Szevasz! A power-e vel semmi gond (kipróbáltuk egy ásikkal). Miért nem mehet a power furdulaton? Amitől kapja a jelet (ahogy te említetted CDI ) milyen árban lehet? (mito2) VAgy esetleg valami más ötlet?
Eleve egy tengely körül )csapszeg) billen az egész dugó, ráadásul a tengely(csapszeg) nem középen van, hanem eltolva?
Továbbá:
Mi van a gyárilag ablakolt dugókkal?
Merthogy azok is eleve aszimmetrikusak, és marhára nincsenek kisúlyozva.
További kételyre ad okot, hogy a gyűrűstift hátoldalán gyakran van felöntés aminek szintén nincsen ellendrabja a másik oldalon.
HAjlamos vagyok elhinni, hogy gp vagy forma 1 szinten érdemes ezen rugózni, dehogy mito szinte nem az fix.
Miért is? Mert a képen nekem úgy tűnik, hogy kitört belőle 4-5 gramm anyag... Kis fordulaton biztosan nem lesz gáz, de ha jól emlékszem volt valami képlet, ahol erőt lehetett számolni, meg volt benne valami tömeg, meg sebesség....
Mondjuk "nyócezernél" tuti szétrobban ez a sérült dugó. Tehát semmiképpen nem lenne ésszerű.
Sziasztok!
Tegnap húztuk szét az első telókat, jött ki belőle a fekete-barna mocsok... Persze előző tulaj szerint ez is fel lett újítva, biztos fáradtolajat töltöttek bele...
Most szeretném teljesen felújítani, szimering, olaj minden meg van rendelve, egyedül perselyeket nem találok sehol. Állítólag Mito Evo-hoz már nem is kapni. Pedig jó lenne kicserélni őket, mert bizony szimering nélkül kissé kotyog a szár a telóhüvelyben...
Ha valaki tudna valamit tanácsolni, annak örülnék... Köszönöm előre is!
semiylen sérült dugattyút nem érdemes semmiylen motorba sem visszatenni, mert sokkal nagyobb kár okoz egy simsonban is, mint amennyibe a csere kerül.
Nálad ugye annk a lehetősége is fennáll, hogy gazdagon 100 felett fog szétporladni és porrátöröd a recegét.
meg magadat.
Ilyen tipusu sárüléseknél szinte kötelezően vannak repedések, amik hazsnálat közben vígan továbbmennek, topvábbá iylen ütés szerű sérülésből garantált deformáció is származik, szóval az dugó kiváló mondjuk kapcsrajzot lesúlyozni, hogy el ne vigye a szél:)
(az már csak zárójelben, hogy iylenkor kap az arcára a teljes forgyttyús mechanizmus is rendesen)
Mito1-en nektek is olyan a tartalék, hogy nem folyik le az összes benzin? mindig marad benne egy kicsi... :S oldalra billentem még folyik le valamennyi mindig.
Ha jól veszem ki a szavaitokból akkor nem érdemes visszatenni, hacsak nem reszelem ki szép ívesre, de lehet, hogy megadja magát és viszi magával a hengert is. Szerintem visszateszem, mert a hengerbe ez a legnagyobb belevaló méret, ha meg megadja magát akkor veszek hozzá használt hengert dugóval, mint amilyen rg500 kolegának van. sajnos pénz szűkében vagyok, szóval megy ameddig megy aztán megint szét lesz kapva....
Ne tedd vissza mert tovább fog repedni, törni a dugó mert már nincs meg a megfelelő henger alak és így ott gyengébbé vált az anyag. Ráadásul a dugó solypontja is megváltozott így, tehát húzni fog valamerre.
Ha visszateszed jól szétfog neked peregni és még a henger is lerendezi. De ahogy érzed
Itt a kép a dugóról. Szerintetek ennyi hibával vissza lehetne tenni a gépbe? Minél olcsóbban szeretnék kijönni belőle. Gyanús nekem, hogy a hajtókarnak a görgője volt a ludas, mert azt nem cserélték ki benne, mert ahhoz a blokkot is szét kellett volna szedni.
sztem nem kapja a jelet.. cdi talán.(vagy power elektronika) De ez csak 1 vélemény. Egyébként használd a keresőt, emlékszem, hogy már volt ilyen probléma !
Eleve egy tengely körül )csapszeg) billen az egész dugó, ráadásul a tengely(csapszeg) nem középen van, hanem eltolva?
Továbbá:
Mi van a gyárilag ablakolt dugókkal?
Merthogy azok is eleve aszimmetrikusak, és marhára nincsenek kisúlyozva.
További kételyre ad okot, hogy a gyűrűstift hátoldalán gyakran van felöntés aminek szintén nincsen ellendrabja a másik oldalon.
HAjlamos vagyok elhinni, hogy gp vagy forma 1 szinten érdemes ezen rugózni, dehogy mito szinte nem az fix.
Mondjuk "nyócezernél" tuti szétrobban ez a sérült dugó. Tehát semmiképpen nem lenne ésszerű.
Maxüdv: Szeemee
Tegnap húztuk szét az első telókat, jött ki belőle a fekete-barna mocsok... Persze előző tulaj szerint ez is fel lett újítva, biztos fáradtolajat töltöttek bele...
Most szeretném teljesen felújítani, szimering, olaj minden meg van rendelve, egyedül perselyeket nem találok sehol. Állítólag Mito Evo-hoz már nem is kapni. Pedig jó lenne kicserélni őket, mert bizony szimering nélkül kissé kotyog a szár a telóhüvelyben...
Ha valaki tudna valamit tanácsolni, annak örülnék... Köszönöm előre is!
Jó rég voltam már erre. :D Milyen a felhozatal mostanság eladó mito-kból ?
Nálad ugye annk a lehetősége is fennáll, hogy gazdagon 100 felett fog szétporladni és porrátöröd a recegét.
meg magadat.
Ilyen tipusu sárüléseknél szinte kötelezően vannak repedések, amik hazsnálat közben vígan továbbmennek, topvábbá iylen ütés szerű sérülésből garantált deformáció is származik, szóval az dugó kiváló mondjuk kapcsrajzot lesúlyozni, hogy el ne vigye a szél:)
(az már csak zárójelben, hogy iylenkor kap az arcára a teljes forgyttyús mechanizmus is rendesen)
Mito1-en nektek is olyan a tartalék, hogy nem folyik le az összes benzin? mindig marad benne egy kicsi... :S oldalra billentem még folyik le valamennyi mindig.
Ha visszateszed jól szétfog neked peregni és még a henger is lerendezi. De ahogy érzed
Kis tanácsra lenne szükségem. A power gyújtás ráadásakor tökéletesen pozícionál, de fordulaton nem nyit. Mi lehet a probléma?
30 512 9874
Folytathatnánk a beszélgetést e-mailen?
egyéb kérdés ?