Segítségre lenne szükségem: kellene nekem egy olyan cég, szakszerviz, viszonteladó, vagy importőr elérhetősége aki ki tud állítani típus-igazolást. Lényeg: üzembe helyezéskor az osztrák forgalmi alapján 17KW-tal helyezték forgalomba a Mito-t (Planetet), ez korrigálható 11KW-ra, ha hivatalos személy típus igazolást állít ki 11KW-ról. Lényeg: nekem kellene egy ilyen igazolás.
Természetesen nem ingyen!
Ha ki tudnál nekem ilyen igazolást állítani, kérlek hívj fel az alábbi számon, vagy küldj SMS-t: 06-30-266-2707.
Helló!
Eladó Co Hegesztő 200A Magyar gyártmány ipari hegesztő, kitűnő állapot. Palack, drót mondhatni tele van! 380as. Sűrgősen ár alatt eladó. Ha érdekel valakit. 06306622197
Vagy: markoka001@freemail.hu
http://www.sportmotor.hu/tagok...
Zsoltrocky felhasználóval üzleteltem, vettem tőle lendkereket, és pár apróságot. Szóval. Amit küldött, az mind kifogástalan, és csak ajánlom nektek, ha tőle vásárolnátok.
jedamatik! Helló te Mitód körlámpás?Sajnos ezeket megbundázták néhányszór mikor behozták.Te enyém p8 vázsámal kezdödik,és forgalmiba is 1998-as évjárát van törzskönybe is.A lényeg duplalámpás ,ha eladnám hülyének néznének mert akkor már evó volt.A kérdés lehet evó volt,de összetörték,és ezt tákolták rá.Ha jól tudom 95-töl Evo 1 volt.
Hát akkor ez egy igen elb@szott megoldás a Cagiva részéről; üresben húzok egy kis gázt és szabályosan látom h onnan távozik a kipufogógáz...
Mindenesetre köszönöm a válaszod. Úgytűnik tényleg marad a kipufogópaszta, meg az idomsuvickolás... Esetleg össze lehetne hegeszteni a rezót a csonkkal Bár akkor meg valószínű a hegesztésnél törne el idővel...
Nincs semmi hozzá, én kipufogópasztával szoktam feltenni, egy ideig birja, aztán átfolyik rajta az olaj. Picit talán ki is fúj, de mind ilyen. Egyedül az olajfojás lehet zavaró szerintem, hang változást én nem vettem észre a friss-régi pasztához viszonyitva.
Valaki árulja már el, hogy gyárilag a kipufogócsonk és a rezó találkozásánál van-e valamilyen gumitömítés? Nem akarom elhinni, hogy ott a fém a fémmel találkozik, mert akkor kífúj mint az állat. Ez már a 3 rezó amivel próbálkozok, eddig mindegyikkel kifújt... Valaki javasolta h kenjem körbe kipufogópasztával, de szerintem az nem igazán jó megoldás, mert állandó rezgésben van, és ugyanúgy kipotyog a megszáradt kipufogópaszta. Van is egy belső pereme a rezónak, ahogy az a képen is látszik, szerintem oda kell valami gumi, és az fekszik fel a kipufogócsonkra, ha valakinek van ilyen az jelezze kérem! Köszönöm
Üdv ez a baj hogy igen drága már csak azért is mondom mert 4-ezerért vettem kezelőszervet nagyon jó állapotút ez a kis szar meg milyen drága és ne hogy már ez fogjon meg mert eddig mindíg megvolt amit akartam ez közbe jött falsot szív és elég szépen ki van lukadva megragasztani értelmetlen mert a benzin szét eszi akár milyen ragasztó!
De gondolom te is megérted hogy pár alkatrész igen drága hozzá de ami kell az kell nincs mit tenni de végső eset lesz az hogy megveszem 7200-ért újonan.
Úgy 2-3 ezer alatt úgyse fogsz kapni sajnos. a külseje lehet repedezett, mindenkinek olyan, de mivel fél centis anyagból van, ezért ez nem baj, csak ha már átlyukadt, de ez ritka. Ha van akkor italmondonál, de már irták pár napja, hogy 7000Ft.
Valaki tudna másolni be linkeket motorosboltokrol ahol valószinüleg van mitohoz szívócsonk!
Vagy akinek van nagyon nagyon jó állapotban lévő az is írjon köszönöm!
Hallod ez is azért reped szét mert mozog egy picit ugyebár meg a benzin széteszi ez már be volt kenve egyszer nem én kentem be hanem az elöző gazdija de eddig bírta vagy valami jó használt vagy egy új csak nem ennyiért mert ez így kurva drága ahogy elözőleg leírtam 7200ft ennyiért nagyon drága egy kezelőszervet vettem rá egy nagyon hibátlant vettem postával 4-ért ezért nevetséges a sok áfa amit rátesznek azért ilyen drága azért ennyiért már madjnem veszek egy gumit is a mocira majd nézzek valahol vagy lehet hogy már lesz mert itt forumon beszéltem már egy sráccal!
De ha tudsz olcsón valahol akkor küldd el a linket légyszyves előr eis köszi!
Hát nem olcsó.. én csak válaszoltam :) Amúgy ha használtat veszel vagy ki lesz repedezve, vagy nemsokára.... Inkább próbáld meg megcsiszolni a régit és bekenni valami pasztával, megvárni míg megszárad, majd megint bekenni... -akár többször is ( valami rugalmas ragasztóval/pasztával próbálkozz)
Sziasztok! Nekem lenne egy feleslegessé vált 2006-os gyári használt mito hengerem,jó áron.(160-as polini van most benn,ezért adom el)
Az ár irányár,alkudni lehet,de ésszel.(egy ilyen henger új ára látható a képeken)Postázás,személyes megtekintés lehetséges.
Érdeklődni e-mailban érdeklődjetek: kozorics@hotmail.com
Irány ár: 35.000 Huf
Üdv mindenkinek
Egy kis segítséget kérnék.
Van egy cagiva 125-ös gép és be kéne azonosítani ,hogy milyen tipus ill évjárat.
A vázcimkén ez áll:CAGIVA/DGM 5P 52317-OM
Ha valaki tudna segíteni örülnék mert alakatrészek kellenének hozzá és anélkül nehéz lessz.
köszi
Egy picit nem kurva drága, mert használtan egy srác membránnal együtt 3-ért csak képet nem küldött és ezért nem vettem meg, mert azért jó lenne látni milyen.
Én nemtudom miből van de ez ilyen gumis szar és kurva drága mondjuk kinek mi a drága de akkor valahonnan használtan nézzek!
De azért köszi!
Segítségre lenne szükségem: kellene nekem egy olyan cég, szakszerviz, viszonteladó, vagy importőr elérhetősége aki ki tud állítani típus-igazolást. Lényeg: üzembe helyezéskor az osztrák forgalmi alapján 17KW-tal helyezték forgalomba a Mito-t (Planetet), ez korrigálható 11KW-ra, ha hivatalos személy típus igazolást állít ki 11KW-ról. Lényeg: nekem kellene egy ilyen igazolás.
Természetesen nem ingyen!
Ha ki tudnál nekem ilyen igazolást állítani, kérlek hívj fel az alábbi számon, vagy küldj SMS-t: 06-30-266-2707.
Ha ismertek ilyen céget, az is jöhet ide!
Előre is köszönöm!
Maxüdv: Szeemee