Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 3napig működött általában városi fényszórót használva töltés nélkül. amíg nem mérsz rá, addig mondj bármit is :)
Nem az volt a probléma, gyújtáson csak éppen, hogy világított a lámpa. Nem az önindítóval van a gond, most már működik..
amúgy gyújtáson van index, világítás, féklámpa? mert nekem is volt olyan hogy nem tekert és a szénkefe volt elkopva az önindítóban..
Tettünk bele biztosítékot. Ha nem töltene akkor megint nem indult volna el, de többször is elindítottam már, szóval csak van töltés, mert ha nem lenne akkor már koppon lett volna az aksi... Biztosítást sikerült megkötni.. Teljesen kezdő vagyok így 5280Ft egész évre, 15500Ft pedig az eredetiség vizsga.
sztem nincs töltésed.
Na ezt sikerült megfogalmazni:D
Odafelé éreztem, hogy nem akar úgy megy mint előző nap este, lehet, hogy nem nyitott, de visszafelé már volt töltés és akkor húzattam meg, lehet nem voltam eléggé bebukva, de lehet, hogy más baja is van.
Nekem sose sikerült addig lemeríteni, hogy ne legyen gyújtás. Max lassan tekert az önindító vagy nem tekert, de gyújtás volt. Lehet azért nem ment csak 140-et mert nem nem volt töltés és nem nyitott a power?
Hátulra kéne 150-60/17. Michlen, dunlop, pirelli érdekel. Minél jobb állapotban legyen, ne legyen lelakva. Még ráér, de ha jó áron adod akkor érdekel.

Ma voltam átíratni...hát ért némi meglepetés...Odaérek, faterom azt mondja, hogy miért nem világítok, mondom én világítok. Megállítottam, próbálom újra elindítani, meg se forgatta az önindítót, mondom az fasza... Miközben csinálta a csávó az eredetiség vizsgát faterommal levettük az ülést, aztán néztük, hogy van biztosíték helye, de nincs benne biztosíték...Próbáltunk bele tenni, de nem bírtunk, valahogy szét van cseszve, de aztán nagy nehezen sikerült.(az akkumulátor vadi új) Gyanítom, hogy a töltésnek a biztije lehetett. Aztán kicsit állt, az akuban még volt annyi, hogy el sikerült indítani, a világítás tartotta a fényét, remélem nem lesz nagyobb gond. Egyébként, ha lemerül az aksi akkor gyújtásom sem lesz, igaz? Ennyi erővel menet közbe is megállhatott volna... De visszafelé már nem volt gond. A motor egyébként eredeti. ...Egyenesen próbáltam kihúzatni, de nem ment többet 140-nél. Vagy én vagyok a nehéz, vagy nem tudom, hogy mi volt a gond.(Vissza kellett volna tennem 5.be?)

A faluba meg előztem a kocsit aztán balra kanyarodott index nélkül...
Az a sok, hogy amikor mitot vettem 1400Ft körül megvolt a 100km. Most 2000 vagy kifutja vagy nem...
Figyelj mien gomi kell van választk :)
Mi a véleményetek? Milyen olajat érdemes bele venni? Eddig Igol racing STS olajt használt bele az előző gazdája. Az a kérdés, hogy jó-e és ha igen akkor hol tudok ilyet beszerezni?
cagiva 125 Engem érdekel a hátsó gumid, hogy milyen és mennyibe kerülne!
Nekem a kuplungkar tartó konzol úgy tűnik, hogy lóg benne a kuplungkar, de lehet, hogy csak rosszul van összecsavarozva.
most azonnal küldöm, csak elfelejtettem, sorry !
Ez így igaz!
Te figyu, a Mito Evo1 szervizkönyvet mikorra várhatom?
Eléggé fontos lenne, mert akkor nekilátnék akár a hétvégén is, ennek a kiegyenlítőtengely-témának.
Köszi!
ivadam! Nagyon igazad van, én ahányszor felülök a motorra, nem az a fontos, hogy jaj, csak most ne egyen 5liternél többet, nem is merem neki húzni. Azért van, hogy használva legyen! Amit meg megeszik, visszatankolom és kész !
Megmondom őszintén, hogy amíg meg tudom fizetni a benzint, addig nemigen izgat, hogy most 400 Ft 1 liter vagy 600. Én motorozás közben sosem azon agyalok, hogy mennyit forgatom, meg hogy minél kevesebbet egyen... Akkor mi élvezet van az egészben...?
Én inkább azt tartom bosszantónak, hogy a magas üzemanyagárak ellenére reggelente mikor robesszal megyek melóba, dugó van az utakon, a sok köcsög autóst kell kerülgetnem, mert egymaguk ülnek a kocsiban, vagy viszi a gyerekét a 300 méterre lévő suliba (ismerek ilyet), és ezáltal a 20. század elején kialakított utak, már bedugulnak ettől az orbitális forgalomtól. Akkor meg mit beszélünk drága üzemanyagról...
Mondjuk az is igaz, hogy még a hideg idő ellenére is egyre több robogóst és bringást is látok, tehát azér páran már eltették az autót. Szerintem manapság egyébként az egyik legrosszabb befektetés az autó. Nem lehet vele haladni a városban, drága a fenntartása... Majd ha villanymotor lesz bennük, akkor talán veszek autót. Addig marad a robesz, meg a motor.
Ha nincs gond a motorral 8 at csak akkor fog enni, ha lyukas a benzincső
levegőszűrő szűkitője van eladó valakinek?
Sziasztok vanak eladó cagiva alkatrészeim ! Meg fasza gumiim!
Ilyen benzin áraknál nem nagyon kell elpörgetni egyik sebességet sem... Én már kibékülnék a 6 literrel is, de a 8 az már gáz...
Az azért túl sok szerintem. Nekem városba 5.5 a max, az átlag 5, de volt már nyáron hogy hajtva, de városon kivül kijöttem 4.5-ből is.
Nemis való éjszakai vezetésre, nappal jó, hogy lássanak de semmi több. Bár nemtudom az evo a projektor miatt milyen a távolságival, de a 2-es mito ottse valami nagy szám. Nyáron a 60-70 a biztonságos vele asszem...
Ha nem nagyon pörgeted 7 ezer fölé akkor is 8 literrel jár el?
Egyébként milyen olajat vegyek bele?
Hát igen. 2T nem az üzemanyag takarékosságáról híres. Enyém 8 littyót simán bevág 100-on.