Sziasztok ha tudtok segitsetek . mitoval kapcs.... amig áll a motor addig nagyon szépen pörög stb jo alapjárat meg miden teljesen kipörög de ha kiakarok vele indulni lefullad gázadásnál odahuzom a gázt és megáll nemakar menni. karbi kilet tisztitva stb csakakkor csinálja ha kiakarok vele indulni engedem ki a kuplungot és és az elsö méterben már fulladis.
mito elsö lámpát keresek reális áron. ha lehet a környékröl Veszprém Székesfehérvár és ezektöl nem messze. irj tavesz.baktalo17@citromail.hu ugyanitt elado egy mito fejidom komplett 1 tökör van hozzá 7eft. vagy elcserélhetö valami univerzális kicsi fejidomra kockalámpás körlámpásra mind1 mien csak jo legyen .
Olyan kérdésem lenne,hogy jövőhéten teleszkop felujitásra kerül sor a Mitomon és az lenne a kérdésem , hogy milyen olajat és mennyit kell beleönteni? És melyik szimering a legjobb? Legjobb lenne ha tudnátok linkelni a cuccokat!:)
Előre is köszi a válaszokat!
nekem repsol 10w40 transmission oil van, és pl. az enyém old. Sztem sokmindentől függ :D Lehet , hogy az enyém már bekopott..(kuplung lamellák) Vagy az olaj koszossága, hány fokos az olaj, milyen öreg, milyen márka.. sztem sokminden befolyásolja ezt a dolgot..
Mondjuk az igaz, hogy ezt az Agip F.1 olajat nemis nagyon kapni... Érdekes...
Viszont nekem friss Motul Transoil Expret 10W40 olajjal is az a tapasztalat, hogy markolatig behúzott kuplungkar mellett sem old teljesen. Más Mito-t is próbáltam, ott is ugyanez volt a tapasztalat...
Na végre valaki nem hurrog le
Egyébként én sem azt mondtam, hogy szarok a Mito-k, én nagyon szeretem az enymémet, igaz az utóbbi hónapok fizetésének nagy része benne van, tehát márcsak ezért sem válnék meg tőle 3 kilóér, annál nekem többet ér. Ha rá is unok, és más moci vásárlására adnám a fejem, inkább leeresztenék belőle minden folyadékot, aztán betolnám a szobába dísznek...
Node 100 szónak is egy vége; a Mito nem egy olcsó motor, sőtt. Megvenni lehet hogy az, de utána folyamatosan költeni kell rá (relatív sokat), ha az ember használni szeretné. (megjegyezném, hogy többnyire 15-20 éves motorokról beszélünk).
Nem akarok offolni, se vitát szitani +senki lelki világába belegázolni és ez magán véleményem de osztom Ivadam véleményét azthiszem a mitó problémásabb valóban a többi 25 ös gépnél.
Én már beszéltem le emberkét mitó vásárlásáról.
ne feledd, hogy 2T-nél olajos kuplung van. 4T-nél pedig száraz kuplung.... Ha 4T olajat raksz 2T-be, akkor elégeted a kuplungodat. (egyik ismerősöm járt így, aki itt árulja a mociját mellesleg...)
15W50-es, Agip olajat ir, de a tapasztalatok (pl itt a fórumban is) a Motul mellett szólnak. Megvan a jelentése a viszkozitásnak is, de a 2T-nél nem jelent olyan sokat, mint egy 4T-nél, ahol azért komolyabb munkát végez az olaj.
Egyébként ezt a Motul Transoil Expert 10W40-es olajat is el lehet felejteni...
Szervizkönyvet egyszer nem ártana végigolvasni annak aki ilyeneket irogat... 15W50-es hajtóműolaj kell bele, 0,8 liter egészen pontosan.
tényleg kigyulladt meg párszor le is rohadt. kapásból mikor akartunk haza indulni nem sikerült, fel kellett hívni hogy mi a fasz van. nem lehetett alapjáraton hagyni mert túlszívta magát. hazaúton meg azért gyulladt ki mert el akarta tüntetni az olaj csöpögést és begyömött 2 csomó ujságot a hasidom és a kipufogó közé. szinte végig nyélen jöttem (tesztút) és átforrósodott a kipufogó ami begyujtotta a papirt. szerencse hogy nem egyedül voltam, elöttem ment ismerős autóval és srác látta hogy világít valami a motorból, hamar megálltunk, jön hogy ég a motor. mondom mi a fasz?! először azt hittem viccel, de aztán jobban lenéztem és már tényleg szó szerint égett. én csak akkor vettem volna észre amikor a lábszáram is égett volna.
a blokkból később teljesen kifolyt az olaj és ezért szedtem szét, hogy megcsináljam mert én lennék a szerelő.
Semmi extra. Ismerem a srácot. Vettem tőle pár cuccot. Korrekt mocinak tűnt, én is agyaltam rajt h megveszem alkatrésznek, de te megelőztél.
Tényleg kigyulladt a hazafelé úton?
Mert állítólag erre panaszkodtál nála...
Ez csak egy vélemény volt a sok közül... Én sem örültem neki mikor ezeket mondták a motoromról, de azér némi igazság van benne. Ha valaki használtan vesz egy olcsóbb Mito-t, az készüljön fel rá, hogy a vételárat még1x rá kell költeni... Én is így jártam. Most már azon agyalok h veszek mégegy komplett papírok nélküli Evo-t, hogy legyen alkatrész...
Szervizbe meg ne nagyon vigye senki mert nem értenek hozzá, és senki nem fog vele annyit elpöcsölni, mint az akihez én vittem...
Előre is köszi a válaszokat!
ára : 6000Ft Posta van
Viszont nekem friss Motul Transoil Expret 10W40 olajjal is az a tapasztalat, hogy markolatig behúzott kuplungkar mellett sem old teljesen. Más Mito-t is próbáltam, ott is ugyanez volt a tapasztalat...
Egyébként én sem azt mondtam, hogy szarok a Mito-k, én nagyon szeretem az enymémet, igaz az utóbbi hónapok fizetésének nagy része benne van, tehát márcsak ezért sem válnék meg tőle 3 kilóér, annál nekem többet ér. Ha rá is unok, és más moci vásárlására adnám a fejem, inkább leeresztenék belőle minden folyadékot, aztán betolnám a szobába dísznek...
Node 100 szónak is egy vége; a Mito nem egy olcsó motor, sőtt. Megvenni lehet hogy az, de utána folyamatosan költeni kell rá (relatív sokat), ha az ember használni szeretné. (megjegyezném, hogy többnyire 15-20 éves motorokról beszélünk).
Én már beszéltem le emberkét mitó vásárlásáról.
Szervizkönyvet egyszer nem ártana végigolvasni annak aki ilyeneket irogat... 15W50-es hajtóműolaj kell bele, 0,8 liter egészen pontosan.
a blokkból később teljesen kifolyt az olaj és ezért szedtem szét, hogy megcsináljam mert én lennék a szerelő.
Tényleg kigyulladt a hazafelé úton?
Mert állítólag erre panaszkodtál nála...
Szervizbe meg ne nagyon vigye senki mert nem értenek hozzá, és senki nem fog vele annyit elpöcsölni, mint az akihez én vittem...