Ma már nem bírtam tovább, ki kellett próbálnom, hogy mit is tud valójában...Nagyon brutális, ha kinyit a power... A tompított, nagyon veszélyes, 60nál már vakon vezetés:S Kimentem főútra, meg húztam neki, de a nyomvájú valami szörnyűséges.... A benzin visszajelzője hány litertől jelez? volt benne kb 1,5 liter meg tankoltam mellé 5 litert, mentem kb. 3 km-t és megint világított.
Gyakorlatulag bármelyik forgó alkatrész deformációja, vagy kiegyensúlyozatlansága okozhatvibrációt.
HA valami jóképességű úgy szedte le a primert, hogy csavarhúzót tett a fogasok közé, ha üt a kuplung, vagy bármelyik tengely.
Érdemes volna kiórázni mindet a főcivel együtt, lehet.hogy lenne meglepi.
Hát én még azér a blokkcsere előtt futnék 2-3 kört... Meg nincs arra semmi garancia, hogy a másik blokkal jobb lesz. A másik macera, hogy akkor új forgalmit kell csináltatni még a mocihoz... Az megint nem kis meló, meg pénz lenne...
Kiegyenlítő tengely csapágyait is megpróbálom kicserélni akkor, meg megnézem hogy hogy van egyáltalán beállítva. Mennyire kell szétszedni ehez a motort? Mit kell levenni, hogy hozzáférjek? Ahoz hogy a főtengelyt a felső holtpontba tegyem, le kell venni a hengert is, nem?
Köszi!
kiegyenlítő tengely csapágya is okozhat ilyen problémát.
Éreztem már ilyen problémát, amiről te beszélsz, nekem az volt a megoldás , hogy vettem egy másik blokkot, és kicseréltem egy az egyben.Mert: Hiába állítottam mindent jelre, egyszerüen rosszabb volt, mint előtte, előtte csak fordulaton rezonált észrevehetően, de nem túl zavaróan.
Én cseréltem komplett blokkot nemrég az én mocimban(nyáron) és nem találkoztam ilyen gumikkal. Szerintem nincs. A szóban forgó blokk, ami kikerült a mociból, télen átkerül egy másik mitoba, és be lett állítva a kiegyenlítő tengelye aszerint , amit lejjebb írtam (főtengő felső holtpont, kiegyenlítő tengelyt pedig hagytam hadd álljon be magától)... Valoszinüleg a blokknak innentől nem lesz baja.
Egy kicsit más téma:
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a blokk és a váz között vannak-e valamiféle rezgéselnyelő gumik elhelyezve gyárilag. Ha igen akkor hol, mely részeken? Be lehet ilyeneket szerezni? Mert nekem az az észrevételem, hogy ha huzamosabb ideig megyek a motorral, olyankor az állandó rezonanciától bezsibbad a kezem. Van aki azt mondja hogy a kiegyenlítő tengelyt kéne megnézni, van aki szerint minden mito rezeg egy picit. De nekem ez furcsa kissé. Szerintem ha a kiegyenlítő tengely lenne rosszul beállítva akkor szabályosan rázna. De ez inkább rezeg/vibrál, azt is jobbára nagyobb fordulaton teszi. Az a baj hogy nemigen van összehasonlítási lehetőségem. 1-2szer próbáltam másik Mito-t, de csak pár métert mentem vele, ott erre nemigazán figyeltem fel.
Annó nekem nem volt jogsim amikor megvettem a gépet, de kijöttek az eredetvizsgások 17 körül volt. Forgalmi-törzskönyv 6-6000Ft, illeték 2500, biztositás változó. A rendőr se büntetne meg, ha látja, hogy nincs még nálad rég a motor, azt mondod, hogy most mész az eredetiség vizsgára, aztán átiratni. Persze ha van jogsid. :)
Sziasztok én májusban vettem a gépem idén jo ha kb 500kmet mentem vele mert mikor vettem még nekem sem volt meg a jogsim még meg nem lett addig nem is jártam vele átiratás nem sokba volt 2232ft vagyonszerzési illeték 2500ft évi biztositás meg az eredetvizsgálat amire már nem emlékszem mennyi volt
Ma beszéltem az eredetiség vizsgás sráccal, azt mondta, hogy nyugodtan el mehetek a motorral is, csak kell szülői felhatalmazás majd... Azt mondta, hogy 35-40eFt lesz egyben és ezzel el is lesz minden intézve. 3 nap alatt remélem nem szökik fel a biztosítási hátralék, a rendőr meg nem fog piszkálni. Tavaszig kell rá egy gumi, meg majd műszakiztatni. Aztán szépen sorjában minden kis hibát helyre kell hozni.
Jaja, ez így igaz. Mikor egy hónapra rá megkaptam a cskkeket, felhívtam a gyereket, hogy rákérdezzek, hány óra hány percet írt rá... Aztán azt mondja azzal ne törődjek...
