Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De alapjárati fúvóka ami benne van, az nem tudom pontosan milyen, ezért szeretnémn megtudni hogy milyen méretű alapjárati fúvóka való bele?
főfúvó 165, alapjárati meg marad gyári. . De mivel minden motor más és más, lehet hogy a te mocidba nem lesz jó, ami az én mocimba jó ! Ezért minden mociba más és más beállítás lesz a jó !
menetmetszővel nyomasd fel a csavarokat a következő méretre. (M6 -- M8) Majd szedd le lendkerék lehúzóval. Másképp nem igazán fog menni szerintem.
Valaki leírná hogy Cagviva Freccia motorhoz 160ccm-es hengerhez (Dellorto 28 PHBH) karburátorba milyen méretű Főfúvóka, illetve milyen alapjárati fúvóka való?
befér a körmös lehúzó csak szedd le azt a burkolatféleséget ahol megy a hútővíz ha azt leszeded azt az aluminium darabot mögé férsz kis körmös lehúzóval de nekem nem akar sehogy se lejönni pedig fujtuk csavar lazitoval is kopogtattuk közbe de sehol semmi valaki valami ötlet hogy milyen okból kifolyólag nem jöhet le?
ma megpróbáltam körmös lehúzóval leszedni befér minden oké de már teljesen megvan feszülve szinte alig lehet már húzni a csavart és nem akar meg moccani sem nem merem tovább húzni nehogy valami baja legyen miért lehet az hogy nem ugrik le?
Sziasztok eladnám a mocimat 210000ft ha érdekel valakit
Hy!

ELADÓÓÓÓÓÓÓÓ ÁR ALATT!

Cagiva Mito EVO első sárvédő
Cagiva lábtartó szett
Cagiva Planet 125 kipufogó rendszer
Cagiva Planet 125 gyári indexek
Cagiva Planet 125 túraplexi(ezüst)
Cagiva Mito Evo (planet) blokkhoz tömítések, szimmeringek

Heidenau K 68 0 km-es sport gumi

Érdeklődni mailben: kis_kreisz@citromail.hu
tel.: 0620-414-4095
hello,
nekem is a lendkerék leszedésével van problémám, mert olyan a kinézete, mint ha nem is lenne gyárilag benne menet.
nekem van lehúzóm, régebbi cagiva-ról le is szedtem vele, de az EVOnál nincs is menet, csak egy persely a lendkerék közepén.
körmös lehúzó nem fér be sehova, vmi speckó szerszám kellhet hozzá, mert érdekes a lendkerék szélén az a sok kiképzés.
én még ha időm engedi, akkor a körmös csapágyleszedőt fogom átalakítani vmi "horgos" kialakításúra.
ha meg van a tuti megoldás légyszi fényképekkel illusztráld
ha befér a körmös lehúzód akkor nyilván le tudod.Honnan tudjuk mekkora lehúzód van?
Lécci srácok valaki töltsön már fel egy képet lendkerék lehúzóról vagy esetleg körmös lehúzóval letudnám szedni az evorol a lendkereket?
Sziasztok Mitosok lenne egy fontos kérdésem van egy cagiva mito evo 2 esem és az a cink akadt vele hogy a lendkerékről lenyirta a menetet azt a 3 menetet ami felfogja azt a nagy kerek tárcsát amit megforgat a szabadonfutó hogyan bírnám leszedni a lendkereket hogy semmi sem sérüljön? előre is köszi vészhelyzet!
Nem olyan biztos, hogy újabb ez a tiédnél....
Sziasztok Mitosok :)

Nah várjátok már a jó időt? :)
Hello!
Igen, ne haragudj h nem küldtem eddig. Mindjárt készítek és már küldöm is.
Üdv:Márk
Arrow dob ? semmit se ér :D Teljesen mindegy hogy gyári vagy arrow van rajta :DDD
Ha be tudod faszán hangolni a karbit.. akkor oké. Nem tudom , hogy mennyivel lesz jobb, mert fogalmam sincs ! Majd te beszámolsz róla. A membránlap cserével meg semmit se érsz, csak annyit, hogy mégsem a régi több 1000km-et elment membránokat rakod vissza :))) Vákuumdob igazából azt a célt szolgálja, hogy benzint spóroljon a különböző és hirtele fellépő gázállások áthidalása alatt.
Szia Márk, megkaptad a mailt?
Hát amit én linkeltem onnan akarok venni vagyis azt meg még van egy polini én azt néztem ki : ) és a membránlapra mit gondolsz hány mm-es kell? Egyébként oly kíváncsi vagyok hogy most ezekkel hogy fog menni: 34 Mikuni karbi+arrow dob+nyitot rezó+ ha még ezek is meglesznek ( membránlap meg vákuumdob )
Úgy kell elképzelni, mint egy puffer dobozt. Konkrétan az is ! A karburátor után, a membránház elé. Azaz a szívócsonkra, vagy a karburátor szívócsonk felőli oldalára, ahonnan kivezetsz 1 csövet ebbe a kis tartályba. Nekem most van több mitom, és mindegyiken van egy csatlakozó a szívócsonkon felül, ami nincs bekötve. Oda lenne célszerű berakni. Viszont ilyen kis dobozkát érdemes körbenézned forum.egumotors.hu -n, ha regisztrálsz, akkor utána láthatóvá válik az Adok-Veszek, ahol biztosan találsz magadnak sokkal olcsóbban(természetesen használt) többféle-fajta vákuumdobot is..(doppler, malossi,polini..stb)
Az enyémet csak össze kéne már rakni, mindene meglett. Csak azon agyalok, ha veszek egy újabbat akkor nem járnék rosszul, mert van rajta egy-két dolog, amit érdemes lenne az enyémre áttenni. egyébként itt van a link amit kiszemeltem magamnak, már beszéltem is a sráccal, jövőhét végén megyek megnézni/megvenni. http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Hát kereslet van rá az tuti de hogy mennyi idő alatt bírod kiárulni az rejtély de ha szezonba bontod meg akkor lehet hamar elviszik...De miért kérded? El akarod bontani az evod ?
Egy Mitóhoz kell. 93-as ha jól tudom.
Elkezdtem felújítani egyet.
http://www.kepesmotor.hu/april... Nem ide tartozik de egy probát megér
De a vákumdobot hogy kell fel szerelni meg mire?
vákuumdobot mindenképp érdemes, de a membránlapokat.. hát, ha akarsz venni akkor vegyél. Mérd meg a gyári lapok vastagságát, és körül olyan vastagot vegyél, esetleg egy picit vékonyabbat.