Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha kuplung kosár kell mitora,van derde fogazásúm tökéletes állapotban 5000ft-ért és oda adom mellé a fogaskerekeket JELÖLVE! :)
lamellakötegem is van az is 5000ft(kopó és fém) szóval egy teljesen jó állapotban lévő köteg!
Próbáltam érthetően megrajzolni leírni ha nincs jelölés,én is láttam már olyan fogaskereket amin nem volt....
kuplung kosáron ne keress ott nincs a rajzon azt jelenti a fekete pont rajta hogy hogyan kell milyen szögben felé nézni a fogaskerekeken a (kuplung kosárra kell néznie) ezzel a rajzal meg amiket felraktam már csak összehozod.
zootya! mi történt azzal a 250cc-s mocival, amit picit átépítettél ?
tipikus eset, 2 válasz lehet : 1. etanolt is használsz bele. 2. nincs elég kompresszió a hengerben..
Valakinek valami ötlete van-e, hogy miért nem bír kipörögni a mitom 6.-7. sebességben? 5. sebességben kipörög, de ha váltok akkor csak a fordulat esik vissza és nem bír gyorsulni. Alacsonyabb sebességben gond nélkül kipörög és érzik, hogy nyit a power szelep. Nem tudom, hogy mi a baja...
Szevasztok Mito kollegák! :)

Olyan kérdésem lenne,hogy jövőhéten teleszkop felujitásra kerül sor a Mitomon és az lenne a kérdésem , hogy milyen olajat és mennyit kell beleönteni? És melyik szimering a legjobb? Legjobb lenne ha tudnátok linkelni a cuccokat!:)
Előre is köszi a válaszokat!
Bocs, nem tudom miért ugrott fel hasznaltautos evo hírdetés, így nem igen érdekes számomra.
CBR900RR eladó! Aki nagyobbra szeretne váltani EVO mito-t be tudnék számolni...
http://p1.bikepics.com/2011%5C...
Nem tudom mit akarsz venni. De a 900RR-embe be tudnám számolni. 680ezerig kellene felpótolni.
Sziasztok!
Nekem lenne egy cagiva mitom 1995-ös és ahhoz keresek plexit,zárható hátsóűlést, valamint 4 db gyár indexet vezetékeléssel, ha valaki tudna segíteni kérem írjon!
Köszönöm!
Üdv: Pál.
ahoz kéne a kis fogaskerék is nem?
Ha teljesen ép csak akkor kell, és légyszi ne horror áron
csak kuplungkosár kell? mert az akad felesleges.
Ha tudsz eladót, örömmel!
csere
Hát nemtom. Van egy 100 ccm Benelli K2 robogóm, az is ugyebár egy hengeres. De messze nem ráz úgy mint a Mito. Mitonál 30 km után már úgy elzsibbaztotta a kezeim az állandó rezgés, hogy az ujjaimat csak késleltetve tudtam áttenni a fékkarra...
Amúgy attól parázok, hogy ezután is rezegni fog, mert sajna valaki már hegeszgetett a guplungkosáron, és ugyebár ez is okozhat némi rezgést...
Kis rázása igyis-úgyis lesz. Mind az 1hengereseknek általában.
Meg lesz emelve a moci eleje, úgy hogy merőlegesen álljon a henger a padlóhoz képest, dugó a felső holtpontba, kiegyenlítőt meg megpörgetem h beálljon magától, aztán összerakom Ha így nem jó, akkor a Cagiva meghazuttolja a a centrifugális erőre vonatkozó törvényeket...
Szia ha megvannak még az képen láthato mito cuccok 20eft ért akkor irj. mert mennék érte. tavesz.baktalo17@citromail.hu
Pontok nélkül is be lehet állitani... De ha egyszer nem tudod hogy kell, legalább jelöld össze, vagy ne állj neki.
kb fél óra meló. fogod megbontod , leméred, visszateszed.. és vételezel egy olyan vastag darabot..
már írtam meg a képen is látni h. az ékpályáknak hogy kell állni.
Nehéz mert nincsenek megjelölve a fogaskerekek fogai...
Ha olyan pro vagy, akkor gyere ide aztán állítsd be...
de ha van konkrét kérdésed ott a telószámom.és nyugottan felhivhatsz.hétköznap 4után hétvégén bármikor!
ilyen tömitések meg kipufogó csere volt.