Helló! Ha valakinek van arrow vagy jolly moto rendszere és esetleg egy kicsi időt tudna rám szánni h segítsen az kérem írjon. Nagyon megköszönném! Esetleg emailt vagy telefonszámot írhatna, hogy feltudjam keresni :)
Üdv.Márk
Változó, a kánikulába váriosba max 80, ha sokat állsz és nem pörgeted, normál esetben úgy 60 fok, normál időbe mindig. Viszont már megse mozdul a mutató, de ha a hűtő felét kitakarod, minden rendbe lesz. Csak a felét.
Igen én olyat használok, igaz nekem csak egy kis sz*rom van ,de ennek a kipulya is feltud melegedni rendesen, és eddig (2 éve) még nem égett ki az FBS. A Primának a kipulya is kb ugyanígy van a toroknál, csak ott egy vastagabb alumínium karika van még pluszban.
Lenne egy kérésem technikai okok miatt most nekem nem igazán megoldható ezétr kérlek meg titeket, hogy ha holnap valaki megy egy betyáros körre motorozni, pls nézze meg nekem hogy mennyit mutat a hőfokmérő, ha már fullon fullon be van melegedve a motor, és nem megy feljebb a hőfokmérő!? (értelem szerüen nem forráspontig, hanem egy jol müködö rendszer esetében!)
40-60 **80** 100-120 ig van skálázva, ha jol tudom 80ra beáll mint a cövek nem!?
Köszönöm a válaszotokat! Esetgleges fényképeteket!
Nekem speciel a kipufogócsonk és a henger között is ilyen pirosas szilikongumis tömítővel van kinyomva, igy vettem a mocit (gondolom ezt mondjátok FBS-nek). Ha ott elviseli a hőt, akkor a kipufogócsonk és a rezó között is jól szuperálhat.
Jelenleg Bosal nevü kipufogopasztám van, de az teljesen megszilárdul, sztem az kiperegne onnan idővel... Klingritet nem ismerem...
nekem egy ideig a yamahamon a hengert ragasztottam FBS-el mert kirepedt egy kicsit és teljesen jól bírta amúgy haver szimóján is FBS-el lett megoldva a kipufogó probléma..
Kend be szép vastagon FBS tömítő ragasztóval (780Ft/Tubus) 200-250 fokig hőálló, csak várni kell 1-2 órát amíg teljesen megszilárdúl. Aztán többet nemfog kifúlyni, kicsit rugalmas is úgyhogy nem kell félni attól, hogy kipereg.
Sziasztok.Valaki tud valami leírást linkelni angol is jó vagy videót vagy egyéb infot írni hogyan kell rejetelni dellorto karbit evo1esnél?.Válaszokat előre is köszönöm.
Elvileg kéne ott lennie a két perem közt egy fekete gumi tömítésnek, kb 3-4mm vastag. Menj be egy csapágyboltba, és vegyél egy megfelelőátmérőjú O.gyűrűt. Lehetőleg hóállót.
Anno 90es évek elején volt egy anyag:klingerit ami azbesztlap volt fémráccsal ,anélkül is leggjobban megjelenésében a vastag kartonpapirra hasonlitott, az lenne jó a te problémádra ,csak mivel azbeszttartalmú már jó ideje nem gyártják...
Valami szakitól régi aUTÓSZERELŐTŐL STB PRÓBÁLJ MEG SZEREZNI ÉS NEM FÚJ KI TÖBBET.
Üdv.Márk
Lenne egy kérésem technikai okok miatt most nekem nem igazán megoldható ezétr kérlek meg titeket, hogy ha holnap valaki megy egy betyáros körre motorozni, pls nézze meg nekem hogy mennyit mutat a hőfokmérő, ha már fullon fullon be van melegedve a motor, és nem megy feljebb a hőfokmérő!? (értelem szerüen nem forráspontig, hanem egy jol müködö rendszer esetében!)
40-60 **80** 100-120 ig van skálázva, ha jol tudom 80ra beáll mint a cövek nem!?
Köszönöm a válaszotokat! Esetgleges fényképeteket!
Jelenleg Bosal nevü kipufogopasztám van, de az teljesen megszilárdul, sztem az kiperegne onnan idővel... Klingritet nem ismerem...
Valami szakitól régi aUTÓSZERELŐTŐL STB PRÓBÁLJ MEG SZEREZNI ÉS NEM FÚJ KI TÖBBET.