyári karbondobom, igazából tartaléknak venném, feltételezem h gyapotozni is kellene...
Horpadás, lyuk ugye nincsen rajta?
sziasztoksrácok lenne egy kérdésem a lendkerék oldal felöli résznél ahol a lendkerék alatt van az a pici jeladó azt szét bírom szedni úgy hogy aztán ujra össze is bírjam rakni mert tömítést akarok vágni ahoz az elemhez csak így hogy egy kábelon lóg ki a motorból úgy nem igazán lesz profi a tömítésem:S:S
Üdv valaki tudna nekem segíteni hogy ha a különolajozás nincs bekötve kb milyenre keverjem a mitoba az üzemanyagot és hogy hogyan tudnám ellenőrizni hogy a membrán jól működik-e?
Van nekem jó gyári carbondobom, csak attól parázok h azzal nem engedik át a vizsgán. Mert azt mondják rá h "tuningdob"...
Egyébként az Evo gyári carbondobot szedte már szét valaki? Én mikor vettem, szét póbáltam húzni, de nem sok sikerrel, pedig szerintem nem ártana újra gyapotozni...