Itt az e-mail címem:thom13@citromail.hu
Erre légyszíves küldj jóminőségi képet mert már egyszer jártam úgy hogy az a márkoka 001 vagy melyik attol vettem egyet és ő szerint hajszálrepedés van de majd szét szakad és ezért jó lenne ha ami van a csonk rész amibe dugod a karbit arrol is csinálnál oldalról felűről képet mert ha szét va nagyon repedve akkor felesleges előre is köszi !
Üdv forumozók lassan már sírva írok
mert nem találok szívócsonkot, amit vettem múltkor is az egy kalap szar volt mondjk nem lukas de értelmetlen bele tenni mert igen úgy áll hogy nem kell neki sok hogy kilukadjon!
Ezért jó lenne mindegy milyen áron de kell nekem egy szívócsonk azért ne valami 10.000Ft feletti
Megjelöltem neked, a főtengely fogaskerekén a pontot a kuplung tengelyének a közepe felé kell fordítani, a kiegyenlítő tengelyen lévő pontot pedig a mellette lévő tengely pontjával szembe.
Szia ne haragudj lehet hogy én vagyok a béna de nekem nem egy értelmű eza rajz leirnád hogy melyik kereket melyikel kell egybe állitani elöre is köszönöm.
szadam1. szeretnélek megkérni hogy ne irogass ebbe a fórumba. senki nem fogja veled elcserélni, és kár is ilyenen agyalnod! Vegyél ha építeni akarsz, és kész! Hurkafejjel pedig száz százalékosan egyetértek!
Hurkafej
legalább 1,2 be egykerék :D
Majd csak néznek a buszmegálóban ;)
Én megpróbálom ha nem sikerül nem.
Legalább megpróbálom.
Mert a semmiböl nem lessz semmi.
De remélem sikerül, ha nem mito blokk mindeggy csak 125-ös legyen meg mennyen mint állat.
Jót motorozni úgyis jogsival, mindennel tudsz, semmi para. Az RS50 első futóműve nem arra lett kitalálva, hogy ekkora erőt fogjon vissza, mondjuk 80-90-ről. Továbbá nemtudom van-e menesztő a hátsó kerekednél, 10Le alatt nemigen raknak a motorkba, de a mito afölötti, igy akár az az "agy" is törhet, amire a lánckereket fogatnád. A rezó is nagyobb mint az RS-en, nembiztos, hogy elférne stb... szerintem ez egy hülyeség. Attól mert a Discovery-n adják az OCC-t, nem kéne mindenkinek motort épiteni.
Igen, be vallom nem lehet könnyű át alakítani.
De ha nagyobb motort akarok és úgy hogy nincs rá jogsim ez a megoldás : D :D
És hidd el nekem belemegy a 125-ös blokk pl a DT 125 ugyan akkora !
Csak a hengere nagyobb egy kicsit!
De majd ha tényleg lessz benne egy 125-ös blokk akkor fel rakok képet hogy tényleg sikerült..
Majd kiderül
szívesen látjuk az ilyen vállalkozó szellemű tuningereket. Akkor lássuk, mit tudsz kisütni belőle. Adok 1 vázat. ingyen és bérmentve, de neked bele kell építeni a blokkot.
rs-be nem fogod berakni. amugy nem fogja senki veled elcserélni :)
ismi megcsinálta, prima 50 vázba a mito blokkot (prima jobbos lánc, mito balos lánc) . A prima kerekét egy az egyben megfordította :) Plusz blokktartókon nem kellett sokat változtatni, mert szinte egyezik a 2 váz, csak elől kellett hegeszteni.
Hát figyelj! Átépíteni egy cagiva blokkot egy aprilliaba nem gyenge dolog lenne. Először meg kell csinálni a blokk tartóját. Utánna átalakítani a kipufogót az aprillia vázhoz, majd annak is felfüggesztést csinálni. Utánna valahogy össze kell hozni a hajtást, mert a láncprofil nem valószínű, hogy egyezik. Nah ezt hogy hozod össze? Utánna pár bowden (ami jó az aprillia kuplungkarjához és a cagiva blokkjához?). Aztán pár kábel és a váltókar átalakítása és valahogy összehozni az aprillia hűtését a cagiváéval. Ezt mindet összehozni? Egy szép kis pénzösszeg és iszonyat sok munka... Aztán mehetsz új biztosítást is kötni.
Itt az e-mail címem:thom13@citromail.hu
Erre légyszíves küldj jóminőségi képet mert már egyszer jártam úgy hogy az a márkoka 001 vagy melyik attol vettem egyet és ő szerint hajszálrepedés van de majd szét szakad és ezért jó lenne ha ami van a csonk rész amibe dugod a karbit arrol is csinálnál oldalról felűről képet mert ha szét va nagyon repedve akkor felesleges előre is köszi !
703216103 számon elérsz!
mert nem találok szívócsonkot, amit vettem múltkor is az egy kalap szar volt mondjk nem lukas de értelmetlen bele tenni mert igen úgy áll hogy nem kell neki sok hogy kilukadjon!
Ezért jó lenne mindegy milyen áron de kell nekem egy szívócsonk azért ne valami 10.000Ft feletti
Kb ezért, meg a tokozott lánc miatt örök életű a lánc ezeken.
legalább 1,2 be egykerék :D
Majd csak néznek a buszmegálóban ;)
Én megpróbálom ha nem sikerül nem.
Legalább megpróbálom.
Mert a semmiböl nem lessz semmi.
De remélem sikerül, ha nem mito blokk mindeggy csak 125-ös legyen meg mennyen mint állat.
De ha nagyobb motort akarok és úgy hogy nincs rá jogsim ez a megoldás : D :D
És hidd el nekem belemegy a 125-ös blokk pl a DT 125 ugyan akkora !
Csak a hengere nagyobb egy kicsit!
De majd ha tényleg lessz benne egy 125-ös blokk akkor fel rakok képet hogy tényleg sikerült..
Majd kiderül
ismi megcsinálta, prima 50 vázba a mito blokkot (prima jobbos lánc, mito balos lánc) . A prima kerekét egy az egyben megfordította :) Plusz blokktartókon nem kellett sokat változtatni, mert szinte egyezik a 2 váz, csak elől kellett hegeszteni.