üdv van egy aladó cagiva mitó 125 ös komplett motorblokkom elektronikával karburátoral gyujtással a motorban 23700 km van olaszból származik indítható kipróbálható A MOTOR KETTES SEBESSÉGFOKOZATA ROSSZ! BEVESZII A SEBESSÉGET DE NEM HAJT ÁT VAGY KIDOBJA A TÖBBIT GOND NÉLKÜL VESZI ÉS LEHET IS MENNI VELE HA VALAKI SZEMÉLYESEN ELJÖN ÉRTE .... DE CSAK KOMPLETTAN ELADÓ NEM SZEDEM SZÉT CSAK AZ JELENTKEZZEN AKINEK IGY KELL ÁRAT TALÁLJA KI MINDENKI MAGÁBAN DE NEM FOSÉRT HUGYÉRT VAN A CUCC
0630 512 9874
éket nem nyírta el, írtam is, minden fasza.
azzal a gyertyával amivel ment próbáltam, zsír új sport gyertyával próbáltam, de "hátha" alapon megpróbálom még egy párral
Hello mindenki. egy szakértő tanácsára lennék kiváncsi mitommal kapcsolatban. a szerelői tudományom már kimerítettem és akár csak egy ötletnek is örülnék.
a sztori: ment a motor, lábon hoztam haza pár hónapja, de már mutatkoztak a gondok. olaj csöpögött a blokkból és trükkös volt az indulás is.
a karbit beállítottam, blokkban mindenhol új tömítéseket raktam. dugón volt egy meglepetés. egyszer valószinü megragadt és egy adag aluminiumot felhuzott a henger a gyűrűkre. ezt is kijavítottam, rendesen illeszkedik minden mindenhol. olaj sem csöpög sehonnét.
NADE! itt jönnek a bajok. összerakás után a hernyótengelyt ahol kapcsolja a váltókar egyes fokozatban nem éri el a köröm, felfelé minden rendben. ez a kissebb gondom.
ami viszont már a halálba kerget. összerakás után az istenért nem akar elindulni ez a szájba baszott motor. szikra van, benzint kap (gyertyán látszik), gyujtás beállítva alap helyzetbe, ék stb minden jó (elvileg). de akkor mégis mi lehet a problem?
párszor visszadurrogott a kipufogóba de azon kívül semmi. mindent 3x végignéztem de nem jövök rá. el van átkozva vagy mutatkoznak rajtam az elhülyülés jelei, nem tudom. de én már kezdem feladni a harcot.
SZAKIK HELP!
vagy a gyújtás oldali szimeringet csak belülről lehet kicserélni tehát szét kell szedni teljesen a motort a szimering cseréhez. Amúgy semmi extra nincs a szerelésében.
A mitoban nem a mitoba tervezett blokk van? Én biztos hogy a blokkhoz gyártanám a vázat.. és nem fordítva.. De ízlések és pofonok! Mito vázát ilyen szempontból a primához képest nem igazán dolgozták át, majdnem egy és ugyanaz a 2 váz... erről ennyit.
Szar gépek a mitok? Akkor kérdezd már meg... hogy a váltójától fél-e.. Mert a legszopatósabb.. Egyébként pedig... Szerintem ez a srác... a szerelő.. oké, hogy pró. Neki is van egy véleménye, ami az, hogy nem a mito blokk a legeslegjobb szerelés szempontjából..20éves enduró blokk.. Legyen. Rotax is 20 éves.. nemde? AF1 például...
Fikázza csak, de az tény, hogy a maga idejében a legerősebb motorokat gyártotta a cagiva! Gyári adatok szerint egy rotax blokk még mindig majd 8-10 lóval gyengébb gyárilag.. Vajon miért ?
Hát igen, érvek és ellenérvek. Abban is van vmi amit Hurkafej mond... A fene sem tudja.
Mondjuk aki szerelte a motorom és aki ezeket mondta, sem tegnap kezdte a motoros szakmát meg eléggé pro a srác.
