Nem lesz olyan mély hangja mint egy 4T-nek, menni se fog úgy és csúnya is egy ilyen gépen. De a Mitoknak szép mély, szivó 2T hangja van, ami a legjobb. :)
Bukógomba rúd végére keresek a képen látható gumitányért (erre támaszkodnak jobbról-balról az oldalidomok). 1 db-ra lenne szükségem, akinek netán van bontani való motorja, és megvan ez a gumitányér az kérem jelezze, minden megoldás érdekel.
Köszönöm!
Szép a Primád. Én is ilyet akartam venni először, 2x elmentem meglesni. Másodjára elvittem magammal havert aki szintén Prima tulajdonos, de aztán lebeszélt róla, mert volt rajt 1-2 "apróság" amit én kezdőként nem vettem észre. Így aztán nem lett a vásárból semmi.
Most meg itt az Evo
Láttam (hallotam) már, hogy valamilyen 400-as eghengeres gépnek a dobja volt rajta, nah most képzeld el a 2t pörgős és a 4t mély hangját egyben. A nadrág megremegett rajtam amikor elment melletem :)
konkrétabban mit akarsz eltüntetni ? hangos? vagy nagyon nagy szívóhangja van? vagy a kipufogód zörög talán? vagy mi? esetleg olyan hangot akarsz mint egy 4hengeres 4ütemüé?
keresőt nyugodtan használd, azért van :) sokszor fel lett téve ez a kérdés, sokszor le is lett írva.
nem-e csörög zörög, minden sebességet vegyen jól, gumik-lánc-fékbetétek állapota(később alku tárgyát képzi), tank alatt mókolás nyomokat (szigetelő szallaggal betekert dolgok, forrasztások, ilyenek..) akksi nem-e merül le 5-10 indítástól? minden elektronika működik-e benne? (power motort érdemes megfigyelni működés közben-üresben álló helyzetben felnyitott tanknál hallani és látni ha nyit-zár) ha gyujtásra rakod akkor is hallani a power (megcsinálja a tesztet?) különböző gázállásoknál hallgasd meg a blokkot.. próbaúton mehet nyugodtan a csőgáz, bírnia kell a strapát és érezned kell az erőt benne. ezt sajna csak akkor tudod igazán jól érezni, ha mát több mitot kipróbáltál, hogy tudj mihez viszonyítani.. ülés alá is nézz be, hogy minden a helyén van-e..
Sziasztok tudnátok segiteni nekem az lenne a problémám hogy benzin szüröt cseréltem a mocin azota nehezen indul mi lehet a baja előtte pöcre indult most meg 5x6-szor rá kell inditani
Helló!
Valami bővebb infót, hogy mire vigyázzak feltétlenül vele? Mit hallgassak a hangján? Valami különös zörgés? Próbakörön mit figyeljek a menetteljesítményben?... Egyébként mennyibe van az átíratás?
A a rezonátor henger felé eső nyílásánál van egy kb 3 cm hosszú belső cső (erre ül fel a kipufogócsonk), az egyik gumi pont ezen cső peremével esik egyvonalba (így a kipufogócsonk külső fele és a rezonátor belső fele közé ékelődik). Ezt a vak is látja. az általad említett 2. gumi viszont fogalmam sincs hová mehet, a külső és a belső cső közé? Ha igen, akkor ott mi cél szolgál?
A képeken az elsőnek említett helyre betettem a gumit.
Nagymotorra váltás miatt szeretnék megválni Cagiva Rapotoromtól.
125ccm
33.000km.
hibátlan állapotban.
Több infó az hirdetéseim között.
Irányár 280.000 forint.
a srác azt kérdezte, hogy mennyibe kerülhet, nem azt hogy te mikor..de tényleg, mikor fogod megrendelni ? (csak mert érdekelne hogy milyen boltból , milyen postaköltséggel, milyen alkatrész árakkal számolhatok)
Szerintem azzal valami nem stimmelhet, ha egy ugyanolyan kategóriájú (sőtt még kicsivel butább) motorra akarja elcserélni...
Légy óvatos, én is 300-ér vettem tavasszal az Evo-mat, de azóta már 500-ba benne van... Ha maximalista vagy, sokat fogsz rá költeni
Érdeklődni szeretnék, hogy a mito plexije jó a primába?
Köszönöm!
Most meg itt az Evo
nem-e csörög zörög, minden sebességet vegyen jól, gumik-lánc-fékbetétek állapota(később alku tárgyát képzi), tank alatt mókolás nyomokat (szigetelő szallaggal betekert dolgok, forrasztások, ilyenek..) akksi nem-e merül le 5-10 indítástól? minden elektronika működik-e benne? (power motort érdemes megfigyelni működés közben-üresben álló helyzetben felnyitott tanknál hallani és látni ha nyit-zár) ha gyujtásra rakod akkor is hallani a power (megcsinálja a tesztet?) különböző gázállásoknál hallgasd meg a blokkot.. próbaúton mehet nyugodtan a csőgáz, bírnia kell a strapát és érezned kell az erőt benne. ezt sajna csak akkor tudod igazán jól érezni, ha mát több mitot kipróbáltál, hogy tudj mihez viszonyítani.. ülés alá is nézz be, hogy minden a helyén van-e..
Valami bővebb infót, hogy mire vigyázzak feltétlenül vele? Mit hallgassak a hangján? Valami különös zörgés? Próbakörön mit figyeljek a menetteljesítményben?... Egyébként mennyibe van az átíratás?
A képeken az elsőnek említett helyre betettem a gumit.
Nagymotorra váltás miatt szeretnék megválni Cagiva Rapotoromtól.
125ccm
33.000km.
hibátlan állapotban.
Több infó az hirdetéseim között.
Irányár 280.000 forint.
Üdv,
András
Légy óvatos, én is 300-ér vettem tavasszal az Evo-mat, de azóta már 500-ba benne van... Ha maximalista vagy, sokat fogsz rá költeni