Végül csak napot írtam rá, aztán nem lett belőle semmi gáz... Viszont ott ahol az eredetiségvizsgát csinálták azt mondták, hogy ez így nagy szívás mert visszamenőleg a biztosítást is ki kéne fizetnem aminek késedelmi díja X-száz Ft / nap... Aztán végülis rendesek voltak, gyártottunk egy másik adásvételit amin épp az aznapi dátum volt, és az lett elküldve a biztosítónak (alkuszon keresztül). Ez volt a mákom. Így évi 5000 Ft a biztosításom, és nem kellett visszamenőleg több mint 20.000 Ft-ot fizetnem. De az átiratás és eredetiségvizsga díján kívül így is fizettem az apehnek 5000-ret, a rendőrségnek pedig 10.000-ret, pedig a motorral egy km-t sem tettem meg, mivel akkor még jogsim sem volt... Meg jópár dolgot szervizelni kellett a mocin. Igazából a nyár végére lett kész a moci is, meg a jogsi is, szóval idén jó ha 400 Km-t mentem vele.
Tavaszt már alig várom, csak kitolom a garázsból, aztán megyek ki sógorokhoz. Ott legalább normális utak vannak, meg szép tájak, szerpentinek...
Butaság is. Neki csak a biztositást elég lemondani, a többi megy magától.
A dátumot pedig úgy javasolják, hogy még az órát is rá illik irni. Ha a vétel napján húzza neki mint az állat (vagy éppen te) és lefotóznak, aztán küldik a csekken 1 hónap múlva. És az aznapi tulajnak még... Ebből lehet ám vita :D
Ez volt itt is drága barátom, kezet is ráztam az eladóval, de utána már nem volt benne annyi betyárbecsület, hogyí betartsa a szavát, hanem másnap leadta az adásvételit... Én meg egy hónap mulva kaptam a csekket az APEH-től, meg a rendőrségtől...
Szóval nem szabad megbízni senkiben...
okosba kell megoldani amúgy.. mi úgy csináltuk hogy nem írtunk megvételkor az adásvételire dátumot! mikor összejött a pénzem, felhívtam az előző tulajt hogy akkor ezt meg azt írja rá azt cső :D
De valamikor el kell kezdeni a saját néven lévő motorokat, hogy menjen felfele a bonus. Annó 6 hónapra 5-6ezer körül kötöttem meg, aztán jött ez az új biztositási rendszer, erre az évre 4500at fizettem b1-be. Jövőre B2-be lépek, biztositót váltottam, és 3200Ft. (persze ha lesz adó, olyan lesz mintha nemis lett volna olcsóbb....)
nem nézik, csak sokkal drágább a biztosítás ha a te neveden van a moci.. a másik, hogy eredetvizsgába el kell vinni a motort, nem jönnek házhoz.. habár létezik ilyen, elég drágák :)))
Még jó, hogy megkérdeztem, azt hittem a biztosítás lesz az első.
akkor holnap hívom is az eredetiség vizsgálót.(remélem házhoz jön.)
Biztosításnál kell felnőtt hozzájárulása?(17 vagyok csak)
A hátsó lánckeréknek van egy menesztője, mozgása lehet neki, ha nem túl vészes. A km spirál elvezetés kérdése, legfeljebb oda kábelbilincsezed valahova. eredetvizsgálat, biztositás, eztán az okmányi iroda, fizetsz kb 2500Ft vagyonszerzési illetéket az apeh felé, ezzel vége is.
Köszönöm, nagyon örülök, hogy meglett, még csak tegnap este óta van meg, de szeretném az apróbb hiányosságait pótolni.
Azok az idomok hiányoznak, kéne majd rá hátulra gumi, de még ráér, nem nagyon fogok télire motorozgatni vele, a benzincsőve tűnik nekem furának, mert ha a tankot kicsit jobban felnyitom a kelleténél akkor az leesik róla, szerintem valamilyen bilincses fogatás kéne rá, hogy legyen tartása... A hátsó lánckerék kicsit lifeg rajta, szerintem nem rá való a biztosítás...Elöl beleér a kerékbe a kilóméteróra spirál, azzal kéne valamit csinálni.(Valami távtartó kéne, esetleg elcsúszott?) Még nem volt időm tüzetesen átvizsgálni, de ha lesz egy kis időm akkor azért belekukkantok jobban.(nagyon rosszul esne, ha valamilyen komolyabb baja lenne).
Milyen fagyállót tegyek bele?(alumínium blokkos igaz?(ahhoz talán a rózsaszín kell)). Az átíratást milyen sorrendben intézzem? És az Apeh nem fog velem szívózni, hogy honnan lett rá pénzem?(suliba járok még)
Szép a motorod, gratula hozzá . Legszebb 25-ös moci
Itt fórumon kérdezősködj idom ügyben, ha itt nincs, akkor www.e-bay.de. Itt szinte mindent találsz hozzá, egyedül a pénztárca szab határt.
HA valami jóképességű úgy szedte le a primert, hogy csavarhúzót tett a fogasok közé, ha üt a kuplung, vagy bármelyik tengely.
Érdemes volna kiórázni mindet a főcivel együtt, lehet.hogy lenne meglepi.
