Bebicskáznia semmiképp sem szabad a kormánynak, főleg nem evo-nak. Az Evo-n ott a kormánygátló, aminek a feladata az, hogy gyorsan mozgatni nehéz, lassan könnyű. De az elengedős manőverekhez kérj segitséget, aki esetleg naprakészebb, nehogy bukta legyen belőle.
kinézetben? :D ne viccelj, semmi sem fog belőle látszani! Csak hallatszani. Ha kismotorként használod, bármelyik rendőr aki megállít(mert megállít... ) levágja hogy nem kismotorod van ! rendszámosként jobbak az esélyeid, de én azt mondom, hogy nagyon hangos lesz tőle... egy kis robogón is óriásit szól egy sportszűrő.. nem hogy egy nagyobb ccm-es motoron..
Szerintem ne cseréld le a gyárit. A sportlégszűrő a jobb légáteresztőképessége mellett több koszt is beenged. Én egy ilyen drága hengert nem b@sznék össze egy 2500 Ft-os gagyi sportlégszűrővel (a 2500 Ft-ot jelképesen értem).
Egyelőre elment a kedvem a motorvásárlástól. Várom a jó ajánlatot, remélem lesz majd citromsárga színűbe eladó. Nekem azok nagyon bejönnek. Abban biztos igazad van, hogy most nagyon be van állva a motorpiac...
Sziasztok!
Valaki a gyári légszűrőjét cserélte már a mitoján sportlégszűrőre? esetleg érdemes-e?cserélni akarok és ez méretben és kinézetben is jobb lenne..kinek van erről tapasztalata?
Zsír új idomszettet max olaszból tudsz hozatni, kb a motor áráért (200 és 300 ezer között). Elég ostoba lehetett ha 10.000 Ft-ot nem engedett belőle . Én is annó több motort megnéztem, voltak akik azt állították hogy a meghirdetett összeg alatt el nem adják stb... Ezek között van olyan is amit azóta is hirdetnek, de már jóval olcsóbban, mint akkor... Ilyen gazdasági helyzetben, nem megy semmi... Egy ilyen motort meg pláne nehéz eladni... Én nem is szeretném eladni, rengeteg pénzem benne van, sosem látnám már viszont azt az összeget ha eladnám...
Beszéltem a sráccal, azt írta, hogy majdnem elestem vele, mert elengedtem a kormányt és bebicskázott(balra húzott és ellendőltem, és akkor bicskázott be), meg írta, hogy kezdő tesztpilóta vagyok(tényleg kezdő vagyok)és majdnem elestem vele, de istenem, nem lenne szabad annyira balra húznia. Meg csak motorozni mentem el, nem is akartam megvenni(persze azért autókáztunk 460km-t). De akkor nem fogom elvinni, ha 3 próbából 3x balra húz. Szerintem az már nem az én saram. Az üléspozíciót is próbáltam változtatni, de akkor sem lett jobb...Ha a simsonon 20nál elengedem a kormányt akkor nem húz semerre sem...De lehet, hogy én voltam a balfék. 310-eFt-ra tartotta, ígértünk neki 300eFt-ot és annyiért nem adta oda. Jobb is hogy nem adta oda.... Egyébként lehet mitóra komplett idomszettet újonan vásárolni valahol Magyarországon, vagy csak itt a fórumon?
Teljes mértékben igazat adok Hurkafej kollégának. Nézd meg a lehető legtöbb Mitot, ne elégedj meg kompromisszumos motorral ("jó a jobbnak ellensége" alapon). Körlámpás Mitok nagyjából egy árban mozognak, szerintem inkább a fordított telós Mito 2-ben gondolkozz, vagy Evo-ban, ezek valamivel újabbak, meg sokkal merevebb az első telójuk. Egyébként ez jó módszer; azt h bukfenceztek-e valaha a motorral (és lett e belőle komolyabb sérülés), úgy lehet a legkönnyebben kideríteni, ha aránylag lassú tempónál pár másodpercre elengeded a kormányt. Ha nagy mértékben elhúz valamelyik irányba, akkor ott tuti h görbék a telószárak. Kis mértékű elhúzás, az lehet a féloldalas üléspozicíó (ezen nyilván tudsz változtatni), vagy a féloldalasan kopott gumiabroncs következménye is.
Sok sikert kívánok én is motorvásárláshoz, ha meg kérdésed van, írj bátran
Üdv zomtibi ami írtál az lehet igaz mondjuk az enyém is eltört de az enyém azért tört el mert elmentem egy vikkendházhoz jöttem hazafele és elkezdett szakadni az eső nagy sár és sajna letört :S
De meg lehet csinálni enyémen nem is nagyon láti hogy eltört volna mondjuk ha annak a srácnak elég csúnyán el van törve akkor lehet azért mert szép bukás volt vele :D
Sok szerencsét a motorvásárláshoz!
Próbálj ki több motort, nézd meg melyik merre húz. Azt mondom a közelbe ha van eladó mito mindet nézd meg, legyen az körlámpás vagy evo, csak, hogy legyen erőt tekintve összehasonlitási alapod.
Szerencsére nem vettem meg a motort. Szerintem ha alapból olyan erőteljesen húz balra, hogy átvisz a másik sávba akkor nagy bukfenc lehetett azzal a motorral. Nézek másikat, hátha az nem húz semerre sem (csak előre:D) Azt állította az eladó, hogy az első sárvédőnél azért van eltörve mind a két oldalt az idom, mert nagyon erősen húzták meg a csavart....
Szia! Ez is nemrég volt téma... Ez a jelenség általában a görbe teleszkópszáraknak tudható be. Egész enyhe, szabad szemmel nem látható görbület is okozhatja ezt.
Megoldás: Új telószárak, vagy a teleszkópszárak egyengetése.
természetesen erősebb lesz mindenhol, de főleg alul fogod érezni a teljesítmény többletet.