ja még annyit akarok mondani hogy felénk sok szerelő fikázza a rotax blokkot mert állítólag bonyolultabb de nem feltétlen jobb! ezért jó vétel előtt papíron összehasonlítani a 2 motort :D
Az RS-ben Rotax blokk van. Nem ismerem annyira azt a motort, félreértés ne essék, meg Mito-t sem szidni akarom, hisz nekem is az van. De az fix, hogy a Mito-ban lévő blokkot nem ebbe a vázba tervezték, hisz akkor nem lenne ott a dekniben a ford.szám mérő spirál kivezetése, meg a berúgókar helye. És az olajbetöltő nyílást is hozzáférhetőbb helyre tették volna, illetve nem lenne a blokk alján az az üres felfogatási pont.
80-as években pedig a Cagiva szövetkezett a Husqvarnával, tehát nem lehetetlen, hogy a Frecciákba/Mito-kba Husqvarna blokk került, állítólag innen a 7 gang, meg a rövid 1. sebességfokozat.
egyébként az RS fejlesztésére azért vannak annyira rábuzulva a mérnökök mert hogy "GP motor" és nekik nem feltétlenül válik be minden évben ugyan az a formaterv/futómű... stb. +még úgy gondolják hogy ha bővül a kínálat (mutatnak valami újat) akkor növekszik a kereslet is!
Az RS 125 váza más, pl a karbi szerelés szempontjából jobb helyen van. Ezerszer jobb, na persze, ha 20 éves husqvarna blokkot raknának a mitokba, akkor talán nem kellett volna a cégnek sikeresebbnek lennie? Egyébként valaki már irta régebben, hogy ez csak kitalációs, saját blokkot tervezett a Cagiva, de volt 1 prototipus is, abba valami 500-as Husqvarna blokk volt. Nyilván 20 éves blokk van a motorokba, ha a 80as évek végén jöttek ki. Egyébként csak aprókat módositottak az évek során, ha tényleg minden olyan lehetetlenül szar helyen lenne, akkor 25év után csak áttervezték volna. Az Aprilia motorok pedig előszeretettel alkalmazzák a futószalagról lejött Am, Minarelli stb... blokkokat. Amit raknak Apriliába meg Keeway-be is mondjuk... Az egyikre mégis azt mondjuk, hogy jó, a másikra meg, hogy szar.
Hat igen aki a mitot tervezte, epitette az tok huje volt ugye? vagy peldaul a japanok is tok hujek mert ok is a tzr125-ot power motorral oldtak meg csak az rs az asz ugye? volt nekem is apriliam igaz h af1 de azis elektromagnessel volt megoldva nem mondom h hujeseg de 4 ev alatt 3 szor kellett poverelektronikat cserelnem mert kipurcant 3 eve v mitom amibol 1 eve cagiva prmia mito lett belole mert beepitettem egy prima vazba a mito blokkot h biztosaban tudjam hasznalni kismotorkent de powernyelv koszosodassal meg nem volt gondom pedig en sokat nyuzom tobb mint 13000km-ert raktam bele a harom ev alatt a 3 ev alatt 3 szor gyuruztem de ami igaz az igaz 120-130at hasznaltam utazonak uton meg sohasem hagyott akkor miert is kiabrandito a mito?
Sőtt, a legjobban az tetszett, hogy az RS-ben nem ilyen motoros-bowdenes-csigás megoldással működtetik a powerszelepet, hanem egy kutyaközönséges elektromágnessel. Ami pl nem ég le, ha elkokszosodik a powernyelv.
Szia!
Össze lett rakva patent módon a rajzod alapján. Egy kicsit most is ráz (illetve nagy fordulaton vibrál), de jobb mint volt. Szerintem ott már nem a csillapítótengellyel lesz a gond, hanem vagy főtengely, vagy főtengelycsapágy, esetleg a hegesztett kuplungkosár okozza... Egyébként a srác akivel összeraktuk nagyon profi, turbós/nitrós gixereket meg hayabusákat épít, de annó ő is RS125-tel kezdte. Aztán kissé kiábrándított a Cagivából. Mondta, hogy az RS ezerszer jobb konstrukció, számtalan dologgal indokolta is, amik beigazolódni látszanak. Kezdjük mindjárt ilyen apróságokkal, hogy a Frecciákban / Mito-kban egy kb 20 éves Husqarna enduro blokk, van (erről árulkodik a blokk alján a plusz felfogatási pont), az olajtöltő nyílás is olyan elb@szott helyen van, mert hát nem ebbe a vázba tervezték ezt a blokkot, meg az egész váz is primitívebb az RS-énél. Most ezzel nem szidni akarom, mert ettől függetlenül piszkosul tetszik ez a motor. De ha ezeket tudtam volna, lehet kétszer meggondoltam volna, h Mito vagy RS.
