Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

boltban nekem 6900ft-ért rendeltek egy újat. Annyira nem is kerül sokba, sajna nekem nincs meg a régi, mert az is átrepedt.
Üdv

Itt az e-mail címem:thom13@citromail.hu
Erre légyszíves küldj jóminőségi képet mert már egyszer jártam úgy hogy az a márkoka 001 vagy melyik attol vettem egyet és ő szerint hajszálrepedés van de majd szét szakad és ezért jó lenne ha ami van a csonk rész amibe dugod a karbit arrol is csinálnál oldalról felűről képet mert ha szét va nagyon repedve akkor felesleges előre is köszi !
Szia a két tükör kellene nekem menyiért adod ha adod?
nekem van szívócsonkom
703216103 számon elérsz!
Üdv forumozók lassan már sírva írok
mert nem találok szívócsonkot, amit vettem múltkor is az egy kalap szar volt mondjk nem lukas de értelmetlen bele tenni mert igen úgy áll hogy nem kell neki sok hogy kilukadjon!
Ezért jó lenne mindegy milyen áron de kell nekem egy szívócsonk azért ne valami 10.000Ft feletti
Jimsonban és má kisebb motorokban is van rugalmas menesztő baszás.
Kb ezért, meg a tokozott lánc miatt örök életű a lánc ezeken.
Szia köszönöm szépen igy már oké a dolog és még egyszer ne haragudj hogy ezzel zaklattalak. KÖszönöm.
Megjelöltem neked, a főtengely fogaskerekén a pontot a kuplung tengelyének a közepe felé kell fordítani, a kiegyenlítő tengelyen lévő pontot pedig a mellette lévő tengely pontjával szembe.
Szia ne haragudj lehet hogy én vagyok a béna de nekem nem egy értelmű eza rajz leirnád hogy melyik kereket melyikel kell egybe állitani elöre is köszönöm.
ja és ha már kerekezni akarsz vegyél cross-t vagy sm-et! ;)
hát barátom.. egy valamit 100%-ra megmondok neked: azzal kerekezni nem fogsz :D
Ahogyan ígértem nagyon szépen köszönöm
szadam1. szeretnélek megkérni hogy ne irogass ebbe a fórumba. senki nem fogja veled elcserélni, és kár is ilyenen agyalnod! Vegyél ha építeni akarsz, és kész! Hurkafejjel pedig száz százalékosan egyetértek!
Hurkafej
legalább 1,2 be egykerék :D
Majd csak néznek a buszmegálóban ;)
Én megpróbálom ha nem sikerül nem.
Legalább megpróbálom.
Mert a semmiböl nem lessz semmi.
De remélem sikerül, ha nem mito blokk mindeggy csak 125-ös legyen meg mennyen mint állat.
Jót motorozni úgyis jogsival, mindennel tudsz, semmi para. Az RS50 első futóműve nem arra lett kitalálva, hogy ekkora erőt fogjon vissza, mondjuk 80-90-ről. Továbbá nemtudom van-e menesztő a hátsó kerekednél, 10Le alatt nemigen raknak a motorkba, de a mito afölötti, igy akár az az "agy" is törhet, amire a lánckereket fogatnád. A rezó is nagyobb mint az RS-en, nembiztos, hogy elférne stb... szerintem ez egy hülyeség. Attól mert a Discovery-n adják az OCC-t, nem kéne mindenkinek motort épiteni.
Igen, be vallom nem lehet könnyű át alakítani.
De ha nagyobb motort akarok és úgy hogy nincs rá jogsim ez a megoldás : D :D
És hidd el nekem belemegy a 125-ös blokk pl a DT 125 ugyan akkora !
Csak a hengere nagyobb egy kicsit!
De majd ha tényleg lessz benne egy 125-ös blokk akkor fel rakok képet hogy tényleg sikerült..
Majd kiderül
szívesen látjuk az ilyen vállalkozó szellemű tuningereket. Akkor lássuk, mit tudsz kisütni belőle. Adok 1 vázat. ingyen és bérmentve, de neked bele kell építeni a blokkot.
Szívesen :D
ennyi erővel belerakhatnék a Mitoba egy 600-as gixxer blokkot mert elvileg "belefér" :D
Hát igen cagiva-cagiva... De egy aprilliával?:)
rs-be nem fogod berakni. amugy nem fogja senki veled elcserélni :)
ismi megcsinálta, prima 50 vázba a mito blokkot (prima jobbos lánc, mito balos lánc) . A prima kerekét egy az egyben megfordította :) Plusz blokktartókon nem kellett sokat változtatni, mert szinte egyezik a 2 váz, csak elől kellett hegeszteni.
"baloldali hajtásos rs 125 blokkot...olyan ha lenne
+még fenn áll a veszély hogy lebuksz vele.. nem hülyék a rendőrök se! már hangján is hallatszik hogy nem 50-es!
Hát figyelj! Átépíteni egy cagiva blokkot egy aprilliaba nem gyenge dolog lenne. Először meg kell csinálni a blokk tartóját. Utánna átalakítani a kipufogót az aprillia vázhoz, majd annak is felfüggesztést csinálni. Utánna valahogy össze kell hozni a hajtást, mert a láncprofil nem valószínű, hogy egyezik. Nah ezt hogy hozod össze? Utánna pár bowden (ami jó az aprillia kuplungkarjához és a cagiva blokkjához?). Aztán pár kábel és a váltókar átalakítása és valahogy összehozni az aprillia hűtését a cagiváéval. Ezt mindet összehozni? Egy szép kis pénzösszeg és iszonyat sok munka... Aztán mehetsz új biztosítást is kötni.