vized hogy van? nem olajos? nem melegszik nagyon a moci? nekem ugyanilyen problémám volt, hengerfej tömítés volt a ludas. (0fokban is 80fokos víz, termosztát nélkül!, 5-6ezerig jól ment, fölötte nem akart menni... nagyon szép kék füstött tolt melegen - hidegen...stb)
Sziasztok
Nemtudnátok segiteni kicsit?
lenne egy mitom,most cseréltem benne fötengely szimeringet és még mindig durván nyomja az olajat és füstöl is.......de a kipufogon olyan az olaj mintha benzin lenne!
valaki valamit esetleg?
Most már csak az a kérdés, hogy a bal oldali ahol nekem nincs benne biztosíték az mire szolgál?
Hurkafej azért a biztonság kedvéért rámérünk, hogy van-e töltés...
Egyenes szakaszon ahol sehol sincs bekötő út, forgalom se volt, szerintem nem volt azért annyira vészes(egyébként nem is fáztam). Szerintem ezért a km óra mutatója olyan 15km/h-t csal fölfelé...
Nincs más megoldás, meg kell tanulnunk olaszul is :D Vagy csak abba kikeresni a megfelelő sort, annak jónak kell lennie.
De a többi adat szerintem biztos jó, ami a számokat illeti.
Nagyon lemerül akkuval is van gyújtás a mitoba, csak igy nem érdemes húzni neki, mivel az alacsonyabb feszültség nincs jó hatással a power elektronika használatára. Gratulálni tudok, ha ilyen időbe van bátorságod motorral a 140-hez...
Helló‼
Olyan kérdésem lenne, hogy a motorikusan nézve a Mito miben különbözik a Frecciától vagy épp az Elefant-tól? Nem a Mito Evo-ra gondolok hanem a kétkörlámpásra. Úgy hallottam elég sok megegyező alkatrészük van. Kösz előre is‼
Gyerekek a Cagiva szervizkönyvek szart nem érnek komolyan mondom. Ezen most nagyon kiakadtam.
Az első képen a 94-es Mito Evo szervizkönyv látható, én németül meg angolul beszélek/értek. Az első képen a német és angol fordításban egyaránt alsó holtpontot írnak, de az angol fordításnál át van írva felsőre utólagosan.
A 2. képen egy 92-es Mito2 szervizkönyve látható, számomra ez a megdöbbentő, hogy itt a az angol fordításban alsó holtpontot írnak, a német fordításban meg felsőt...
Többetek felsőt írt itt korábban, tehát feltehetően az a jó. Node könyörgöm... Így szervizkönyvet kiadni BŰNCSELEKMÉNY!
Ezek után kitudja hogy a többi infó ami benne van helyes-e...
ivadam nekem is tudnál szervizkönyvet küldeni?... Csináltam képet, az érdekelne, hogy mekkora biztosíték kellene bele és a bal oldalon lévő biztosíték foglalat mire szolgálna?
Ivadam nekem is el tudnád küldeni a szervizkönyvet?... Csináltam képet a biztosíték foglalatról. Az érdekelne, hogy mekkora a bele való és a jobb oldali mire lenne jó?
Ugyan nem mito-val, hanem planettel jártam így. A fogaskerekeket úgy kell összeraknod, hogy mindegyik kerék fogain látható festések közé a hozzá kapcsolódó kerék jelölése essen. Ha ezt szem előtt tartod egyféleképpen tudod összerakni. (Az ábrán is ez látható.)
Na ilyenkor legyen okos az ember... Most nézem a kiegyenlítő tengelyről szóló fejezetet a szervizkönyvben, és a mellékelt képen látható ellentmondásra bukkantam...
Alsó holtpontot írnak minden nyelvnél, de az angol ki van javítva felső holtpontra.
Vegyél egy újat, ne várd el, hogy tizenéves darabok tökéletesek legyenek.
Midegyik repedt lesz kívülről kicsit.
Ettő még nem feltátlenül hazsnálhatlan.
