Neked legalább van érdeklődőd. Nekem az sincs... :P
Igaz ez csak egy planet. Másrészt nálam ugyanaz a helyzet. Még fenn van, és a kutyának nem kellett. Ráadásul rendszámos. Tehát ha tavasszal nem megy el (2 motor nem nagyon fér, no meg minek?), akkor én is meghagyom inkább szaladgálósnak.
Az egy gyári 1es kipurendszer egy Termignoni matricával kanpim! Ami legfeljebb egy 10est ér ha horpadás és karcmentes állapotban van...Ha gyorsan akarsz szabadulni tőle felezd meg az árakat mert így nem igen fognank kapkodni értük.
Inkább ne! Igy szép ahogy van.A másik meg hogy kb 1 hónap és szépen visszamattul polírozhatod ujra meglátszik rajta minden apró kosz.Ha lelakkozod akkor meg már nem ugy csillog...Valamikor Én is polírozgattam ezt azt de ráuntam egy szépen leszinterezett fekete felület 100x szebb...
Mert szerinted a karbon szövet és a gyanta között kibújik az olaj? Akkor a karbon tankon ki tud szivárogni a benzin mert átázik? Az újra gyapotozással azt éred el hogy sokkal később tud kifolyni az illesztéseknél az olaj, mert valószínű, hogy tocsogósra ázott már át a meglévő dobodban a gyapot vagy kiégett jó része.
Én is ilyen carbondobot használok, mint amit alább hirdet a kolléga, csak az a bajom vele, hogy bizonyos időközönként mindig "átázik" az olajtól, olyannyira, hogy ha végighúzom rajta a kezem, olajos lesz. Ez természetes ezeknél a doboknál? Volt aki azt mondta, hogy újra kéne gyapotozni, de szerintem attól még átázna, hiszen a gyapot maximum a hangtompításér felel.
De te el akarod adni... Én viszont ezek után h ennyi pénzem meg időm benne van, nemigen fogom eladni... 300-ér sem kell már senkinek... Sok igénytelen érdeklődő csak felbosszant, ezér szedtem le a robogómat is használtautóról, inkább megmarad.
Szerintem hagyd úgy ahogy van. A váz felületén gyárilag egy eloxált réteg van, ha ezt lecsiszolod, sokkal sérülékenyebb lesz a felület, évente polírozhatod...
szennyeződések és festék vagy lakk eltávolitása, aztán megcsiszolod szépen. Kezdetbe durvább majd egyre finomabb papirokkal, mint már megirták. Aztán be kell szerezni valami polirozó kit-et. link
Nekem ilyen volt az alap készletem, még vettem hozzá pár extra pasztát és korongot. Pluszba érdemes még korongot venni, sok idő mire elhasználódik teljesen, de azért nem árt ha van tiszta is.
Mindenek előtt távolítsd el a régi festést ennek sok módja van drótkefe kaparó kromofág stb..
150-es csiszolóvászonnal simára csiszolni az egészet, majd vízpapírral szépen végig menni az egészen. 400, 800, 1000, 1200 a legvégén. Ezután mehet a polírpaszta és a filckorong pl....
Persze nem muszáj ennyi papírt használni de ha így csinálod akkor tuti gyönyörű lesz..
A polírozást követően nitro hígítóval menj át rajta érdemes...
Remélem tudtam segíteni...
Eltérve a témától . Ki szeretném polírozni a vázamat meg csomó kis dolgot... Valaki nekem össze írná pontokba hogy mit is kellene csinálni ? Esetleg ezek a szettek közül melyiket válasszam ha jó egyáltalán ? Köszi előre is a válaszokat :)
Nem vagyok tisztában az árakkal, így mástól lestem el , tőlük mégis elviszik :D De kinek mi kell, leírja és mindenre meg lehet egyezni. Nem ragaszkodok mindennek az árához.
Napokban lettek lecserélve a mocimon a gumik, így a régieket jelképes összegér odaadnam, ha valakit esetleg érdekel. Első hátsó gumi is kb 60%-os.
Első: Michelin Pilod Road 120/70
Hátsó: Continental Conti-twist 130/70
A kettő együtt 6000 Ft + Posta.
Igaz ez csak egy planet. Másrészt nálam ugyanaz a helyzet. Még fenn van, és a kutyának nem kellett. Ráadásul rendszámos. Tehát ha tavasszal nem megy el (2 motor nem nagyon fér, no meg minek?), akkor én is meghagyom inkább szaladgálósnak.
Nekem ilyen volt az alap készletem, még vettem hozzá pár extra pasztát és korongot. Pluszba érdemes még korongot venni, sok idő mire elhasználódik teljesen, de azért nem árt ha van tiszta is.
150-es csiszolóvászonnal simára csiszolni az egészet, majd vízpapírral szépen végig menni az egészen. 400, 800, 1000, 1200 a legvégén. Ezután mehet a polírpaszta és a filckorong pl....
Persze nem muszáj ennyi papírt használni de ha így csinálod akkor tuti gyönyörű lesz..
A polírozást követően nitro hígítóval menj át rajta érdemes...
Remélem tudtam segíteni...
Köszi!
Első: Michelin Pilod Road 120/70
Hátsó: Continental Conti-twist 130/70
A kettő együtt 6000 Ft + Posta.