Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bukógomba rúd végéré keresek a képen látható gumitányért, csak egy darab kéne.
Üdv 20 pénz kompletten
36°C-ba volt egyszer max. 80.. általába 60°C szokott lenni! :D mondjuk tegnap a max. volt 50
Én 8 ba :)
Hali, az elektronikát milyen árban adod?
Helló! Ha valakinek van arrow vagy jolly moto rendszere és esetleg egy kicsi időt tudna rám szánni h segítsen az kérem írjon. Nagyon megköszönném! Esetleg emailt vagy telefonszámot írhatna, hogy feltudjam keresni :)
Üdv.Márk
Nekem télen nyáron 60 foknál nem nagyon megy feljebb egyszer kétszer volt de az is dugóba
Változó, a kánikulába váriosba max 80, ha sokat állsz és nem pörgeted, normál esetben úgy 60 fok, normál időbe mindig. Viszont már megse mozdul a mutató, de ha a hűtő felét kitakarod, minden rendbe lesz. Csak a felét.
Igen én olyat használok, igaz nekem csak egy kis sz*rom van ,de ennek a kipulya is feltud melegedni rendesen, és eddig (2 éve) még nem égett ki az FBS. A Primának a kipulya is kb ugyanígy van a toroknál, csak ott egy vastagabb alumínium karika van még pluszban.
Kringelit lapot meg megint lehet kapni autós boltban ,igaz egy 20x20x3-as lap valami 10 ropi.
Minden atós-motoros boltban lehet kapni (kb 780FT)
Ettől melegebb időbe (augusztus, szeptember) fix 60körül volt utazónál előzgetve, full padló 70 esetleg 80 volt.
Sziasztok!

Lenne egy kérésem technikai okok miatt most nekem nem igazán megoldható ezétr kérlek meg titeket, hogy ha holnap valaki megy egy betyáros körre motorozni, pls nézze meg nekem hogy mennyit mutat a hőfokmérő, ha már fullon fullon be van melegedve a motor, és nem megy feljebb a hőfokmérő!? (értelem szerüen nem forráspontig, hanem egy jol müködö rendszer esetében!)

40-60 **80** 100-120 ig van skálázva, ha jol tudom 80ra beáll mint a cövek nem!?

Köszönöm a válaszotokat! Esetgleges fényképeteket!
Nekem speciel a kipufogócsonk és a henger között is ilyen pirosas szilikongumis tömítővel van kinyomva, igy vettem a mocit (gondolom ezt mondjátok FBS-nek). Ha ott elviseli a hőt, akkor a kipufogócsonk és a rezó között is jól szuperálhat.
Jelenleg Bosal nevü kipufogopasztám van, de az teljesen megszilárdul, sztem az kiperegne onnan idővel... Klingritet nem ismerem...
Sziasztok Cagica mito evo power elektronika, hengerszett, eladó.
nekem egy ideig a yamahamon a hengert ragasztottam FBS-el mert kirepedt egy kicsit és teljesen jól bírta amúgy haver szimóján is FBS-el lett megoldva a kipufogó probléma..
Ha te olyat használsz és még jó akkor mázlid van, mert az a 250fok az lófasz
Kend be szép vastagon FBS tömítő ragasztóval (780Ft/Tubus) 200-250 fokig hőálló, csak várni kell 1-2 órát amíg teljesen megszilárdúl. Aztán többet nemfog kifúlyni, kicsit rugalmas is úgyhogy nem kell félni attól, hogy kipereg.
Sziasztok.Valaki tud valami leírást linkelni angol is jó vagy videót vagy egyéb infot írni hogyan kell rejetelni dellorto karbit evo1esnél?.Válaszokat előre is köszönöm.
klingerit. Otthon van 1 csomo , nekem is az van benne :) nagyon jó szolgálatot tesz a hangtompitó csatlakozásánál is.
Ádám, a gumi 2 perc után szarrá égne. Nézz körül a loctite ipari tömítői között.
elméletileg csak szervizben tudnák visszaminősíteni ha kapsz bele valami szép kis fojtást.. bár lehet nem így van :D nekem se 11kW van a forgalmimban
Elvileg kéne ott lennie a két perem közt egy fekete gumi tömítésnek, kb 3-4mm vastag. Menj be egy csapágyboltba, és vegyél egy megfelelőátmérőjú O.gyűrűt. Lehetőleg hóállót.
VS én....
Anno 90es évek elején volt egy anyag:klingerit ami azbesztlap volt fémráccsal ,anélkül is leggjobban megjelenésében a vastag kartonpapirra hasonlitott, az lenne jó a te problémádra ,csak mivel azbeszttartalmú már jó ideje nem gyártják...
Valami szakitól régi aUTÓSZERELŐTŐL STB PRÓBÁLJ MEG SZEREZNI ÉS NEM FÚJ KI TÖBBET.