Kiegyenlítő tengely csapágyait is megpróbálom kicserélni akkor, meg megnézem hogy hogy van egyáltalán beállítva. Mennyire kell szétszedni ehez a motort? Mit kell levenni, hogy hozzáférjek? Ahoz hogy a főtengelyt a felső holtpontba tegyem, le kell venni a hengert is, nem?
Köszi!
Éreztem már ilyen problémát, amiről te beszélsz, nekem az volt a megoldás , hogy vettem egy másik blokkot, és kicseréltem egy az egyben.Mert: Hiába állítottam mindent jelre, egyszerüen rosszabb volt, mint előtte, előtte csak fordulaton rezonált észrevehetően, de nem túl zavaróan.
Én cseréltem komplett blokkot nemrég az én mocimban(nyáron) és nem találkoztam ilyen gumikkal. Szerintem nincs. A szóban forgó blokk, ami kikerült a mociból, télen átkerül egy másik mitoba, és be lett állítva a kiegyenlítő tengelye aszerint , amit lejjebb írtam (főtengő felső holtpont, kiegyenlítő tengelyt pedig hagytam hadd álljon be magától)... Valoszinüleg a blokknak innentől nem lesz baja.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a blokk és a váz között vannak-e valamiféle rezgéselnyelő gumik elhelyezve gyárilag. Ha igen akkor hol, mely részeken? Be lehet ilyeneket szerezni? Mert nekem az az észrevételem, hogy ha huzamosabb ideig megyek a motorral, olyankor az állandó rezonanciától bezsibbad a kezem. Van aki azt mondja hogy a kiegyenlítő tengelyt kéne megnézni, van aki szerint minden mito rezeg egy picit. De nekem ez furcsa kissé. Szerintem ha a kiegyenlítő tengely lenne rosszul beállítva akkor szabályosan rázna. De ez inkább rezeg/vibrál, azt is jobbára nagyobb fordulaton teszi. Az a baj hogy nemigen van összehasonlítási lehetőségem. 1-2szer próbáltam másik Mito-t, de csak pár métert mentem vele, ott erre nemigazán figyeltem fel.
Végül csak napot írtam rá, aztán nem lett belőle semmi gáz... Viszont ott ahol az eredetiségvizsgát csinálták azt mondták, hogy ez így nagy szívás mert visszamenőleg a biztosítást is ki kéne fizetnem aminek késedelmi díja X-száz Ft / nap... Aztán végülis rendesek voltak, gyártottunk egy másik adásvételit amin épp az aznapi dátum volt, és az lett elküldve a biztosítónak (alkuszon keresztül). Ez volt a mákom. Így évi 5000 Ft a biztosításom, és nem kellett visszamenőleg több mint 20.000 Ft-ot fizetnem. De az átiratás és eredetiségvizsga díján kívül így is fizettem az apehnek 5000-ret, a rendőrségnek pedig 10.000-ret, pedig a motorral egy km-t sem tettem meg, mivel akkor még jogsim sem volt... Meg jópár dolgot szervizelni kellett a mocin. Igazából a nyár végére lett kész a moci is, meg a jogsi is, szóval idén jó ha 400 Km-t mentem vele.
Tavaszt már alig várom, csak kitolom a garázsból, aztán megyek ki sógorokhoz. Ott legalább normális utak vannak, meg szép tájak, szerpentinek...
A dátumot pedig úgy javasolják, hogy még az órát is rá illik irni. Ha a vétel napján húzza neki mint az állat (vagy éppen te) és lefotóznak, aztán küldik a csekken 1 hónap múlva. És az aznapi tulajnak még... Ebből lehet ám vita :D
Szóval nem szabad megbízni senkiben...
Átiratást gyorsan intézd. Engem nagyon meghurcoltak vele annó, mivel nem irattam át egyből.
akkor holnap hívom is az eredetiség vizsgálót.(remélem házhoz jön.)
Biztosításnál kell felnőtt hozzájárulása?(17 vagyok csak)
Azok az idomok hiányoznak, kéne majd rá hátulra gumi, de még ráér, nem nagyon fogok télire motorozgatni vele, a benzincsőve tűnik nekem furának, mert ha a tankot kicsit jobban felnyitom a kelleténél akkor az leesik róla, szerintem valamilyen bilincses fogatás kéne rá, hogy legyen tartása... A hátsó lánckerék kicsit lifeg rajta, szerintem nem rá való a biztosítás...Elöl beleér a kerékbe a kilóméteróra spirál, azzal kéne valamit csinálni.(Valami távtartó kéne, esetleg elcsúszott?) Még nem volt időm tüzetesen átvizsgálni, de ha lesz egy kis időm akkor azért belekukkantok jobban.(nagyon rosszul esne, ha valamilyen komolyabb baja lenne).
Milyen fagyállót tegyek bele?(alumínium blokkos igaz?(ahhoz talán a rózsaszín kell)). Az átíratást milyen sorrendben intézzem? És az Apeh nem fog velem szívózni, hogy honnan lett rá pénzem?(suliba járok még)
Itt fórumon kérdezősködj idom ügyben, ha itt nincs, akkor www.e-bay.de. Itt szinte mindent találsz hozzá, egyedül a pénztárca szab határt.