Szerintem ez hülyeség. A Mito-k is elég rendesen megugranak powernél. Nemhinném hogy az RS125 kezelhetetlenné válik powernyitáskor. Egy kutya a kettő. Lehet neked volt egy szar RS-ed, de attól azok még nagyon jó motorok... Legalábbis Mito-nál nem rosszabbak, meg alkatrész is jobban van hozzá mint a Cagivához.
szia nekem van mito evo blokkom 2002 es évjárat alap 125 ös nem hibátlan mert a 2. fokozata rosz de használható a blokk jelenleg is bármikor kipróbálható mert bennt van a vázban komplettan elektronikával karburátorral adnám 70 pénz körűl csak beteszed a vázadba és kész
Hát azt nem mondanám hogy feltépi a betont,de tény hogy bele kell kapaszkodni a kormányba,mert hirtelen kezd el megindulni a motor.Viszont a Cagiváknál egxyenletessen kezd el huzni a motor még miután bekapcsol a power utánna is kontrolálható a motor,az Aprilliánál aért oda kell figyelni mert amikor 6000-nél kinyit a powwer akkor mint akit seggbe rugtak ugy megindul .
Én ezt értem,de az én tapasztalatom az az Aprilliákkal,hogy a pwer bekapcsolásánál akorát ránt mint az állat,viszont a pwere hamar megadja magát és némelyik tipus hajlamos 14 .000ezret is forogni és ezt nem birja a blokk,sőt nekem például a láncokat folyamatossan elszakitotta pedig vettem én rá már erősitett láncot is.
Nekem valahogy a Freccia és a Mitó jobban tetszik formára mint az Aprillia.Talán a Mitónál az egy ülés ami engem picit zavar,de meglehet szokni.
Igen ez igy van ahogy mondod nem sok különbség van a két tipus között,és lóerőben is elenyésző a különbség,hiszen a Freccia C12R ugyan olyan paraméterekkel rendelkezik mint a Mitó erősebb változata.Általában a sebesség fokozatok térnek el egymástól,mert Frecciában van 5-6-7 sebességes változat és a 7 sebességes ugyanaz a blokk mint a Mitó Blokk.
Az enyém 125-ös blokk és van benne power szelep,viszont mivel bszámolt motor igy nem sokat tudok rola.Aprobb hiányosságok miatt nem tudom beinditani,és mivel orán száján folyik bellőle az olaj igy ugy gondoltam nem fogok vele szórakozni hanem veszek bele egy valami erős blokkot.A 160-180ccm-it pedig azért irtam mert amiket eddig felhivtam és ilyen henger van rajtuk azoknak a végsebességük ltöbb mint a sima Mitó blokkosoknak.Bár nekem nem száguldozásra kell a motor viszont szeretnék valami ütős kis blokkot bele.De akár komplett Mitó is érdekel ha jó állapotu.Nekem eddig csak Aprilliáim voltak de mivel eléggé pörgösek igy nem igazán vagyok oda értük mert nagyon hamar szétforogják magukat.
A Freccia blokk jóformán teljesen egyezik a Mito blokkal. Szervizkönyve is szinte teljesen ugyanaz.
Egyébként nem mindegyik blokkon van ilyen általad leírt plakett. Az enyémbe rendesen bele vannak ütve a számok az öntvénybe.
A lámpatartó konzolhoz a motor hosszirányával merőlegesen elvileg egy lemez van csavarozva aminek a két végén menet van. Ide rögzül jobbról és balról 1-1 csavarral a két "kifli" idom.
Tudtad, hogy a mito blokkokon 2db szegecs tartja a motorszámot, és így cserélhető? Így olyan motorszámot raksz rá, amilyet csak szeretnél. Sőt, akár csináltathatsz is hozzá kis bilétát pár100 ft-ért.
Mitokban csak polini Tuninghenger létezik, ami 160ccm.. A gyári mind 125ccm. A tiédben gondolom nincs powerszelep, ha 180cc-t keresel. Egy gyári 125cc mito sokkal erősebb, mint egy ilyen 180ccm-es freccica blokk.
