Zsoltrocky írta korábban h találkozott már ő is jelöletlen fogaskerekekkel... Ez kivételesen nemhiszem h előző tulaj sara lenne, mert egy fogaskerékről csaknem reszelik le a jelölést... Nem látszódott rajt reszelésnyom
Utángyártott fogaskerék meg kötve hiszem h van ehez...
Amúgy én azon agyalok, hogy veszek mégegy Mito-t alkatrésznek... Mert ez így kurvaszar, hogy mindig ha kell valami akkor kapásból 5-10-20 ezer... Ezen agyalok. Csak ha ezen is minden szar akkor sokra nem megyek vele. Srác azt mondja h teljesen fel van újítva... Enyém is fel volt, számla is volt mindenről... Meg szinte mindegyik használt moci fel van újítva...
Tudom, hogy igazad van, dehát ez ellen nehéz tenni bármit is... Alkatrész nuku, szakértelem nuku... Meg azér vannak eléggé logikátlan dolgai a motornak... Ez a csillapítótengely beállítás is egy vicc... Fogaskeréken nincs jelölés... Nemértem hogy lehetett ilyet gyártani...
Pontosan, főleg a maszek sufnizás-gányolás a baj. Az enyém blokkjában is akadt anno pár durva gányolási jelenség...
De nem lehet azt mondani valamire, hogy azért rossz mert olasz, vagy mert Mito, mivel nem igy van. De pont ivadam hozta fel a kuplung témát is, és neki például hegesztett a kosár...
Egyébként most jutott eszembe, hogy egy szerelő miért is beszél le valakit valamiről. Mivel a szerelésből él.
jaja én is így gondolom. Sok a tákolt szemét. Pont ezért nem is szívesen csinálok másnak motort. Mikor kiderül hogy, a fele rossz cserélné kéne megy a szarrágás utána meg a reklamálás hogy, mért nem tökéletes a motor. Inkább szarjanak sünt :)
Én is ezt mondtam 1x
De hát már állítják gyári motor így jön ki :)
De senki se ellenőrzi a kosár állapotát,a lamellaköteg és kosár közötti hézagot, lamellák görbültségét,esetleges kilágyulását(elszíneződés,túlmelegedés nyomai),kiemelő szerkezet állapotát, nyomólap görbültségét,agy beverődését,rugók méreteit....
Ezeket le kéne ellenőrizni néha....nem örök életű dolgok ezek,meg hát ott a sok szerelési hiba: primer fogaskerék lelazítása beékelnek csavarhúzót stb...egyből oda a kérgesített rész a fogon...onnantól visszaszámlálás van... :)
Nekem a legjobban a "megpatkolt tengelykapcsolók tetszenek,meg hiányosak,amikor valószínű 1-2 rugó elhanyagolható....:)
meg mikor nincs már meg a rugók kellő mérete-feszítése és alátétekkel oldják meg...
Nem az olasz motorral van a baj meg hogy milyen konstrukció,meg hány éves hanem ami itthon forgalomban van vagy nincs :) az már mind átment nagyon sok "hozzáértő-maszek sufnizáson"....meg elhanyagoláson mert amíg gurul minek nyuljunk hozzá felfogás van,azt meg nehéz elfogadni nemcsak 1 fékbetét csereszabatos...
Elado EWO2 2002 es karbon kipufogorendszerem ha kel valakinek . plusz vadonatuj lánc szett aranyszinü 1km se ment plusz hátso lánckerék vadonatuj 1km se ment.csak megvettem és a motor elkelt eszt pedig meghagytam mert a régiekkel ment el. a kipufogo ára 20eft irányár. a lánc lánckerék 15eft egyben. én 26eft ért vettem ujonan. ha kel irj. tavesz.baktalo17@citromail.hu
Nagyon nem volnék meglepve, ha a nem kiemelő kuplungok hátterében beverődött kosarak, lógó ezmegazok, hibás hézagolások, egyszóval szerekezeti hibák, és/vagy nem megfelelő olajok lennének.
