Az oké, de én most a motorozásra céloztam... Nekem nincs autóm, és ha ez így megy tovább nem is lesz...
Lehet kísérletezni bécsiszelet szagú autókkal, de a fakabátoknak is van orruk... Egy 11 kW-os Mitot meg még mindig olcsóbb fenntartani, ha épp nem kell generálozni, mint egy autót. Az autóval meg csak állsz a dugóban, mivel lassan a soproni belváros forgalma is olyan lesz mint Budapesté. Nekem ecélból van még egy robogóm a Mito mellett. Városban verhetetlen
Valaki tudna nekem segiteni? Mi lehet a gond a Mitommal? Szivato nélkül bemelegedve szépen jár mindaddig mig kicsit oda nem huzom neki, 7-8 ezerig visszaesik szépen a fordulat 3-4 ezerre... és ott marad , a hangja is furcsa olyan mintha csak levegőt szivna, a kipufogon is alig jön kipufogo gáz ahhoz képest h 3-4 ezren pörög. Rányomom a szivatot utánna szépen jár , pörgetem megint esik szépen a fordulat 3-4 ezer után is és a hangja is más. Karbi volt takaritva .
Ezekben a olasz papírokban nincs motorszám csak a vázszám a lényeg, lehet benne bármilyen motorszám. Forgalomba helyezéskor beleírják a motorszámot a magyar forgalmiba és akkor már nem mindegy a motorszám!
Mennyibe adnád?