Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok ha tudtok segitsetek . mitoval kapcs.... amig áll a motor addig nagyon szépen pörög stb jo alapjárat meg miden teljesen kipörög de ha kiakarok vele indulni lefullad gázadásnál odahuzom a gázt és megáll nemakar menni. karbi kilet tisztitva stb csakakkor csinálja ha kiakarok vele indulni engedem ki a kuplungot és és az elsö méterben már fulladis.
Eladó hibátlan Mito1 es kipufogo rendszer polirozott dobbal... Ki mennyit adna érte?
mito elsö lámpát keresek reális áron. ha lehet a környékröl Veszprém Székesfehérvár és ezektöl nem messze. irj tavesz.baktalo17@citromail.hu ugyanitt elado egy mito fejidom komplett 1 tökör van hozzá 7eft. vagy elcserélhetö valami univerzális kicsi fejidomra kockalámpás körlámpásra mind1 mien csak jo legyen .
Olyan kérdésem lenne,hogy jövőhéten teleszkop felujitásra kerül sor a Mitomon és az lenne a kérdésem , hogy milyen olajat és mennyit kell beleönteni? És melyik szimering a legjobb? Legjobb lenne ha tudnátok linkelni a cuccokat!:)
Előre is köszi a válaszokat!
Sziasztok,még mindíg van egy eladó power motorom,ha érdekel valakit írjon. (működő,semmi baja nincs )
ára : 6000Ft Posta van
enyém is kiold rendesen még akkor is oldott mikor sima motor olaj volt benne.
nekem repsol 10w40 transmission oil van, és pl. az enyém old. Sztem sokmindentől függ :D Lehet , hogy az enyém már bekopott..(kuplung lamellák) Vagy az olaj koszossága, hány fokos az olaj, milyen öreg, milyen márka.. sztem sokminden befolyásolja ezt a dolgot..
Én is épp motor generál előtt állok(mitoból az első) És érdekelnének akkor az olajak hogy ki mit ajánl.!
Mondjuk az igaz, hogy ezt az Agip F.1 olajat nemis nagyon kapni... Érdekes...
Viszont nekem friss Motul Transoil Expret 10W40 olajjal is az a tapasztalat, hogy markolatig behúzott kuplungkar mellett sem old teljesen. Más Mito-t is próbáltam, ott is ugyanez volt a tapasztalat...
Na végre valaki nem hurrog le
Egyébként én sem azt mondtam, hogy szarok a Mito-k, én nagyon szeretem az enymémet, igaz az utóbbi hónapok fizetésének nagy része benne van, tehát márcsak ezért sem válnék meg tőle 3 kilóér, annál nekem többet ér. Ha rá is unok, és más moci vásárlására adnám a fejem, inkább leeresztenék belőle minden folyadékot, aztán betolnám a szobába dísznek...
Node 100 szónak is egy vége; a Mito nem egy olcsó motor, sőtt. Megvenni lehet hogy az, de utána folyamatosan költeni kell rá (relatív sokat), ha az ember használni szeretné. (megjegyezném, hogy többnyire 15-20 éves motorokról beszélünk).
Nem akarok offolni, se vitát szitani +senki lelki világába belegázolni és ez magán véleményem de osztom Ivadam véleményét azthiszem a mitó problémásabb valóban a többi 25 ös gépnél.
Én már beszéltem le emberkét mitó vásárlásáról.
ne feledd, hogy 2T-nél olajos kuplung van. 4T-nél pedig száraz kuplung.... Ha 4T olajat raksz 2T-be, akkor elégeted a kuplungodat. (egyik ismerősöm járt így, aki itt árulja a mociját mellesleg...)
15W50-es, Agip olajat ir, de a tapasztalatok (pl itt a fórumban is) a Motul mellett szólnak. Megvan a jelentése a viszkozitásnak is, de a 2T-nél nem jelent olyan sokat, mint egy 4T-nél, ahol azért komolyabb munkát végez az olaj.
Na de mennyi az annyi?
Egyébként ezt a Motul Transoil Expert 10W40-es olajat is el lehet felejteni...
Szervizkönyvet egyszer nem ártana végigolvasni annak aki ilyeneket irogat... 15W50-es hajtóműolaj kell bele, 0,8 liter egészen pontosan.
Az igen! Akkor az idomok is szétolvadtak gondolom..
tényleg kigyulladt meg párszor le is rohadt. kapásból mikor akartunk haza indulni nem sikerült, fel kellett hívni hogy mi a fasz van. nem lehetett alapjáraton hagyni mert túlszívta magát. hazaúton meg azért gyulladt ki mert el akarta tüntetni az olaj csöpögést és begyömött 2 csomó ujságot a hasidom és a kipufogó közé. szinte végig nyélen jöttem (tesztút) és átforrósodott a kipufogó ami begyujtotta a papirt. szerencse hogy nem egyedül voltam, elöttem ment ismerős autóval és srác látta hogy világít valami a motorból, hamar megálltunk, jön hogy ég a motor. mondom mi a fasz?! először azt hittem viccel, de aztán jobban lenéztem és már tényleg szó szerint égett. én csak akkor vettem volna észre amikor a lábszáram is égett volna.
a blokkból később teljesen kifolyt az olaj és ezért szedtem szét, hogy megcsináljam mert én lennék a szerelő.
Semmi extra. Ismerem a srácot. Vettem tőle pár cuccot. Korrekt mocinak tűnt, én is agyaltam rajt h megveszem alkatrésznek, de te megelőztél.
Tényleg kigyulladt a hazafelé úton?
Mert állítólag erre panaszkodtál nála...
ott. miért? mit tudsz róla? ne titkolózz
Porpác?
szombathely mellett
Nem Sopronban vetted?
Ez csak egy vélemény volt a sok közül... Én sem örültem neki mikor ezeket mondták a motoromról, de azér némi igazság van benne. Ha valaki használtan vesz egy olcsóbb Mito-t, az készüljön fel rá, hogy a vételárat még1x rá kell költeni... Én is így jártam. Most már azon agyalok h veszek mégegy komplett papírok nélküli Evo-t, hogy legyen alkatrész...
Szervizbe meg ne nagyon vigye senki mert nem értenek hozzá, és senki nem fog vele annyit elpöcsölni, mint az akihez én vittem...
igen a blokk a teljes kábelezéssel karburátorral
3x levettem a lendkereket és egyszer sem volt elnyírva. a titka hogy jó legyen a kúp és jól meg legyen húzva a főtengely anya