Meg tudná mondani nekem valaki hogy mivel tudom megkülömböztetni a 26 lovas Frecciát a 30 on felülitől? (Rendszámos Frecciát vennék és nem tudom eldönteni hogy ez melyik) 6 sebességes.
Próbáld meg esetleg mégjobban megspanolni, úgy hogy azért csúszni se csússzon, igy lehet kideriteni, hogy mi van vele. Ha 1-be van, behúzott kuplungal nagyon picit érezni kellene, hogy "megy", de nem annyira hogy fékezni, vagy a lábaddal erőlködni kelljen. Ha jól tudom a motorok tengelykapcsolójának nem kell úgy kiemelnie mint az auókénak, ugye az utóbbinál olyankor teljesen megszűnik a kapcsolat, itt nem.
nekem csak 3 korlampas mitom volt azert volt mert most a harmadik mitonak a blokja egy prima vazba kerult de ez telyesen mind1 a lenyeg h mind a 3-nak jol mukodott a kuplungja mivel az alapjarat 1500-ra volt beallitva es egyes fokozatba rakaskor 1000-re fogta vissza a motort es nem rantott v recsegett v tudomisen a valto csak siman vette a sebessegbe rakast hova kell mar ennel jobb kuplung ez ilyen es kesz a dolgat elvegzi maskulomben akarhany mitot probaltam barmien jo volt a kuplungja allo hejzetben jaro motornal ritka h kijojon uresbe egyesbol hamareb beugrik kettesbe mint es aztan uress
A dupla fogaskerék nem maga a csillapítótengely. Az csak a kuplungharang forgását közvetíti a csillapítótengely fogaskereke felé.
Szerintem kiegyenlítő nélkül simán el kéne indulnia. Nem befolyásol semmit... Max jobban rezeg a motor.
Jaja szerintem is. Én mondjuk a sajátomon kívül 2 Mito-t próbáltam de azoknál is mind megvolt ez a jelenség...
Olasz...
Ültem 25 éves 4T honda mocin (ezen vizsgáztam), annál nem volt ilyen...
saját tapasztalatom ami 8db körlámpás és egy szinte új evóból állt az hogy nem volt jó kuplung-
de lehet másoké jobb -
ami hibának róható volt h sebességbe rakva nincs alapjárat nem emel a kuplung érzés ja + és nehéz vagy egyes példányoknál lehetetlen üresbe tenni csak guruló állapotban található üres fokozat.
Mit tesz a kuplung oldás?nekem a más tipusnál összehasonlitva hamar kiderül/t/
Szerintem ezzel a mitónál meg kell barátkozni -
Sziasztok pár oldallal viszább én is erről kérdeztem a motoros kolegákat hogy mi lehet a baj vagy nem baj ha behuzom a kuplungot és 1be teszem a mocit olyan mintha el akarna indulni egyesek azt irták cseréljek olajat mások meg hogy lamellákat van aki azt irta hogy azuj mito se emelki teljesen akkor most mi van ez a jelenség természetes vagy nem.
Sziasztok . multnap irtam hogy valami lett a mitomal üreshelyzetben kipörög szép alapjárat nem fullad meg semmi. de berakom eggyesbe engedem ki a kuplungot és lefullad a motor mikor odahuzom neki a gázt betortyan mintha nemkapna benzint. az lehetséges hogy azért mert a kulung deknin belül nincs ben a kiegyenlitö tengely ami a kuplung alatt találhato dupla fogaskerék ? vagy annak mi a jelentösége a motorban, ha valaki tud lécci segitcsen!
blokk henger nélkül=25e
henger-dugó gyűrű=35e
powerelektonika=13e
powermotor=8e
első forditott telo-sárvédő-féknyereg-villahidak-kormány=30e
hátsó telo=8e
nyitott evo kipufogó rendszer carbon dobbal=25e
28-as karbi=8e
első lámpa=8e
hátsó=5e
tank=5e
zárszett=10e
váltokar=4e
fekkar=4e
kormány kapcsolok=3e
hátsó lábtartok=5e 2db
hütő=8e
......stb
érd:spmito@freemail.hu