Sziasztok.
Uj vagyok köztetek és igaz hogynem Mitóm hanem Frecciám van,de kapcsolodik a mondani valom hozzá.Keresek a Frecciámba Mitó blokkot,de csak hibátlan állapotu érdekel lehetőleg a gyáritól eltérő hengerü (160-180cm)és az se baj ha van papirja,bár ez nem feltétel.
Ma sikerült vennem két kifli idomot a mitomra, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy nem tudom őket felcsavarozni, mert nincs semmi amihez oda lehetne csavarozni...Valaki tudna küldeni képet, hogy hogyan kéne neki állnia.... A kipufogó dob felfogatásáról is szeretnék kérni egy képet, ha van rá lehetőség.
joozan paraszti ésszel. régi konstrukcio vs uj konstrukcio. szted van különbség ? persze hogy van :) még a mito 1-es és a mito 2-es kipufogok között is.. egyik 32mm, másik 34 vagy 35 ? ( a kipufogó könyök átmérőről beszélek) Biztosan másképp is adják le a teljesítményt..
Cagiva Mito-hoz eladó első 14 fogas lánckerék (JT). 2 napja vettem, csak nem azt rendeltem amit szerettem volna. Motoron nem volt. Eredeti csomagolása megvan. Fényképet emailen küldök. Ára: 2.500 Ft + Posta. (Boltban 3.300 plusz posta.)
Ma sikerült vennem két kifli idomot a mitomra, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy nem tudom őket felcsavarozni, mert nincs semmi amihez oda lehetne csavarozni...Valaki tudna küldeni képet, hogy hogyan kéne neki állnia.... A kipufogó dob felfogatásáról is szeretnék kérni egy képet, ha van rá lehetőség.
Üdvözletem egngem csak a szívócsonk érdekelne mégis milyen állapotban van meg tudnál-e egy két képet küldeni az e-mail címemre meg egy árat is!
thom13@citromail.hu
Mi (simson kupa) a race motorokba versenyolajat tolunk.
A versenyolaj az éppen aktuálisan kapható legolcsóbb teszkóosán 5 literes kiszerelés:)
Bár a határon lévő kuplung tényleg megcsúszik az alkalmatlanabb olajtól.
Nekem valahogy a Freccia és a Mitó jobban tetszik formára mint az Aprillia.Talán a Mitónál az egy ülés ami engem picit zavar,de meglehet szokni.
Egyébként nem mindegyik blokkon van ilyen általad leírt plakett. Az enyémbe rendesen bele vannak ütve a számok az öntvénybe.
Mitokban csak polini Tuninghenger létezik, ami 160ccm.. A gyári mind 125ccm. A tiédben gondolom nincs powerszelep, ha 180cc-t keresel. Egy gyári 125cc mito sokkal erősebb, mint egy ilyen 180ccm-es freccica blokk.
Uj vagyok köztetek és igaz hogynem Mitóm hanem Frecciám van,de kapcsolodik a mondani valom hozzá.Keresek a Frecciámba Mitó blokkot,de csak hibátlan állapotu érdekel lehetőleg a gyáritól eltérő hengerü (160-180cm)és az se baj ha van papirja,bár ez nem feltétel.
Érdeklődni: kelemendani@freemail.hu
elsőlámpa 1ezer ft/db
idomok 2ezer ft/db
hátsólámpa 1ezer ft/db
fékmunkahengerek 2ezer ft/db
és még sok cumó! kérdezz!
bacsmotor pont 5mp pont eu
30-435-1769
orozoli2002@yahoo.com
A végén már nem emel ki és csúszik:)
thom13@citromail.hu
A versenyolaj az éppen aktuálisan kapható legolcsóbb teszkóosán 5 literes kiszerelés:)
Bár a határon lévő kuplung tényleg megcsúszik az alkalmatlanabb olajtól.