Igen akad és láttam is ilyen motort ami az efféle szerelés következménye: Pl pont suzukinál láttam hogy Légkulcs se szedte le...semmi,mert senkinek nincs egy lefogó szerszáma ahelyett légkulcs helytelen nyomatékkal,mérnök urak viccből találták ki mi? :)Hagy tépjük meg azt az anyát :)
"Kettő legjobb mikor csavarhúzóval ékelik be a fogakat" és aztán meg az nem számít hogy a fogaskerék foga kérgesített,edzett felület,ami ha lepattan akkor idővel nem lesz képest elviselni a terhelést,elnyalódik,kitörik és a leváló fognak még van ám erő benne anyi hogy kicsit eljátszon a blokk belső alkatrészeivel :)
De lehet aki fúrt rá nem is volt olyan hülye...Ha a termosztáton van egy picike furat aminek az a funkciója, hogy a zárt termosztátnál is engedje !minimálisan! áramolni a hűtőfolyadékot,akkor előmelegítjük a hűtőrendszer körét...van ám ott hő különbség....
Nem lesz semmi gond, ahogy kering, úgy ki kell dolgoznia az összes levegőt, ebből nem szokott gond lenni. Üzemi hőfokig (a termosztát nyitásáig) kell vele guruéni 1-et, és ennyi.
Ha ki akarom cserélni a vizet fagyállóra, akkor amikor beleraktam a fagyállót elvileg légteleníti magát, de a termosztátnál nem fog levegő maradni benne?
Sziasztok eladó Cagiva Mito Evo blokk kompletten 30000 Ft. Csatlakozókkal Power-elektronikával .Nagyon sürgős lenne azért ennyi. Dunakeszi.
06702060648
A biztosítás miatt, valamint a dekniben levő kinyomó szerkezet miatt elviekben leesni nem tud, de érdemes izomból meghúzni. Nyomaték lehet van valahol a leírásban, de ez csak akkor ér valamit, ha ki tudod ékelni az egész kuplungot a meghúzás idejére. Ezért írtam a légkulcsot. Ha azzal meghúzod és lebiztosítod, akkor tuti nem fog fellazulni és "sétálni".
Hozzászólás 1:35 perckor azé az se rossz :)Ennyire álmatlannak lenni egy ilyen kérdésért :)
Amúgy eleve milyen gilardoni 1-2? állapota...stb ezektől függ menyit ér :)
Hát légkulcsom az speciel nincs XD. Ezt korábban is írhattátok volna. Elég sok szerszámunk van, de ez már kicsit speckóbb cucc.
Kuplungkosár biztosítás alatt mit értesz? az a lemez aminek a fülei rá vannak hajtva erre a nagy anyára?
Nyugi én is ezt csináltam a múltkor, lestem, hogy mi merre, de adja magát.
Tehát: kuplungkosár biztosítás visszakalapál, és ha van rá mód, légkulccsal meg tudod lazítani az anyát. Ha nincs rá mód, akkor gáz. Létezik rá kiékelős módszer, valamint, hogy sebességbe téve cső+crova szár+kalapács kókányolását elegyíted, akkor lejön. Ez elég barbár megoldás, valamint tuti, hogy a csapágyaknak sem használ. Figyelj nagyon oda, mi, honnan jött ki, vannak ott olyan nagy "alátétek".
Jó jó, felfogtam már , csak akkoris furcsa h összevissza írnak...
A fogaskereket meg nem tudom kivenni, mert a nem tudom hogyan jön le a kuplungkosár. Azt a csapágyas hatágú csillag formájú cuccot lecsavaroztam, de alatta egy baszottnagy anyát találtam amit nemigazán tudok lecsavarni... Továbbá a kuplungkosár takarja az alatta lévő nagy fogaskeréken lévő jelöléseket. Sajnálom, ha tudatlannak tűnök, de most cszedtem szét ezt a részét először, és szeretném magam megcsinálni, ezér bízom benne, hogy gyogyós módon valaki lépésről-lépésre leírná ennek a menetét.
Köszönöm szépen előre is!
"Kettő legjobb mikor csavarhúzóval ékelik be a fogakat" és aztán meg az nem számít hogy a fogaskerék foga kérgesített,edzett felület,ami ha lepattan akkor idővel nem lesz képest elviselni a terhelést,elnyalódik,kitörik és a leváló fognak még van ám erő benne anyi hogy kicsit eljátszon a blokk belső alkatrészeivel :)