NAgyon nem hazsnál a motornak az iylen alacsony alapjárat, nem 4t 4hengeres motorod van...
Az alapjáratot nem oda kell beálíltani, ahol még éppencsak életbenmarad...
Tudom, hogy sokan ezt szokták, mert akkor "méltóságteljesen" jár.. Akinek ez tetszik vegyen traktort:)
Nem tudom fejből, de meg lennék lepve, ha 1500 alatt lenne a gyárialag előírt alapjárati fordulatszám.
Helló!
Nekem eladó a mitom, ha érdekel. Rendszámos 93as évjárat. 2000es évjáratú evo blokkal. (24.000Km) Kifogástalan állapotban!
Ha érdekel megtalálod az elérhetőségem az adatlapomon. Biztosan megtudunk egyezni!
Kérj róla nagyobb képeket, amik normális minőségűek, ezeken alig látni valamit, és kérdezd meg, hogy gyuláról vette-e. Mert ha onnan van akkor valószinű az, amelyiket próbáltam még annó.
Nem húzza össze túlságosan, nekem volt egy ideig rajta, olyan gumival vettem (öreg is volt, meg túragumi), de nem kanyarodott olyan könnyedén talán mint a normál, rávaló gumival. Persze ittis vannak különbségek, például a sportgumik helyesebbek, mig a túrák laposabbak, igy minél ivesebb, annál könyebb dönteni.
Üdv engem érdekelne csak most még nincs rá pénzem mert még másra kell fordítanom a motoron de engem csak a hátsó érdekelne!
Ha nembaj elmenteném a címedet és ha lesz pénzem írok neked hátha meglesz még!
De miértnem lehetne a csavarra tenni is egy kis heggesztő pöttyöt :D
És nem kell szétszedni úgy is teszel alá egy kis pasztát vagy mit hogy ne fújjon ki és nem kell esetleg szétvégni meg ahogy láttam van egy kis perem hogy meg lett húzzva és feszített a csavar azon a lapon amin belűl a csavar van én lehet így oldanám meg hogy heggesztővel egy-egy csípást tennék és tart is!
Van egy olyan problémám, hogy a képen látható kipufogódobból kiálló 4 tőcsavarból, 3 elforog, ezér elég macerás a szétszedés/összerakás. A kérdésem az lenne, hogy szét lehet-e valahogy szedni ezt a dobot, és lehet-e fixre rögzíteni ezeket a csavarokat?
Köszi!
Nem keseredtem el. Biztos jó mindegyik a maga nevében. Én azt gondoltam józan paraszti ésszel, hogy a 7 gang arra való, h ne pörgessük szét a motort, de ezekszerint nem így van.
ivadam! Nem szeretnélek elkeseríteni, de a 6gangossal is ugyanezt meg tudod tenni. Cagivánál a 7. sebesség csak mutatóban van, hogy legyen benne valami különlegesség. kb 500 fordulatot visz le a 6. sebességhez képest a 7gangos blokkban a 7. sebesség.. Viszont a 6gangos blokk gyárilag úgy van összerakva, hogy majdnem hosszabb, mint a 7gangos valaha is. (persze fogaskerekeket variálhatja mindenki kedvére..)
Ha valaki utcai körülmények között használja a Mito-t, és nem pályázik vele, annak szerintem is jobb választás a 7 gangos. Ha teszem azt elmegyek egy kisebb túrára, akkor beteszem 7.-be és tudok tartani egy kényelmes 100-110-es utazótempót anélkül hogy szétpörgetné magát.
egy apró kérdés: Evo II-k gyárilag milyen márkájú dugóval jöttek ki?