Az viszont igaz, h a Supercity-ben is ez a blokk van, és ezér kellett univerzálisra megtervezni... Az h a rezót lehet oda rögzíteni az elképzelhető, de szerintem elsősorban nem azér van az ott, a rezót akármi megfogja. Sztem az inkább az Endurókra jellemző motorbölcsőbe való rögzítésre van.
Rotax, nem jutott eszembe...
A spirál kivezetésénél nemtudom mire gondolsz, 94 előtt még azzal mentek a fordulatszámmérők, igy ezt nem kötelező teljesen eltávolitani. Ugyanigy a berúgókar helye, pl Supercity-n van. Egy blokkot univerzálisra kell megcsinálni. Az Aprilia monjuk 50es motorkba használt régen RV, most Am blokkokat. Mindkettőből volt olyan gép amire rákerült a berúgókar, volt amire nem. Pl 50es RS-en nincs, de más AM6 meghajtású gépen van. Az üres felfogatási pontot a blokk közepén gondolod? Mert oda a rezót lehet felfogatni.
Azért az RS blokkját se most találták ki. Én szerintem nem szarabb mint az RS. Mind a kettőt kurva jól meg lehet csinálni. RS sokkal több tuning cucc van mint a mitohoz. Én ismerem azt a gyereket aki csinálta a motorod.
0630 512 9874
azzal a gyertyával amivel ment próbáltam, zsír új sport gyertyával próbáltam, de "hátha" alapon megpróbálom még egy párral
a sztori: ment a motor, lábon hoztam haza pár hónapja, de már mutatkoztak a gondok. olaj csöpögött a blokkból és trükkös volt az indulás is.
a karbit beállítottam, blokkban mindenhol új tömítéseket raktam. dugón volt egy meglepetés. egyszer valószinü megragadt és egy adag aluminiumot felhuzott a henger a gyűrűkre. ezt is kijavítottam, rendesen illeszkedik minden mindenhol. olaj sem csöpög sehonnét.
NADE! itt jönnek a bajok. összerakás után a hernyótengelyt ahol kapcsolja a váltókar egyes fokozatban nem éri el a köröm, felfelé minden rendben. ez a kissebb gondom.
ami viszont már a halálba kerget. összerakás után az istenért nem akar elindulni ez a szájba baszott motor. szikra van, benzint kap (gyertyán látszik), gyujtás beállítva alap helyzetbe, ék stb minden jó (elvileg). de akkor mégis mi lehet a problem?
párszor visszadurrogott a kipufogóba de azon kívül semmi. mindent 3x végignéztem de nem jövök rá. el van átkozva vagy mutatkoznak rajtam az elhülyülés jelei, nem tudom. de én már kezdem feladni a harcot.
SZAKIK HELP!
Kettő db Athena szett tömítésem van 1 csomagban
2db O gyűrű az nincs benne
6500+postáért érdekel a kettő szett?
Fikázza csak, de az tény, hogy a maga idejében a legerősebb motorokat gyártotta a cagiva! Gyári adatok szerint egy rotax blokk még mindig majd 8-10 lóval gyengébb gyárilag.. Vajon miért ?
Mondjuk aki szerelte a motorom és aki ezeket mondta, sem tegnap kezdte a motoros szakmát meg eléggé pro a srác.
Az viszont igaz, h a Supercity-ben is ez a blokk van, és ezér kellett univerzálisra megtervezni... Az h a rezót lehet oda rögzíteni az elképzelhető, de szerintem elsősorban nem azér van az ott, a rezót akármi megfogja. Sztem az inkább az Endurókra jellemző motorbölcsőbe való rögzítésre van.
A spirál kivezetésénél nemtudom mire gondolsz, 94 előtt még azzal mentek a fordulatszámmérők, igy ezt nem kötelező teljesen eltávolitani. Ugyanigy a berúgókar helye, pl Supercity-n van. Egy blokkot univerzálisra kell megcsinálni. Az Aprilia monjuk 50es motorkba használt régen RV, most Am blokkokat. Mindkettőből volt olyan gép amire rákerült a berúgókar, volt amire nem. Pl 50es RS-en nincs, de más AM6 meghajtású gépen van. Az üres felfogatási pontot a blokk közepén gondolod? Mert oda a rezót lehet felfogatni.