Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha bejáródik úgy is minden kiderül! :D
Fasza a zsir ujj henger:))) Bár nem olyan erős. Amit faragtam sokkal erösebb.
Sziasztok én Repsol 2t sintético olajjal használom
Szóval, hogy nem szintetikus, csak ásványi...
Nem ezen fogok spórolni... 1 L így is kb 800-900km-re elég... Másrészt múltkor nem volt valvoline, adtak valami 2500 ft-os szutykot, rá volt írva Magyarul, hogy szintetikus motorolaj blabla, Angolul pedig, hogy nem ásványi motorolaj szintetikus adalékokkal... :D Ennyit erről.
record... inkább...
Record Racing 2T, gond nélkül megy, és nem drága.
Az RS fórumba még régen rakott be képet fahee, hogy milyen volt a hengerfej-fugója. Szép letisztult. Jobb mint a drága castrol-al hajtott gépé. link
Erről mi a vélemény?
Jó hát ezzel nem montál nagy újdonságot. Ennek a jelenségnek tervezett elavulás a neve. Mindent így gyártanak, hogy bírja X ideig, és a végén már ne legyen értelme javítani, hanem vegyél helyette újat.
Mito azér hál'Istennek még nem annyira ilyen, némi szakértelemmel házilag is javítható. Bár azon én is mosolyogtam, mikor levettem a deknit, hogy az egyetlen műanyag fogaskerék pont az olajpumpáé...

Egyébként a belinkelt olaj kapható Magyarországon? Mert amerikából nem fogom megrendelni...
Fél ennyiért lehet venni a Castrol Power1 Racing-et, inkább megkockáztatnék egy power tisztítást :)
Valakinek okos ötlet, hogy miért nem pörög ki 6.-ban és 7.-ben? Az 5. még kipörög utána, ha váltok akkor a fordulat esik lentebb és nem pörög ki....
Én hozzátenném azt hogy sz.em is sok olaj amit hazánkban kapni,és követik a "normákat" és megfizetjük a márkát nem arra van kitalálva amire kéne....Szóval nemcsak egy puma márkával lehet csalni,de nem kell meglepődni hogy egy márkás olaj is lehet csak annyit tud mint egy tescos olaj....Csak a díszítés más és az ára....Igaz az arol2-t és tescos olajnál amikor motorblokk átmosásra tökéletesen jók ezeknél minden jobb de van olyan olaj ami tényleg tudja biztosítani azt amit kéne neki :)

De ez egy marketing,egy üzlet és nem minden embernek az a lényeg hogy jó is legyen a termék csak ellehessen adni és legyen rá vevőkör....Szóval ez üzlet....És kinek érdeke hogy a motorod 20-30-40.000km-ert fusson hiba nélkül? Gyártónak,vagy alkatrész gyártónak,olajgyártó cégeknek? Szóval a motort lehet úgy is nézni egy termék amire van vevőkör.

Nézz bele nem lenne kereslet alkatrészekre,ha a motor tökéletes lenne,bele van sajnos kalkulálva a motor élettartama előre mi milyen szinten romlik el....szó szerint....Olvass utána 1x mitot milyen felhasználásra tervezték és milyen időközönként kellene cserélni benne dugattyút pl....meglepődsz...
http://www.slyfoxmx.com/pd_bel...

Kis angoltudással ennek az olajnak nézz utánna,és annak hogy mi is egy olaj szerepe.Az olaj nyugodt szível jelentsük ki egy alkatrész a motorban ami igen sok szerepet tölt be!

Nincs kedvem átfordítani de még google fordító is lehet megbarátkozik vele:

Bel-Ray H1R Synthetic 2-Stroke Racing Oil - New Power Valve Formula - is a premium synthetic ester based product specifically formulated for premix applications in 2-stroke high performance motorcycle engines, as well as other high performance 2-stroke engines. This is a clean burning, high performance product with Bel-Rays unique anti-wear chemistry. Bel-Ray HIR controls power valve deposits for improved power and throttle response.

Applications

For premix in ratios recommended by the engine manufacturer, typically between 30:1 and 50:1
Equally suitable for air-cooled or liquid-cooled engines
For best performance and protection when at high rpm, high loads or idling speeds
Use when a high performance synthetic premix lubricant is needed

