Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudja valaki, mekkora markolat jo a mitora?(Mito 1 ) . Mert néztem van 125mm, 122mm, 135mm - es.
De ha az lenne görbe akkor szorulna a kormány szerintem. Vagy nem?
Haligali.


Légyszi valaki meg mondaná,hogy milyen gyertyát meg valto olajat tegyek a mitomba...?! Melyik a legjobb? :)

Köszöntem,Peace!
még a középen a kormánycső vagy amit nem tudom minek hívnak ami keresztül megy a villanyakon. Az szokott meggörbülni közvetlenül az alsó villahíd fölött.
szerintem nincs szilent. A műszerfal van gumibakon
Vízmértékkel megnéztem, akkor van középen a bubi mintdkét keréknél, ha úgy áll a kormány ahogy azt előzőleg lefotóztam (ferdén a lámpatartó konzolhoz képest). Egyébként szerintem a lámpatartó konzol lehet mégiscsak a ferde, mert a váz azon nyúlványával, ahova a lámpatartó konzol rögzítve van, párhuzamos ilyenkor a villahíd. Meg ha csukott szemmel csak érzésre beállítom egyenesbe a kormányt, akkor is ezt az eredményt kapom. Egyébként a konzol meg a váz között van valami szilent/alátét gyárilag? Mert nekem ott semmi nincs, lehet ez a gond.
Ok, felvettelek. :)
Szevasztok!

HURKAFEJ nevü felhasználot keresem :)) Ha vagy vegyél már fel MSN-re szeretnék veled beszélni : gery.fusion@hotmail.com!
Köszi!
hello: uj láncoom van nekem is miton van rajta =8000ft ért
ha viszed a powert is akkor 2tő egybe 20-ba tiéd.
hello. power elektronika=13e tökéletesen müködik.
Írtam mailt a lánccal kapcsolatban. Szólj ha nem kaptad meg.
Sziasztok
Mito 1-be való power elektronikája van valakinek jó árban?
nem feltétlenül látni mer ha váznyaknál van mondjuk 2mm-ert meggörbülve akkor a teló végénél már lehet h. egy centivel több. ha tengelytáv rövidebb akkor a villaszöget lenne érdemes megmérni. Ha oldalirányba van akkor vízmértékkel beállítani a hátsó kereket és az elsőnek is ugyan úgy kell állnia.
De, ha olyan irányú deformitás van a motorodban amint amit vázoltál akkor egyik oldalon több másik oldalon kevesebbnek kellene lennie.
Egyébként a tengelytáv is megtévesztő lehet, mert oké h a szervizkönyv 1375 mm-t ír, de az aszerint változhat, hogy hogyan van beállítva a láncfeszesség.
Lehetséges, hogy kell oda két szilent, mert nekem ott semmi nincsen, ha ki van lazítva a lámpatartó konzol 2 csavarja akkor lötyög összevissza.
hello: mito evo nyitott kipufogó carbon véggel kép látható állapotban eladó.(külön a dob nem eladó)
ár=22e
érd:spmito@freemail.hu
Mivel gondolkodok h beszítanék mitot a CBR-be, olvasgatok itt okosságokat. Szerintem minden féle váz deformitásnak nyoma van és hogy kapott ütést a motor olyan irányba, hogy a villanyak oldalra tekeredejen el? Számomra életképtelen. Egyébként meg ha Ivadam kolléga elfogad tőlem tanácsot tengelytávot mér a motoron, az megmondja mi újság, vagy megnézi, hogy jól van-e a kormány befogó rögzítve, de ennyi görbeséget simán meg tudna szokni a szemem és emlékeim szerint az evo mitonál is két kis hengeres genyó amire az otromba lámpatartót fogatja az ember ott is lehet görbeség, vagy ha jól emlékszem ott szilent is van ami megint csak okozhatja a képen fellelhető MINIMÁLIS ferdeséget...
Keresnék körlámpás mitohoz jó állapotban lévő sötétített átlátszó plexit,vagy sima átlátszót! Akinek van eladó az légyszi jelezzee :)
Kösszz! Az a kis csavar nem számít majd Brennberg fele vissza csavarodik! :)
ha így -úgy belenézel nem nagyon látni h. nem jó.Egy vízmértékkel többre mennél szerintem.
A kerekek 1 nyomon haladását a tócsán áttolós megoldással meg lehet nézni, de nemtudom, ez mennyire pontos.
hat ha annyira kicsi a csavarodas h nem veszed eszre szemmel az mar elenyeszo ha v egyaltalan csavar nem tudom mit izgatod annyira magad az ilyen aprosagon h meg szemmel nem lathato az h huz egy kicsit valameik oldalra azt az elso telo is okozhatja
Az oké, de egy kis csavar esetén, szemmel nem lehet látni h nincs egynyomban a két kerék. Ha előlről megnézem akkor egy vonalon van a két kerék. Gumi miatt nem lehet? Mert az enyémen 120/70-es gumi van elől, ami sztem neméppen rá való.
ránézésből...
szerintem ha v csavar a vazban akkor nem megy egynyomban