Köszi szépen.Hát ugy sikerült hozzá jutnom,hogy hosszas egyeztkedés után beadta a régi gazdája a derekát ,és mivel autó vásárlás előtt állt igy ugy döntött hogy eladja nekem.Az állapota valoban jó,és alényeg hogy tavaly teljessen fellett ujjitva a blokkja az utolsó csavarig,de szinte minden más is ki lett cserélve a motor többi részén is.Mivel Freccia C12R változat igy már 7 sebességes Mitó blokkos a gép,és szinte majdnem mindene ugyanaz mint a Mitónak,persze azért vannak különbségek de azt ti is tudjátok,hiszen nektek Mitótok van és azért a felépitése nem ugyanaz a két tipusnak.Ami tetszik a motorban,hogy nagyrészt gyárias állapotu és szerető hozzáértő gondos gazdija volt eddig is és remélem én is tovább tudom folytatni ezt az utat.Januárban átiratom a nevemre és elkezdem ez alapján a motor alapján rendbe tenni a másik Frecciámat ,vissza kötözgetni a vezetékeket,rendbe teszem a karbiját,az idomokat,és ha ezzel is megleszek ,akkor azt is dokumentálom képekkel is felétek.Aztán neki állok aMitónak is azt veszem kezelésbe.
Jah akkor esztergálás lesz a vége. Külső átmérője egyezik a kettőnek? Itt már valaki azt mondta hogy igen, de mondtak itt már sokmindent...
Hát igazából csak hallomásból ismerlek, meg telefonon beszéltünk egyszer asszem. Soproni vagyok aztán már több helyről hallottam, hogy ti nagyban nyomjátok a Mito ipart.
Szia!
Sajnos nincsen.Volt 2 db de azt fölhasználtam az RD 350 Yamahához.
Miért nem esztergálod ki a 35-öst?
Egyébként ki vagy?Így nem tudlak beazonosítani.
üdv
Hello Attila! Evo 68090 DGM 50978 típ. leömlőhöz nincs véletlenül passzoló méretű eladó kipufogócsonkod? Asszem 38 mm a belső átmérője. A 35 milis kicsi...
Köszi!
Hali!
Igen valóban így volt. Hát az lett a sorsa, hogy visszavittem az üzletbe ahol vettem, mondván, hogy rövid. Egy darabig ellenálltak, de végül visszavették. 5000 Ft azér nem kevés egy rövid bowdenér. Utána még én tépelődtem mondom hátha mégis én voltam a hülye, és rossz helyen vezettem el, de az az igazság, hogy kétféle képpen lehet elvezetni, vagy úgy, hogy még a villanyaktól balra levezeted, és megkerülvén a hengert átviszed a jobb oldalra (tudtommal gyárilag így van elvezetve az Evo-knál), másik megoldás, hogy megkerüli a villanyakat, tehát a villanyaktól jobbra vezeted le a kuplunghoz. Nekem mindkét módszerrel rövid volt. Tehát nemhinném, hogy én hibáztam. Igazából a történet végére a most a hét elején került pont. Vettem Dolce kollégától egy bontott gyári bowdent. Ezzel tökéletes.
Ivadam!
Még november 21-én írtad, hogy vettél kuplungbovdent, de mondtad, hogy rövid, és nem tudod, hogy mitévő legyél vele...Engem érdekelne, hogy mi lett a sorsa...
Na sikerült szert tennem egy Mitó blokkos frecciára.Lassan elkezdem én is életre kelteni a másik frecciámat.Ha minden igaz akkor jövöhéten hozok még egy gyújtás hibás Mitót és jöhet az épitési projekt.
Srácok! Megváltam drága kis Mitomtól és találtam egy szivatót meg két idomba építhető anyát akinek szüksége van rá az írjon és ha kifizeti a posta költséget viheti is őket!
Nekem is ilyen dobom van, és tényleg megáll az olaj benne valamennyire, viszont a carbon szövet nem ázik át. Nekem a carbon csó, és a rezo felöli végénél az alunál rossz az illesztés, és néha lecsöppen egy kis olaj.
Nyáron melegben voltunk motorozni kicsit, 130 körül mentünk kb 3 percen át, és amikor megálltunk, begyulladt az olaj benne, nem lángolt, de baromira füstölt. Nem lett semmi baja, meg sem látszik, de legalább a gyapottból is kiégett, javaslom ezt a technikát
A forditott villásénál olyan mintha a küllő a felni egyik oldalára jobban el lenne tolva/csavarodva, igy fér el a nagyobb féknyereg. Még a tengely átmérő más, 1.5 helyett 2cm.
Hát igazából csak hallomásból ismerlek, meg telefonon beszéltünk egyszer asszem. Soproni vagyok aztán már több helyről hallottam, hogy ti nagyban nyomjátok a Mito ipart.
Sajnos nincsen.Volt 2 db de azt fölhasználtam az RD 350 Yamahához.
Miért nem esztergálod ki a 35-öst?
Egyébként ki vagy?Így nem tudlak beazonosítani.
üdv
Köszi!
kompleten? csak föl kell teni!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
Igen valóban így volt. Hát az lett a sorsa, hogy visszavittem az üzletbe ahol vettem, mondván, hogy rövid. Egy darabig ellenálltak, de végül visszavették. 5000 Ft azér nem kevés egy rövid bowdenér. Utána még én tépelődtem mondom hátha mégis én voltam a hülye, és rossz helyen vezettem el, de az az igazság, hogy kétféle képpen lehet elvezetni, vagy úgy, hogy még a villanyaktól balra levezeted, és megkerülvén a hengert átviszed a jobb oldalra (tudtommal gyárilag így van elvezetve az Evo-knál), másik megoldás, hogy megkerüli a villanyakat, tehát a villanyaktól jobbra vezeted le a kuplunghoz. Nekem mindkét módszerrel rövid volt. Tehát nemhinném, hogy én hibáztam. Igazából a történet végére a most a hét elején került pont. Vettem Dolce kollégától egy bontott gyári bowdent. Ezzel tökéletes.
Keresek hőmérőgombát és hőfokmérőt.
Még november 21-én írtad, hogy vettél kuplungbovdent, de mondtad, hogy rövid, és nem tudod, hogy mitévő legyél vele...Engem érdekelne, hogy mi lett a sorsa...
Ezen gondolkozom :) Csak 1. kerék is kellene először. Ha azt tudok olcson találni akkor lehet fog érdekelni
érd:spmito@freemail.hu
Nyáron melegben voltunk motorozni kicsit, 130 körül mentünk kb 3 percen át, és amikor megálltunk, begyulladt az olaj benne, nem lángolt, de baromira füstölt. Nem lett semmi baja, meg sem látszik, de legalább a gyapottból is kiégett, javaslom ezt a technikát