Features and Benefits

Superior anti-wear - Increases engine and bearing life. Reduces cylinder- and ring wear.
Superior deposit control - Reduces ring sticking. Reduces deposits on the variable height exhaust valve (power valve) for superior throttle response.
Superior combustibility - Clean burning for low smoke. Eliminates spark plug fouling.
Superior film strength - Protects from metal-to-metal contact under shock loads for maximum power and protection.
Red color - provides a visual check of premix.
Synthetic ester base oils - Exceptional lubricity. Highly polar base oils cling to metal surfaces. Resists wiping action of rings in the cylinder for minimal scuffing and internal friction wear.
Dejó... És ilyet forgalmaznak...
annak idején én is vettem az italmondótól kuplungbovcend és nekem se lett jó.
Valvoline 2t synthetic. KB 4700 pénz 1 liter. Én mióta megvan ezzel hajtom. Még nem kokszosodott le a power... :D
Igazán figyelemreméltő a hosszas eszmefuttatásod. De mindezek után már igazán leírhattad volna, hogy melyik az az olaj ami kimondottan powerszelepes mocikhoz való...
Akkor nézzük meg azt hogy olajszivattyúnál különolajzásos rendszernél minden üzemállapotnak megfelelően változtatható a keverési arány, pl alapjárat 1:100 teljes terhelés 1:25...
A teljesítményarányos szállítási esetén így az olajpumpa a főtengelyről van hajtva,és az átfolyási keresztmetszet szabályzó fojtó elemet a karbi gáztolattyújával közös bowdenről mozgatjuk

A keverékkenést amely(benzinbe kevert olajjal) előre bevan biztosítva pl 1:40,1:50......Ezt az értéket pl fel is tüntetik adott konstrukciónál pl simsonnak ha jól emlékszem talán 1:50....EZ A MOTOR TERHELÉSEKOR MEGKÍVÁNT ÉRTÉKRE ÁLLÍTJÁK BE! Így tegyük hozzá hogy üzemidő alatt.a legtöbb részben túl sok olaj kerül a motorba,amely nemtud maradéktalanul elégetni a motor,és a kipufogónál pl ezért is látható kékes füstcsík....

Namármost én úgy mondanám kokszol a motor ,elég jól kell pengetni hogy ne raküdjon le a "rendszerben" koksz... 2t amúgy is kokszol :)

Viszont nem árt tudni hogy az első gyűrűhoronyban kialakuló hőmérséklet meghatározza a motor csúcsteljesítményét,és ha a helyi hőmérséklet ami kb 220 C' ezt tartósan túllépi a horonyban az olaj elkezd forni,kokszosodni,a gyűrű pedig a horonyba ragad.Ekkor az égéskor keletkező forró (kb 2000C') gázok lehatolnak a dugattyú oldala mellé,és túlmelegedés jön létre amely hőtágulás-illesztési hézag megszünése-A DUGATTYÚ BESÜL :)
Na ezért se mindegy milyen olajat vesz az ember főleg hogy az olajnál nem az a szempont milyen márka...inkább mi van benne!MIT TUD :) Van direkt olyan olaj ami igen jó Poweres 2T-hez.... Power szelep is szereti a kokszlerakódást :)


Am meg ez egy vélemény ,de sz.em nem is fogok többet írni mert látom úgysincs értelme...Senkit se érdekel :)
Igen, de a régi az valami maszekolt vékony szar (ezért is vettem az újat)... Valóban hosszabb, de ha azzal odamegyek kb pofánröhögnek... De megpróbálhatom...
ember! egyszerű! Megvan a régi?! hosszát nézd összeeeee! Aztán ha nem stimm, akkor vidd vissza minél előbb!
Gyerekek komolyan mondom már az agybaj kerülget. Vettem drágapénzen egy soproni motorkereskedésben, egy Italmondo-ról beszerzett KING nevű kuplungbowdent. Most a hétvégén be akarom tenni, és szomorúan állapítottam meg, hogy rövid. Aztán elkezdtem agyalni azon, hogy hátha rossz helyen fűztem be, és rövidebb úton is be lehet, de szerintem csak egyféleképpen lehet megfelelően elvezetni.
A képeken szerintem jól látszik, hogy hogyan fűztem el.
Ha netán valaki tud valami okosat tanácsolni, azt megköszönném...
Míg a keveréket csak 1 dolog : gázkar állás.. Ford.sz-tól nem függ.. és itt lehet probléma. De mivel a simson is, és a robogók is elmennek keverékkel, így egy 125ös gyorsasági is elmegy elegendő olajjal és megfelelő öblítgetéssel.. Kinek mi szimpatikus :)
Az olajpumpa szállítását két dolog befolyáslja:
gázkar állás
Fordulatszám
Lehet, hogy butaságot mondok(nem szándékozom az olajszivattyú eladási indexet rontani),de szerintem ha több gázt húzol akkor több benzint kap a karbi, egyúttal ha húzom a gázt több olaj is megy bele. Szerintem fordulattól függetlenül keveri magának az olajat, tehát nem változik a keverék aránya. véleményem szerint nem történik semmi baj akkor sem ha direktbe keverném be.
Vettem rá másikat, nem azt kötöttem vissza ami rajta volt, mert a volt tulaj azt mondta semmi baja a szivattyúnak csak be kell kötni, mikor hazahoztam levettem a mocirol aztán derült ki hogy nincs benne semmi minden hiányzott belöle