Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv én megmondom neked az őszintét hiába hogy csak 125ccm, 50-es robi után de nehéz lesz egy kicsit utána.
Meg a kezed kicsit be fog állni mert tartod magad de én is kb 200km utána már semmi bajom nem volt mondjuk egyszerre mentem vele majdnem 200km-et :D amennyit te szánnál re annyiért nem igazán lehet jó mitot kapni csak olyat aminek vannak rejetett problémái!
Az enyémnek is voltak bővan mondjuk főleg elektronikai de az aznap orvosolva lett.
Itt egy link az enyémről mégha tudsz valamennyit rádobni én nemtudom meddig mennék le neked ahogy látni fogod mennyiért árulom az azért látni is lehet hogy miért is ennyi!
Ha érdekel írj a megadott e-mail címen!

http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Nekem van olyan hengerfejem amiba huszkvarna van írva és tök úgy néz ki mint a mitójé.
van komplett nicasilos hengerem dugóval Kifogástalan henger
hngerfejjel tömítéssel ösze van rakva csak ráteszed és megy tovább a moci
mindent adok hozzá 35 ért
helló! remélem , hogy tudtok nekem segíteni 93as mitom van és dugattyúra lenne szükségem 56,3 vagy 56,5 felénk sehol nem lehet találni.
használat és használat valamint tulajdonos és tulajdonos között órjási különbségek vannak
csupán azt felejted el,hogy a husqvarna wr -t folyamatosan fejlesztették,míg a miton alig történt valami változás.A mechanikus powert felváltotta az elektronikus és a spirálos ford.mérőt az elektronikus.Ezzel az olaszok részéröl be is fejeződött a motor fejlesztése.A külsöségekröl és apróságokról most nem beszélünk.A cagiva csődjével a Husqvarna elkerült az MV Agusta csoporttól és teljesen külőn folytatták a wr fejlesztését.Ezért nem ugyan az a példának felhozott 2004-es wr és mito.A mito fejlesztésének a leállása abból is látható,hogy még a legutólsó hengereken is rajta van az ős wr mechanikus powerének a helye.Vagyis semmit nem változtattak az alaphoz képest,az SP-t kivéve.
Egyébként kérdezd meg Pölcyt,neki van olyan legelsö szériából való MITO blokkja ami még mechanikus poweres.
Szóval a mito a husqvarnától származik csak egy idő után szétváltak az utjaik.A cagiva 87-ben vásárolta meg a husqvarnát
és 89-ben jőtt ki a mitóval.
Üzletileg sem volt indokolt egy új 125-ös kifejlesztése,amikor a husqvarnától,ami már a tulajdonában volt,egyszerűen felhasználta az ő blokkjukat.
Ezzel én lezárom ezt a partalannak igérkező vitát arról,hogy a tyúk volt-e előbb vagy a tojás.
az valami különleges darab lehet a tapasztalat szerint 9e sem megy el javitás nélkül-
hello: értme én hogy régen volt közzös fejlesztés és blokk is, de itt mito blokk volt a lényeg, nem 1987-es akár milyen blokk.

pl: mito evo 2004-es és egy husqvarna wr 125 2004-es blokk teljesen más , deh ha gondolok küldök mind2-ről képet.
Csak a gyujtás-karbi egyezik meg kb.

én igy tudom mert mind2-tőt javitottam is.....
In 1987, the Husqvarna motorcycle division (not the other arms of the brand such as chainsaw production) was sold to Italian motorcycle manufacturer Cagiva and became part of MV Agusta
The Mito was introduced in 1989 as the Mk I. The Mk II followed on with minor changes. The SP versions featured Marchesini rims and uprated suspension
innen van a husqvarna eredet
Örök téma ez... Van aki azt mondja Husquarna, vannak akik szerint ez hülyeség. Én voltam az egyébként aki annó "felhánytorgatta". Tőlem aztán trabi blokk is lehet benne csap repesszen...
cagiva freccia,mito központi teleszkopok eladók ár 8eft/db
szacsomotor@freemail.hu
Nagyon jól beszélsz ez így igaz!
hello. tévedésbe vagy mito-ba cagiva blokk van! Husqvarna wr 125-be ami azonos az a gyujtás rendszerük- és power elektronika szettem volt mind2-tőm tudom miről beszélek.
Ha kicsit utána nézel te is látod hogy teljesen más blokk.

attól hogy tömités szett nem jól van fel cimkézve attól még nem azonos a motor.

