karbi dellorto 28 8e
karbi dellorto 28 (oldalt szellőző nyillásokkal) 10e
hátsóteló 8e
hűtő 5e
fejidom oldalidom farokidom 10e/db
első üllés 5e
elsőlámpa 8e
hátsó lámpa e
zárszett kulccsal 8e
gyujtáskapcsoló külön 5e
lábtartókonzolok 4e/db
váltó, fékpedál 4e/db
hátsó 2db lábtartó 5e
blokk henger nélkül 55e
henger nicasilos, kicsi sérüléssel, hengerfejjel 25e
powerelektonika 13e
powermotor 8e
első telo, sárvédő, féknyereg pofák nélkül, villahidak, kormány 30e
kipufogó rendszer termignoni dobbal 25e
tank 8e
kormány kapcsolok 3e/db
hátsó lábtartok 2db 5e
szívócsonk és membrán 4000ft/db
....stb
Van több minden, még nincsen megbontva.
Ha valakit érdekel, megbontom a mitomat. Blokk teljessen felújjítva. Plexi törött, első féktárcsa lassan kuka, hátsó ülés nincsen, légszűrőház fedele nincsen meg (nekem sport volt rajat, de már nincsen meg). Blokkon inkább egyben adnám el, jobb lenne, ha valaki személyesen jönne érte. Új főtengej, csapágyak, szimeringek, vízpumpatengely fogaskerékkel, olajszivattyútengej fogaskerékkel, ami eredeti maradt benn, az is csak a váltómechanika. Összesezerelt állpotban, nem pasztázott, hanem tömítésgarnitúrával. kollaristvan@citromail.hu
Ha egy 600 vagy 1000cc gyorsasági között kellene választanom, én a nagyobbat választanám. Azért, mert nem kell halálba forgatni hogy menjen , és van alattad paci, ha meg akarod húzni a nyakát.. Ja, és faterom szerint nem eszik annyit az 1literes ahogy ő használja, mintha 600cc lenne csak..
1. Légkulcs
2. Holtpont gyertya (ha nincs légkulcs)
3. krova készlet.
4. zégergyűrű kiszedő
5. szimering kiemelő (opcionális)
6. Gumikalapács hozzá való fa vagy müanyag esetleg tömör gumi ékkel. (tengelyek kiütéséhez, ha szükséges. pl. főtengely bent ragad az egyik blokkfélben)
Szerintem más nem szükséges hozzá.
azt gondoltam de sajna a környéken egy se volt ami meg volt az egy rakat szar volt drágán.Vennék én is egyben lévőt aminek jó a motorja de leginkább olyannak örülnék ami kaki.Mert úgyis szét fogom szedni bele nézni.Meg gondolom ami szar az olcsóbb is :D
hát pl ha veszel egy rd 350 ypvs -t akkor abban nagy valószínűséggel fogsz találni:d na én vetetm egyet de a blokkja rakat szar pl dugó hajtókar főtengelycsapágyak kuka ez kb 70 ezer ha nem 80 akor furás meg kell még ypvs tengely is bele ..........
Engem plexi érdekelne 1995-ös mito1eshez?
Üdv.
karbi dellorto 28 (oldalt szellőző nyillásokkal) 10e
hátsóteló 8e
hűtő 5e
fejidom oldalidom farokidom 10e/db
első üllés 5e
elsőlámpa 8e
hátsó lámpa e
zárszett kulccsal 8e
gyujtáskapcsoló külön 5e
lábtartókonzolok 4e/db
váltó, fékpedál 4e/db
hátsó 2db lábtartó 5e
blokk henger nélkül 55e
henger nicasilos, kicsi sérüléssel, hengerfejjel 25e
powerelektonika 13e
powermotor 8e
első telo, sárvédő, féknyereg pofák nélkül, villahidak, kormány 30e
kipufogó rendszer termignoni dobbal 25e
tank 8e
kormány kapcsolok 3e/db
hátsó lábtartok 2db 5e
szívócsonk és membrán 4000ft/db
....stb
Van több minden, még nincsen megbontva.
szacsomotor@freemail.hu
2. Holtpont gyertya (ha nincs légkulcs)
3. krova készlet.
4. zégergyűrű kiszedő
5. szimering kiemelő (opcionális)
6. Gumikalapács hozzá való fa vagy müanyag esetleg tömör gumi ékkel. (tengelyek kiütéséhez, ha szükséges. pl. főtengely bent ragad az egyik blokkfélben)
Szerintem más nem szükséges hozzá.
Köszi az infot!
Üdv Gabi.
forditott telok-féknyerek-villabefogok-sárvédő-kormány-tengely=20e
mito blokk kitűnő főtengelyel=20e vagy külőn fötengő=15e
powerelektronika-powermotorral=18e
karbi=8e
hátsótel
ó=8e
hűtő=5e
fejidom-plexi-oldalidom-farokidom=10e
első-hátsó üllés=6e
elsőlámpa=8e
hátsó=4e
zárszett=8e
gyujtáskapcsoló külön=5e
lábtartókonzolok=4e/db
váltó-fékpedál=4e/db
hátsó
2db komplet lábtartó=5e
.....stb
érd:spmito@freemail.hu
FREECIA=30MMbelül
mito=32mm belül
nagy csonk =35mm belül
deh a külső áttmérő ugyan az csak esztergálni kell a belsejét.