Üdv esetleg egy nagyon jó állapotban lévő szívócsonkod nem lenne, mert engem az érdekelne, ha van jó lenne ha tudnál róla képet is csinálni, valami jót mert már egyszer jártam úgy hogy átvágtak és kaptam egy szena szét repedezet szart.
Elindultam vele, mentem kb. 20 km-t így, hogy nem volt töltés(elméletileg zsír új aksival), aztán eredetiség vizsga előtt nem akart elindulni, (gyújtást ha ráadtam a tompított alig világított, nem akart elindulni sem(ekkor nem volt rajta a világítás.) Aztán levettük az ülést és láttuk, hogy nincs benne biztosíték(a foglalat is szar rajta, de fogóval bele bírtuk tenni a biztosítékot.) Ez alatt az aksiban kicsit lett szufla(ha pihenteted egy kicsit akkor erősebb lesz egy picivel) és ezzel sikerült elindítani. Ha nem lenne benne töltés ismételten akkor nem lenne gyújtás azaz a moci menet közben megállna. De volt világítás is rendesen. Amikor ismét megálltam(kb.15 km után), már volt gyújtáson is lámpa rendesen és el is indult simán. Én arra tudok gondolni, hogy az előző gazdája új aksit rakott bele, hogy elvigyem. szerintem töltés nélkül ennyit bírt az aksi. Mivel kibukott, hogy nincs töltés így megnéztük a biztosítékot és beletettünk egyet(mert nem volt benne). Szóval mostmár jónak kell lennie.
Nemtudnátok segiteni kicsit?
lenne egy mitom,most cseréltem benne fötengely szimeringet és még mindig durván nyomja az olajat és füstöl is.......de a kipufogon olyan az olaj mintha benzin lenne!
valaki valamit esetleg?
Hurkafej azért a biztonság kedvéért rámérünk, hogy van-e töltés...
Egyenes szakaszon ahol sehol sincs bekötő út, forgalom se volt, szerintem nem volt azért annyira vészes(egyébként nem is fáztam). Szerintem ezért a km óra mutatója olyan 15km/h-t csal fölfelé...
De a többi adat szerintem biztos jó, ami a számokat illeti.
Olyan kérdésem lenne, hogy a motorikusan nézve a Mito miben különbözik a Frecciától vagy épp az Elefant-tól? Nem a Mito Evo-ra gondolok hanem a kétkörlámpásra. Úgy hallottam elég sok megegyező alkatrészük van. Kösz előre is‼
Az első képen a 94-es Mito Evo szervizkönyv látható, én németül meg angolul beszélek/értek. Az első képen a német és angol fordításban egyaránt alsó holtpontot írnak, de az angol fordításnál át van írva felsőre utólagosan.
A 2. képen egy 92-es Mito2 szervizkönyve látható, számomra ez a megdöbbentő, hogy itt a az angol fordításban alsó holtpontot írnak, a német fordításban meg felsőt...
Többetek felsőt írt itt korábban, tehát feltehetően az a jó. Node könyörgöm... Így szervizkönyvet kiadni BŰNCSELEKMÉNY!
Ezek után kitudja hogy a többi infó ami benne van helyes-e...
Ugyan nem mito-val, hanem planettel jártam így. A fogaskerekeket úgy kell összeraknod, hogy mindegyik kerék fogain látható festések közé a hozzá kapcsolódó kerék jelölése essen. Ha ezt szem előtt tartod egyféleképpen tudod összerakni. (Az ábrán is ez látható.)
Maxüdv: Szeemee
Alsó holtpontot írnak minden nyelvnél, de az angol ki van javítva felső holtpontra.
Midegyik repedt lesz kívülről kicsit.
Ettő még nem feltátlenül hazsnálhatlan.
Eladó egy Cagiva Mito 125 Arrow kipufogó! + bármilyen alkatrésze!
lámpák, fesszabik, rezók, idomok, segádvázak, lengővilla, kp telók, elsőtelók, műszerek stb..
bacsmotor pont 5mp pont eu
itt találsz képeket!
elérhetőségeim:
orozoli2002@yahoo.com
30-435-1769