Csak a tisztán látás érdekébe irtam nem kötekedésből fére ne értsd.-.
tudom, és épp ezért lehetnek érdekesek a beállitásai számomra. pl: más fúvókák, más tű
nem tudom mert nem mentem végre vele de kompreszija az nagyon jó pl ellemző rá h nem tudtam besüriteni kézzel benyomva a dugót a hengerbe.... mert olyan jól zár
Rg500! Még nincs széthúzva a blokk, tehát még nem tudom, hogy kell-e a főtengelyt cserélni, egyelőre amit látok az az, hogy hajtókar van oda, meg hogy a dugó is oda van. Szóval még a héten bele fogunk kukkantani (lehet, hogy csak a hétvégén kerül rá sor, már ki van szedve a blokk). (Gondolom nem jelent különbséget, hogy evo1 re kell.) Igazából én úgy vagyok vele, hogy ameddig nálam van én nem fogok bele 6-7ezer km-nél többet beletenni, szóval remélem, hogy a te szetted van olyan állapotban, hogy ennyit kihúzzon. Esetleg próbáltál a géppel menni amikor még egyben volt? ha igen akkor ki bírt pörögni 7. ben?
ha a héten nem jön meg a foglaló akkor a tiéd a fötengely meg a henger 42 be komplett tengelyt kapsz ha ok még a héten adok pontos választ
Rg500 nem a te blokkodra gondoltam, hanem a sajátomra, mert nekem úgy tűnik, hogy nem volt belenyúlva... Azért szerettem volna, hogy tőled mindent kompletten beszerezni, mert akkor kicsit olcsóbban jöttem volna ki, de ha hajtókar nincs hozzá, akkor abból vehetnék újat, tehát nem jönnék ki sokkal olcsóbban...
Figyelem!Nem KACSA!
Nekem van egy barátom aki több mint 90 000 nem elirás KILENCVENEZER KM-T MENT A MITO-val úgy,hogy a blokk nem lett szétszedve,csak dugattyukat cserélt benne 20 ezrenként.Mégcsak a henger sem lett meghónolva,csapágy fötengely minden gyári.
Lehet kételkedni,de az a valóságon nem változtat.
szia ha szét is szedték nem megyarországon mert nyáron hozták olaszból és profin van csinálva minden csutka gyárinak tünik nincsenek szétbaszava a csavaro meg lesarkazva az anyák a hajtókar és a csapágyak is frankók nem lógnak a mocibab 23 000 van
Elképzelhető, hogy 27 ezer km-s blokkot még nem húztak szét, és a csapágyak nem lógnak egyáltalán?
Nekem úgy jött volna ki jól, hogy a hajtókarral együtt, hajtókar nélkül felejtős sajnos...
fugyu leszedem róla membránt meg powert 30 meg nem veszem le a hengerfejet és nem kell akkor tömítést sem venned
az is kb 3000 ft
a hajtókart nem adom el mert egybe elviszik a főtengelyt
Azért ritka, mert RS 125re rakják gyárilag .. a phbh 28 bd-t
rg500!
Ugyebár lentebb írtad, hogy van eladó hengered dugóval. Érdekelne, hogy csak egybe adod a hengert hengerfejjel membránnal powerrel együtt, vagy olyanról is lehetne szó, hogy mondjuk nekem csak a henger dugóval, meg a hajtókar kellene? Mintha láttam volna hirdetést, hogy asso dugó van benne, meg írtad is, hogy 5000km van benne. Esetleg, ha így is eladó akkor meg tudnánk egyezni valamilyen szép kis összegben?