Az egyik forumozó írta ivadek hogy a Kuplung oldali deklit elég hozzá levenni ez biztos? Mert a napokban érkezik a szívócsonkom és elvisszük a szerelőhöz akkor már azt is belőjük mert nekem is van rezonálás mondjuk nekem mondta a szerelő mert nézte hogy a blokk bele van csavarozva nincs közötte semmi de szerintem nekem is ez lehet a baja!
Kiegyenlítő tengely. Felső holtpontba állítod a főtengelyt, majd a kiegyenlítő tengelyt hagyod hogy beálljon magától! (tehát leveszed a köztes fogaskereket, 1x megforgatod magában, aztán ahol megáll ott lesz pont jó)
Van egy-egy kis pöty (jelőlés) a kiegyenlítő tengely fogaskerekén és a mellete lévő fogaskereken is, annak a kettönek egyeznie kell. Nem kis munka, Kuplung oldali deklit elég hozzá levenni.
Kiegyenlítő tengely. Nekem is kell rajt majd állítani, mert nagyobb fordulaton hosszútávon nekem is bizsergeti a csuklóm, és eléggé be szokott zsibbadni... De még én sem tudom, hogy hogyan kell...
ha jól látom 99es evo manual szerint fentről a 2. rovátkában kellene lennie. Nem lehet hogy túl nagy a főfúvókád? Amugy mennyit eszik? A karbidhoz nem nyúlt hozzá előtted senki?
Én igazából az alapjárati fúvóka körül keresném a hibát, ha van olyan jelenséged hogy besokall alul, nagyon alul. 1-3ezer fordulat között.
Síbertű tetején van 4 ricni. Szerintetek melyikbe érdemes betenni a zégergyűrűt. Nekem a legalsóban volt, de szerintem úgy rohadt sokat kap (meg fogyaszt is mint állat), ma áttettem a legfelsőbe, de így fulladt gázadásra, ezér kijjebb csavartam a benzin/levegő arányt állító csavart. Most jónak tűnik, de azér gondoltam kikérdezem a véleményeteket.
Köszi!
Attól függ, mennyire kopott, és hogy mértél-e kompressziot a hengerben. Én egy új hengernél 1.19mm préstávnál 11.5 kompressziot mértem. De van egy gyári hengerem , ami nincs fent a mocin.. abban 9es kompresszio volt 2.3mm préstávval. (kopott henger és dugóval)
Ezzel arra próbálok rávilágítani, hogy szerintem ez több tényezőtől függ :) Ha jó állapotú mindened, és a gyári értéken jó kompressziót mutat, akkor azok az értékek is megfelelőek, amiket írtál. 125ccm-nél 0,8-0,9 alá nem szabad menni, erről tudok..mert detonál
ELADÓ ! Kítűnő power motor - 7ezer. 28 as dellorto alkatrésznek = úszólya lyukas , síber meg az a szar amibe belemegy hiányzik = 3 ezer. power elektronika 5 ezer. egybe egy 10es.
azt kell betenned, amivel jó a préstávod. megközelítőleg 1mm körül kell lennie. forrasztó ón darabot meghajlitasz, hengerfejet rárakod a hengerre.. úgy csapod bele a dugót és megtekered 1x kézzel úgy, hogy egy L alakú óndarabot beraktál a hengerfejbe a gyertya furaton keresztül, ami kiér teljesen az égéstér oldaláig. Szoval..megforgatod, aztán megnézed mennyire nyomta össze az ónt.. leméred.. Nekem a középső vastagságúval lett jó.
Üdv, lenne ismét egy "hülye" kérdésem. Tud nekem segíteni valaki abban, hogy a tömítés garnitúrában 3 féle vastagságú hengertalptömítés van. Mindet be kell tenni a henger alá, vagy csak az egyiket? A dugó magasságához kell állítani, szóval azt tegyem bele, amelyik a dugó felső állásában a henger felső pereméhez igazodjon? Gondolom magasabb nem lehet, mert akkor a hengerfejnek szorulna :D Még csak most kezdem összerakni a hengert, a blokk már makulátlan. Később teszek képeket is a felújításról.
Eladó Cagiva Mito 125 perselyezésre váró henger , önindító fogaskoszorú. Olcsón
Üdv