elado mitom. körlámpás. elöl forditott telos. 3 honapos dugattyuszett. és vadiuj láncszett van rajt 1km se futott 25eft volt. ewo2 karbon kipufogorendszerrrel. indul szépen nincs rossz állapotban 70eft fix.ha kel gyere érte.06305500831 kiseeb hibák vannak de azért ennyi. pl gumi cserés. fejidomot visszakel rá rakni. ijesmi.
pippo.. nézd.. kell a zsé.. ha ennyiér kell neked viteted teis vagy nekem mindegy.... kibukott itthon a dolog meg kedvem sincsm ár vele foglalkozni.. akinek kell viszi.. enyiért.. ajándék..
heló srácok.! lenne egy cagiva mito-m 2 körlámpás. :) a motorblokk teljesen fel lett újítva.. :) ( új főtengely...vertex dugó gyűrű... henger.. főtengelycsapágyak mert...új power elektronika.... új gumik és fékbetétek :) ) a motor hely és időhiányába került eladó sorba.. össze kellene még rakni :) képet kérésre küldök :)
irányár : 105.000 Ft... alkudni kötelező.! :)
Evo telóból, hogy tudom kiszedni a szimeringet tartó zéger gyűrűt? Szétszedtem a teleszkópot, de ami a szimeringet ott tartja, annak nincs ilyen füle amibe a zégergyűrű fogót bele tudnám nyomni. Egyiknek sincs, se a bal, se a jobbnak, szóval gondolom nem eltörte az előző "tulaj".
ELADÓ MITO BLOKK... ! karbi és henger nélkül... Eladó a blokk mert nekem besült a dugattyú...és kuka lett a henger is.... nem akartam rá költeni már, úgyhogy bontás van... önindító jó, főtengely abszolut nem kotyog..., 30eFt 06 70/ 318 52 37
Olyan kérdésem lenne,hogy jövőhéten teleszkop felujitásra kerül sor a Mitomon és az lenne a kérdésem , hogy milyen olajat és mennyit kell beleönteni? És melyik szimering a legjobb? Legjobb lenne ha tudnátok linkelni a cuccokat!:)
Előre is köszi a válaszokat!
Ha azt nézzük ugyanaz :) Akkor lenne értelme le cserélned a karbit ha nagyobbra cserélnéd :) Meg a dellorto 28-as karbikhoz rengeteg alkatrész van míg a mikunihoz kevesebb :)
80-as években pedig a Cagiva szövetkezett a Husqvarnával, tehát nem lehetetlen, hogy a Frecciákba/Mito-kba Husqvarna blokk került, állítólag innen a 7 gang, meg a rövid 1. sebességfokozat.
Tell.:06-20-4900-167
Itt a lilnk a mociról:
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Össze lett rakva patent módon a rajzod alapján. Egy kicsit most is ráz (illetve nagy fordulaton vibrál), de jobb mint volt. Szerintem ott már nem a csillapítótengellyel lesz a gond, hanem vagy főtengely, vagy főtengelycsapágy, esetleg a hegesztett kuplungkosár okozza... Egyébként a srác akivel összeraktuk nagyon profi, turbós/nitrós gixereket meg hayabusákat épít, de annó ő is RS125-tel kezdte. Aztán kissé kiábrándított a Cagivából. Mondta, hogy az RS ezerszer jobb konstrukció, számtalan dologgal indokolta is, amik beigazolódni látszanak. Kezdjük mindjárt ilyen apróságokkal, hogy a Frecciákban / Mito-kban egy kb 20 éves Husqarna enduro blokk, van (erről árulkodik a blokk alján a plusz felfogatási pont), az olajtöltő nyílás is olyan elb@szott helyen van, mert hát nem ebbe a vázba tervezték ezt a blokkot, meg az egész váz is primitívebb az RS-énél. Most ezzel nem szidni akarom, mert ettől függetlenül piszkosul tetszik ez a motor. De ha ezeket tudtam volna, lehet kétszer meggondoltam volna, h Mito vagy RS.
manualt itt találsz, keresd ki a megfelelő oldalt ! benne van!
Tudja valaki mekkora ez a motor?
Hossz érdekelne főleg, hogy beférne-e a tárolóba.
irányár : 105.000 Ft... alkudni kötelező.! :)
Olyan kérdésem lenne,hogy jövőhéten teleszkop felujitásra kerül sor a Mitomon és az lenne a kérdésem , hogy milyen olajat és mennyit kell beleönteni? És melyik szimering a legjobb? Legjobb lenne ha tudnátok linkelni a cuccokat!:)
Előre is köszi a válaszokat!