Esetleg valami baj van vele? Én elismerem h jobban ertesz a dolgokhoz de szerintem ez jó dugó es sosem volt megragasztva a hengeren semmi nyom ami van rajt az nem karc csak valami koszolodas a kipunal... De varom a velemenyed
Amekkora tengelyirányú terhelés ott van, arra tökre elég egy mezei mélyhornyú golyós csapágy.
Ha átgondolod, a rugóerő másik irányát a tengelyen lévő csapágyak veszik fel, és azok sem ferde hatásvonalu cuccok:)
Sziasztok!
Tegnap húztuk szét az első telókat, jött ki belőle a fekete-barna mocsok... Persze előző tulaj szerint ez is fel lett újítva, biztos fáradtolajat töltöttek bele...
Most szeretném teljesen felújítani, szimering, olaj minden meg van rendelve, egyedül perselyeket nem találok sehol. Állítólag Mito Evo-hoz már nem is kapni. Pedig jó lenne kicserélni őket, mert bizony szimering nélkül kissé kotyog a szár a telóhüvelyben...
Ha valaki tudna valamit tanácsolni, annak örülnék... Köszönöm előre is!
szerintem ha PONT ugyanolyat tudnak adni, akkor sanszos hogy ugyanaz lesz :)))
Semmiképpen se úgy menj, hogy mitohoz kell kinyomócsapágy.. Hanem hogy egy ilyen csapágy kell (és mutatod nekik..) .. Utána mondhatod hogy egy speciális csapágy ami xyz terhelést kell elviseljen..
Eladó egy szinte új,alig használt 150/60R17es ContiSportAttack motorgumi,garantáltan 90% os,repedés és javítás mentes!
Ára:19.000Ft
Érdeklődni csak telefonon:06702465353
akor bekeksizott a cdi lehet vagy valahol kábelszakadás van nekem tzr 125 csinált hasonlót h csak a tesztet csinálta inditásnál és egy kábel volt megzszakadva,..
de ha nem az a hiba akkor nekem van minden szükséges alkatrészem cdi meg power is ha esetleg kell
Hali!
A elmentem Magyar001-hez, akinek tökéletesen működik a mitoja és az ő power elektronikájával is kipróbáltuk... A Power motor pozícionált gyújtáson, nyitotja-zárja a nyelvet. Fordulaton viszont nem akart az Istennek se nyitni. Akkor ezek szerint (ha jól gondolom) a CDI-től nem apja meg a fordulatszám jelet (ami alapján tudja, hogy 7250-nél nyitni kéne). A csatlakozókkal semmi gond, megnéztem.
Kérdésem az lenne, hogy most vennem kell egy CDI-t vagy valahogy lehet orvosolni a problémát?
üdv.: Tibor
Műszerfal érdekelne
D:)
Nem vagyok meglepve, hogy ha te azt igéred, hogy a cucc amit kínálsz, az használható, akkor az TÉNYLEG AZ.
(sok egyéb úrral ellentétben, akik hulladékokat sóznak rá emberekre)
Szóval ez egy pozitív megállapítás volt, csak félreértetted:)
Ha átgondolod, a rugóerő másik irányát a tengelyen lévő csapágyak veszik fel, és azok sem ferde hatásvonalu cuccok:)
Tegnap húztuk szét az első telókat, jött ki belőle a fekete-barna mocsok... Persze előző tulaj szerint ez is fel lett újítva, biztos fáradtolajat töltöttek bele...
Most szeretném teljesen felújítani, szimering, olaj minden meg van rendelve, egyedül perselyeket nem találok sehol. Állítólag Mito Evo-hoz már nem is kapni. Pedig jó lenne kicserélni őket, mert bizony szimering nélkül kissé kotyog a szár a telóhüvelyben...
Ha valaki tudna valamit tanácsolni, annak örülnék... Köszönöm előre is!
Semmiképpen se úgy menj, hogy mitohoz kell kinyomócsapágy.. Hanem hogy egy ilyen csapágy kell (és mutatod nekik..) .. Utána mondhatod hogy egy speciális csapágy ami xyz terhelést kell elviseljen..
Ára:19.000Ft
Érdeklődni csak telefonon:06702465353
Komplett gyújtás rendszer(alaplap+lendkerék+fesszab egység+cdi egység+gyújtó trafó) 17.000Ft ért
Komplett tengelykapcsoló szett+kigenyelítő 10.000ft/db
Komplett váltó 10.000Ft/db
önindító 5000Ft
különolajzó 3000Ft/db
dellorto 28-as karbi 4500
termosztát 2500Ft
deknik,blokkfelek 2000Ft/db
gyújtás alaplap,tekercsekkel 5000Ft
Cdi egység 5000ft
fesszab 4500Ft
Apróságok:blokk csavarkészletek(imbusz,tőcsavar...stb),hézagolók,anyák...stb
üre
sjelző
olajelző
vízpumpa tengely,hajtó műanyag fogaskerék,lapát... 4800Ft
ford mérő kihajtás 3500ft
érdeklődni email: zsoltrocky@freemail.hu
A CDI-t mennyibe adnád? (csak hogy mire számítsak, ha nem kábelszakadás miatt van problem)
de ha nem az a hiba akkor nekem van minden szükséges alkatrészem cdi meg power is ha esetleg kell
A elmentem Magyar001-hez, akinek tökéletesen működik a mitoja és az ő power elektronikájával is kipróbáltuk... A Power motor pozícionált gyújtáson, nyitotja-zárja a nyelvet. Fordulaton viszont nem akart az Istennek se nyitni. Akkor ezek szerint (ha jól gondolom) a CDI-től nem apja meg a fordulatszám jelet (ami alapján tudja, hogy 7250-nél nyitni kéne). A csatlakozókkal semmi gond, megnéztem.
Kérdésem az lenne, hogy most vennem kell egy CDI-t vagy valahogy lehet orvosolni a problémát?
üdv.: Tibor
Van 1 CDI, ami adja a jelet a..
2. Power elektronikának ! ami adja a jelet a...
3. Power motornak, ami nyitja a powernyelvet.
Engem az érdekel csak, hogy a powerelektronikát is átraktad ?