akit érdekli A BLOKKJA, eladó. mindene műxik pöpecül csak gyújtás alaplap kell bele. lehet építeni bármi belőle. a blokkhoz adom a karbit a kábeleket a kiput. a blokk iszonyat 250-es egy hengeres!
udv mindenkinek tudom h ez nem ide tartozik de hatha tudtok tanacsot adni van egy piaggio nrg karbis ami szikrat ad benzint kap de nem gyullad levettem a lendkereket es eszrevettem h a magnes egy hejen el v torve repedve lehet h ez a gond h nem gyullad? a pirossal bejelot resznel v a tores a kekkel bejelolt pedig a magnes eleje es vege
Írtam e-mailt , nos úgy néz ki a dolog hogy akármit is próbálok vele alkotni nem tudom elküldeni a képet formátumot és méretet is állítottam de semmi sokan érdeklődtek felőle és senkinek sem tudtam küldeni ezért ide felteszem remélem itt már jobb lesz. tehát a képek
blokk ház párban=10e
váltó=10e
kuplung=10e
gyujtás=12e
öninditó=6e
ola
jpumpa=5e
hátsólámpa=5e
hátsóüllés gyári=6e
...stb
MIto evo-hoz:
-kormány gátló=10e
lámpatartó konzol=15e
kormány kapcsolok=5e/db
zárszet=15e
tank=15e
farokidom=15e
hátsólámpa=5
e
első -hátsó lábtartok=4-3e
kábelköteg=12e
gázbovden=4e
28-as karbi=8e
levegőszürő doboz=5e
első telok=15e
hátsó=10e
hütő=10e
blokk ház=10e
váltó 15e
kuplung 15e
......stb
valami kell irj emailt:spmito@freemail.hu
Szerintem..ha teheted. hagyd benne. Ne állitgasd, állitsd be gyári jelölésre, maximum egy nagyon pici pluszt adj neki. Azért szokás kivenni, mert szeret elöregedni-kirepedezni a gyári olajcső, aztán az olajpumpa levegőt sziv, és onnantól hogy levegőt kapott, nem pumpál több olajat, igy megragad a mocid. - jobb esetben.
Gondolom már lerágott csont, de visszaolvasva nem nagyon találtam... bevezetnétek a külön olajozás rejtelmeibe!? Miért jó vagy nem jó milyen arány ajánlott, stb stb... várom mindenki véleményét, és köszönöm szépen!
Cagiva Mito1 bontás! Hibátlan gép, csak sajnos rendszámmentes :( Az árakkal nem járok a fellegekben, ha kell valami elpostázom.
érd.: danilolz@freemail.hu / 06205534429
Nem tudom lemérni, mert az előző tulaj kartonpapírt vágott bele. Amit én vettem bele utána azt meg eldobtam mérgemben. Nem szeretnék újra venni egy komplett készletet, csak egy blokk tömítés kellene csak. Találtam egy céget akik megcsinálnák minta alpján.
Heó, tudja valaki milyen vastagsága van a mito 1 blokk tömítésnek? Sehol nem találok erre adatot. Nem szeretnék venni egy egész készletet megint, találtam valakit aki legyártja nekem.
Írtam e-mailt , nos úgy néz ki a dolog hogy akármit is próbálok vele alkotni nem tudom elküldeni a képet formátumot és méretet is állítottam de semmi sokan érdeklődtek felőle és senkinek sem tudtam küldeni ezért ide felteszem remélem itt már jobb lesz. tehát a képek
első lámpa jó állapotban=8e
első telok-villahidak -fék-sárvédő=20e
müszerfal=10e
feszabályzó=5e
zsárszett=12e
hátsótelo=10e
lábtartókonzolok=4e/db
hengerfej=4e/db
hütő=8e
blokk ház párban=10e
váltó=10e
kuplung=10e
gyujtás=12e
öninditó=6e
ola
jpumpa=5e
hátsólámpa=5e
hátsóüllés gyári=6e
...stb
MIto evo-hoz:
-kormány gátló=10e
lámpatartó konzol=15e
kormány kapcsolok=5e/db
zárszet=15e
tank=15e
farokidom=15e
hátsólámpa=5
e
első -hátsó lábtartok=4-3e
kábelköteg=12e
gázbovden=4e
28-as karbi=8e
levegőszürő doboz=5e
első telok=15e
hátsó=10e
hütő=10e
blokk ház=10e
váltó 15e
kuplung 15e
......stb
valami kell irj emailt:spmito@freemail.hu
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Gondolom már lerágott csont, de visszaolvasva nem nagyon találtam... bevezetnétek a külön olajozás rejtelmeibe!? Miért jó vagy nem jó milyen arány ajánlott, stb stb... várom mindenki véleményét, és köszönöm szépen!
érd.: danilolz@freemail.hu / 06205534429
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Evo oldal idom érdekelne ha tudjátok h hol lehet szerezni írjatok lécci! :)
Kérdésem lenne srácok.
Az evo idomok rámennének az öregebb körlámpás mityóra?
Köszi elöre is a választ.
Béke
Másfelől pedig talán jobban járnál a normális tömítéskészlettel. Nehéz házilag jót gyártani, igényeset pláne.