Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy 2003 mas Mitot fogok venni/üzletelni mostanában németországból ha minden jól megy. Csak az a gond, hogy le van folytva annyira hogy max 100 körül menjen az ottani korlátozások miatt. És az a kérdésem a Mitokat hogyan folytották le? Gondolok én eletronika, henger, kipufogó stb re.
kérdésem az lenne, hogy MITO2-esbe (a dupla körlámpásba) milyen izzók járnak előre? A képen lévő jó lesz bele (foglalatot nézve) vagy nem?
Előre is köszönöm!
üdvüzlettel: Tibor
A ferritmáges az gyakorlatilag kerámia, marhára törékeny, semmilyen feszegetést, ütögetést nem bír ki.
Tulkajdonképpen alnico mágnest illene iylen helyre tenni, mert az nem érzéken az iylen tortúrára, ütés és vibráció álló, ráadásu a meleget is sokkal jobban bírja , a mágnezettsége gyakorlatilag stabilnak mondható.
Viszont egységnyi tomegből kicsit kisebb mágneses erő hozható ki.
Dezsóval, ütögetni, feszegetni, tényleg nem kellene.
na nekem egy ilyen kellene csak az a baj hogy azokat a meneteket lenyirta a csavar amibe belekapathatnám de holnap metszek rá nagyobb menetete és remélem bírunk ilyen lehúzót csináltatni az esztergályossal mert a körmössel az istennek sem akar lejönni:S
holnap lefényképezem neked a lehúzót is meg ahogy kinéz az egész miután levan szedve a lehuzo az ilyen házi féle körmös lehúzó amúgy uhygogy méreteket nemtudok sajnos....
szerintem a főtengelyt nem kééne bár a lendkereket leszarom már ugy is kuka de ezt megpróbálom menetet metszeni bele és csinálni hozzá valmi komoly lehúzót ha képet tudnátok felrakni esetleg lehúzóról azt megköszönném!
Akkor menetmódosítás a lendkerékbe,és maga a lehúzóba is...de semmiképp se csapágylehúzó 3 körmös ott roppantja szét a mágneseket...azok a körmök pont a mágnest törik szét még ha nem is látni,csinál neked egy hajszálrepedést,belső repedést majd fordulaton szépen széttörik....
esetleg készíteni egy olyasféle lehúzót mint a csapágylehúzó 3 ágú és 1-esével beforgathatóak az ágak a 3 furatba majd összeszerelhető,lényeges itt a lendkerék milyen terhelést kap és hogy menyire oszlik ez a terhelés el,ráadásul lehúzásnál központosan történik e a lehúzás
Alaplap,lendkerék,retesz(ék) eladó ha valakit érdekel :)
Ha ütitek,feszítitek az= a lendkerék kuka
Gondoljatok bele egy régi mito lendkereke és lehúzója hogy dolgozik és egy körmös csapágylehúzó....mi támaszkodik minek, mi feszít mit milyen erőhatások vannak ott,azt rossz esetben ütni fog a lendkerék,de hogy a mágnesek is megroppannak....
Nem ismerem az evo lendkerekét de tölts fel róla egy képet
megfeszíted amennyire birod aztán a lehuzó menetvégére ahova a kulcsot teszed odabaszol neki kalapáccsal. Lehet nem fogja túlélni a lendkerék.Meg a főtengelynek se tesz jót de mással nem igazán jön le.
Most ezt hogy érted? Hol kap sokat? alul ? középen ? felül ? nem akar kiforogni, csak 6-7ezerig ? Alul besokall ? Felül? középtartományban ? Hol, mi baj van ? Az ilyen dolgot nem elméleti síkon szoktam megoldani, hanem kimegyek, és próbálgatom addig a fúvókákat, amíg jó nem lesz ! (gyertyaképpel ellenőrzök a végén ..)
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy 2003 mas Mitot fogok venni/üzletelni mostanában németországból ha minden jól megy. Csak az a gond, hogy le van folytva annyira hogy max 100 körül menjen az ottani korlátozások miatt. És az a kérdésem a Mitokat hogyan folytották le? Gondolok én eletronika, henger, kipufogó stb re.
(képe feltöltés valamiért nem megy :/ )
kérdésem az lenne, hogy MITO2-esbe (a dupla körlámpásba) milyen izzók járnak előre? A képen lévő jó lesz bele (foglalatot nézve) vagy nem?
Előre is köszönöm!
üdvüzlettel: Tibor
A ferritmáges az gyakorlatilag kerámia, marhára törékeny, semmilyen feszegetést, ütögetést nem bír ki.
Tulkajdonképpen alnico mágnest illene iylen helyre tenni, mert az nem érzéken az iylen tortúrára, ütés és vibráció álló, ráadásu a meleget is sokkal jobban bírja , a mágnezettsége gyakorlatilag stabilnak mondható.
Viszont egységnyi tomegből kicsit kisebb mágneses erő hozható ki.
Dezsóval, ütögetni, feszegetni, tényleg nem kellene.
esetleg készíteni egy olyasféle lehúzót mint a csapágylehúzó 3 ágú és 1-esével beforgathatóak az ágak a 3 furatba majd összeszerelhető,lényeges itt a lendkerék milyen terhelést kap és hogy menyire oszlik ez a terhelés el,ráadásul lehúzásnál központosan történik e a lehúzás
Ha ütitek,feszítitek az= a lendkerék kuka
Gondoljatok bele egy régi mito lendkereke és lehúzója hogy dolgozik és egy körmös csapágylehúzó....mi támaszkodik minek, mi feszít mit milyen erőhatások vannak ott,azt rossz esetben ütni fog a lendkerék,de hogy a mágnesek is megroppannak....
Nem ismerem az evo lendkerekét de tölts fel róla egy képet
érdekelne a lehúzó mérete