Utánanéztem, hogy a 125-ös DT-ken mikuni karbi van ami ugyanúgy 28-as mint ami a mitokon van eredetileg a dellorto. Szerintetek megérné kicserélni rá, és ha igen akkor rá lehet tenni? Megbízhatóság miatt, jobb lehet-e a mikuni?
Ez azért elég gyorsan forog, a hegesztés miatt szerintem simán rezonálhat picit jobban. Persze elsőnek próbáld meg beállitani a többször leirtak alapján.
Sziasztok. elado mitom 125 ccm. elöl már forditott telos. hasidom hiányzik. 1 gombnyomásra indul 3 honapja vette, bele dugattyuszettet. láncszettet és egy ewo 2 2002 es karbon kipufogo van rajt. motorja szimeringes löki a kipufogonál az olajat. igy egyben elado. csak a láncszett volt 25eft dobozais megvan. dugattyuszett 22eft és a karbon kipufogo rendszer 27eft. nagyon sokba van de akint érdekel irjon megbeszéljük. UI. ALKATRÉSZEKIS. KUPLUNG SZERKEZETEK KOMPLETTEN 5EFT. BLOKKFELEK 5EFT DB JA. BLOKKNAK A KÖZEPE FOGASKEREKEK 5EFT. FÖTENGELLY 3EFT. ÉS IJEN KISEBB ALKATRÉSZEK IS VANNAK. EZEN IRJ tavesz.baktalo17@citromail.hu
Egy noob kérdés! EVonál tudtok mondani egy fordulat tartományt, ahol nyit a power, valamint ahol az erőtartmonánya, van tehát ahol leadja a max teljesitményt!?
De én még mindig azt mondom a szerint csináld amit küldtem képeket meg rajzoltam és amit a gépkönyvbe is van rajz szép ábra az legyen a mérvadó!Próbáld meg aszerint!
vagy vedd meg a komplett tengey kapcsolóm egybe 12.000ft ért kosár,fogaskerekek,lamellaköteg nyomólap,rugók kinyomószerkeszet kinyomócsapágy meg minden :)
hibátlan,nem csúszik meg viszonylag kevés km-rel,ferde fogazású,és ennek köszönhetően halkabb :)
Abban hirtelen nem vagyok biztos hogy ferde ill. egyenes fogazásnál van e eltérés lesd meg műszaki ábráját pl mito-és supercity 125-ösének gépkönyvbe rajzon van e eltérés...
Mondjuk ezen a képen meg pont egybe állítja a csillapítótengely jelölését a dupla fogaskerék felső fogaskerekének jelölésével... Szóval akkor ez megint ellentmondás...
Köszi! Így már érthető
Sajnos a ferde fogazású kuplungkosár nem lesz jó az enyémhez.
Szerinted mégis mitől lehet, hogy olyan fogaskerekek kerültek bele amin nincs jelölés?
hat ha a tokeletessegre torekedsz akkor ujjat legalabbis egy masikat kivan ha igy rakod vissza akkor konnyeben megcsuszhat ha nem vadulsz nagyon vele akkor meg hasznalhatod egy darabig es ha beszereztel egy masikat nem nagy munka sem ido h kicsereld
Sziasztok urak!
egy kis segítségre lenne szükségem, motorfelújítás közben egyre több cserélendő alkatrész jön elő... most éppen a kuplungban van egy cucc, amit a 6 kinyomó rugó tart... Nos ezen az egyik öntvény "pöcs" letörött.... Ha valaki tudja pontosan mi ez az alkatrész, vagy van neki eladó, sürgősen megvenném!
ha kell irj email:spmito@freemail.hu
Egy noob kérdés! EVonál tudtok mondani egy fordulat tartományt, ahol nyit a power, valamint ahol az erőtartmonánya, van tehát ahol leadja a max teljesitményt!?
Köszi! (elváltás jelzőhöz kéne az adat)
hibátlan,nem csúszik meg viszonylag kevés km-rel,ferde fogazású,és ennek köszönhetően halkabb :)
Sajnos a ferde fogazású kuplungkosár nem lesz jó az enyémhez.
Szerinted mégis mitől lehet, hogy olyan fogaskerekek kerültek bele amin nincs jelölés?
nemis irtam neked ilyesmiről h cserélném vagy vmi :D
egy kis segítségre lenne szükségem, motorfelújítás közben egyre több cserélendő alkatrész jön elő... most éppen a kuplungban van egy cucc, amit a 6 kinyomó rugó tart... Nos ezen az egyik öntvény "pöcs" letörött.... Ha valaki tudja pontosan mi ez az alkatrész, vagy van neki eladó, sürgősen megvenném!