Köszönöm, de nekem az a lényeg, hogy ne a körlámpás változat legyen valamint, hogy 7 sebességes váltó legyen benne(ha jól tudom az evo2 es blokk az 6 sebességes(lehet nincs értelme a 7 sebességnek, de nekem tetszik))...Az normális, ha 30nál elengedem a kormányt és balra húz a motor?(a testem próbáltam a másik irányba dönteni de arra sem reagált)
Helló!
Én tudok ajánlani ezekkel a paraméterekkel körlámpást evo2-es blokkal. Rendezett papírok jóval olcsóbban gyönyörű állapotban :) képek A képek óta csak szebb lett :)
Jó lesz, összerakás előtt friss fényt is fog kapni valószinű :D
Talán nem ér le a szimeringig az a kis sérülés, majd meglátjuk, most vettem egyet, csak próbaképp megnézni. Még nem próbáltam szétszedni úgy, hogy szét is kapom, csak megnéztem, és jól fogja a tetején a hatlapfejű csavar... Remélem le tudom szedni minden gond nélkül. :)
Sajna nincsenek meg a telószárak, mert odaadtam őket annak akitől vettem az "újakat", mivel ő egyben akarja eladni a mocit. De decemberben lehet cakkumpakk megveszem alkatrésznek azt az Evo-t. Akkor lesz alkatrész dögivel, ami nem kell azt meg eladom. De még semmi nem biztos...
Kis kőfelverődésekkel szerintem ne foglalkozz, hibátlant nem fogsz találni... Esetleg próbáld meg felpolírozni ilyen fémtisztító pasztával.
őőőő egy kérdés :) Miéprt is jó a fordított első teló? Nekem a primában oylan van csak nemtudom, hogy mivel jobb a ,,sima,, telóknál. Valaki felhomályosítana?
Persze, ez is lehet az oka. De azért adom ennyiért, vagy olcsóbban, átverni nem akarok senkit, de ha valaki még felhasználhatja akkor ne itt porosodjon.
A forditott telók, amiket kicseréltél megvannak még? Mert nekem az egyik száron amit vettem van egy pici sérülés, csak még nem tudom elér-e a szimeringig, gondolom kőfelverődés. Ha megvan a régi szárad megvenném.
Nem rontani akarom a bizniszedet, de ha nem egyformán jól lehet dönteni mindkét irányba, az görbe telószáraktól is lehet. Nekem is ez volt az EVO-n (szemmel semmit nem lehetett látni, csak kanyarodáskor volt érezhető), ezután lecseréltem a telószárakat, azóta jó.
A telóról annyit, hogy jobbra döntésnél picit fura, amit nemtudom, hogy irjak körbe. Nem komoly hiba. És ugyanezen a jobb oldalon kell egy szimeringet cserélni. Igy adom a villát párba szintén 3500Ft-ért. Még féknyergem is van nagyon jó állapotú ap racing betétekkel, ha esetleg érdekel. :)
alapjárati csavart mennyire kellene állítanom? mert nincs semmiféle alapjáratom valamiért.. (úgy értem, hogy standard - univerzálisan mennyire szokás állítani.. tudom hogy minden motor más és más beállítást igényel.)
nekem itt van 10 km-re és úgy vagyok vele hogy szeretem megnézni amit veszek.. ha valami olyan kell ami nincs fent az oldalukon elvileg rendelésre tudnak hozni!
Én tudok ajánlani ezekkel a paraméterekkel körlámpást evo2-es blokkal. Rendezett papírok jóval olcsóbban gyönyörű állapotban :)
képek A képek óta csak szebb lett :)
Valaki megtudná mondani, hogy mennyi válto olaj kell a Mitoba? (91es). És milyet ajánlotok?
E-mailben leírtam a címemet!
Talán nem ér le a szimeringig az a kis sérülés, majd meglátjuk, most vettem egyet, csak próbaképp megnézni. Még nem próbáltam szétszedni úgy, hogy szét is kapom, csak megnéztem, és jól fogja a tetején a hatlapfejű csavar... Remélem le tudom szedni minden gond nélkül. :)
Nekem van hibátlan 3zerért! 06306622197
Üdv:Márk
Üdv.
Egy cagiva mito 125ccm motorba kellene nekem szívócsonk mert az enyém lukas így falsot szív!
1995-ös évjáratú.
Itt egy kép az enyémről is!
Kis kőfelverődésekkel szerintem ne foglalkozz, hibátlant nem fogsz találni... Esetleg próbáld meg felpolírozni ilyen fémtisztító pasztával.
A forditott telók, amiket kicseréltél megvannak még? Mert nekem az egyik száron amit vettem van egy pici sérülés, csak még nem tudom elér-e a szimeringig, gondolom kőfelverődés. Ha megvan a régi szárad megvenném.
Kösz!