utána kell hangolni a karbit mindenképp. Nekem gyári 28as karbi van rajta, de biztos több paci lenne benne 34essel.. Minden másom gyári a mociban...
Nekem, ha 80-90km\h-ig használom, normális használat mellett 4.5 litert eszik 100km-enként a moci. (Power nyelv tökig felhúzva, nincs power motorom, se elektronikám a mociban)
Mennyiért és hol lehet szerezni polini hengerszettet? Ha csak azt nézem, hogy ha sima dugót, meg hajtókart teszek bele akkor is 60eFt... A dugón és a hengeren nem látszott ragadás nyoma... A benzin közé castrol power 1 racing olajat tettem, a motorba nem tudom, hogy milyen volt mert nemrég vettem... Eddig még nem került sor a blokk széthúzására, de holnap az fog következni és utána lehet számolgatni...
Vagy olaj nem volt(esetleg pumpa meghibásodás?), vagy maga az olaj nem volt megfelelő.. Vagy simán beszívott valami apró cuccost a moci, ami oda bekerült.
Polini hengerről . Először is : Van neki powerje, ugyanaz a nyelv megy be, mint a gyáriba ! Nekem a saját mocimon 160as polini hengerszett van fent. Sokkal erősebb nem lesz a motorod, mivel a polini henger vezérlése úgy van belőve, hogy nyomatékosabb és erősebb lesz minden fordulaton. (tehát főleg alul fogsz javulást tapasztalni, fordulaton alig érezhető a javulás)
Hajtókar szineződés azért van, mert ott valami hőt termelt, hőkezelődött. Tehát az alsó tűgörgődhöz bekerült valami, ami kosz aztán oda ráégett gondolom az egyik görgőre, amitől elszállt az egész alsó részed.
24e körül van egy új hajtókar. Dolce-től, vagy bárkitől aki itt fent van fórumon egy komplett blokkot kapsz már 30e-ért. Te döntsd el , hogy melyik az olcsóbb. De ha már széthúzod a blokkot a főtengő miatt, akkor főtengely csapágy is csere(mert kapott az is a hőből rendesen, és a darabka is bele akadhatott bármelyikbe), aminek darabja 6-7e.. No, meg tömítés szett (10e), akkor már érdemes főtengely szimeringeket is cserélni (további pár ezres..) .
Hát megáll az eszem... 2000km-es Vertex dugónak heló... Valószínűleg megszorult a hajtókar a főtengely felől, aztán pedig a hajtókar kitört egy darabot a dugóból, de nem tudjuk, hogy mi is történt konkrétan, lehet hogy épp fordítva volt, az a lényeg, hogy a hengernek nincs baja. A hajtókar tisztára el van színeződve a főtengely felől(valakinek hasonló tapasztalat?). Nem tudom, hogy mit is volna érdemes kezdeni vele. Vegyek bele új dugót, új hajtókart, esetleg érdemes rá polini-hengerszettet tenni(nem tudom, hogy jobb lenne-e vele mert annak ugye nincs powerje). Valakinek esetleg van valami jó ötlete, hogy mit kezdjek vele? Tömítéskészletet is kell hozzá venni, csak az a baj, hogy kevés a della....
Ma estére sikerült a gépet összerakni, mondanom sem kell, ki kellet próbálni. Egy levegőszűrő takarítás aranyt ért neki, mintha másik gépen ülnék.. Iszonyat....
Major68 írt előbb, ezért vele próbálom meg lebonyolítani az alkatrészt, de köszönöm szépen a felajánlásodat :) !
üdvözlettel: Tibor