Hozzászólásaidból ítélve te már elég jól ismered a Mito-t, lenne egy olyan kérdésem, hogy az alapjárati gázon a gázkar melletti csavarón kívül hogy lehet még állítani? Mert én hiába állítok azok a gázgar melletti kontraanyán igazából semmi nem változik bárhogy is csavarom.
Köszi!
Csak az egyik oldala van lefényképezve még arról kell kép, mikor lett benne dugó cserélve, esetleg milyen henger van rajta, bemelegszik-e 60fokra vagy affölé forgalomba, ha igen, akkor melegen húzd meg. Még a gumik állapota, tapadása, fékek állapota nagyon lényeges.
Szépnek tűnik. Ha most állnék vásárlás előtt biztos felkeresném a srácot. Az ára sem olyan ördöngős szerintem, (ahoz képest hogy friss műszakis, szép motorról beszélünk).
Vásárláskor a power-elektronika megfelelő működéséről mindenképp meg kell győződni, motor hangját alapjáraton füleld le, nem-e csörög-zörög (enyhe zörgés még nem gáz, Cagivák kicsit zörgősen járnak eddigi észrevételeim alapján). Aztán tegyél vele 1-2 kört, ha már kicsit rutinosabban motorozol 2-3 másodpercre engedd el a kormányt menet közben 20-30 km/h tempónál, ha nem húz el egyik irányba sem a moci, vagy csak nagyon enyhén, akkor akkor nincsen eldeformálódva a felfüggesztés. Kicsit szerintem meg is hajthatod, magasabb fordulaton (8000 rpm-nél) illik neki meglódulnia. Ha esetleg van Mito-s/Cagivás ismerősöd, hívd el magaddal, had vegye ő is szemügyre a gépet.
Így elsőre ennyi jutott eszembe, várd meg a többieket is, hátha mondanak mást is. Én még csak most kezdek ismerkedni a géppel
Sziasztok!
125-ös vásárlása elött állok. ami a legjobban tetszik az a mito evo, és tudásom szerint kategóriájukban is elöl állnak.Feltenném az ilyenkor bennem felmerülő általános kérdéseket, hogy mire kell figyelni, vagy mi a tipus gyengéje? egyenlőre ezt néztem ki: mito vélemények róla? előre köszi a válaszaitokat!
Igen van: nokia_9110@hotmail.com
Most már kíváncsi vagyok ki lehetsz, nem ismerek túl sok soproni Mitost, az enyémen kívül 4-ről tudok, de csak kettőt ismerek személy szerint.
hát..nekem az van. Minden más gyári a blokkban. azért szeretem, mert nem kell forgatni hogy menjen. Meg nem eszik valami sokat(4.5-5liter).Powerem nincs, a nyelv viszont benne van, felhuzva teljesen.
rendben,a te dolgod,csak kíváncsiság képpen érdeklődtem hogy miért ennyi az ára...a bontó rég nem téma az árai miatt nem is nagyon van forgalma sztem inkább megveszik magánszemélytől sokan...na sok sikert az eladáshoz...
hm, nem tudom, hogy te eladnád -e a tiéd 15 ezerért...!? akinek igazán kell az elviszi ennyiért is... a hasidom az meg egyben van a kettő...jobb bal... 25 ért... és például, tudom, hogy az törik először... na most aki rongyátöri a sportmotorját..annak, hogy megér-e ennyit vagy nem, az ő dolga... A másik pedig az hogy, ezek hibátlan idomok...nem össze vissza hegesztett szarok... és végül de nem utolsó sorban...1. menj és kérdezd meg a bontóban mennyiért adják oda, ha van egyátalán...2. egy szóval nem írtam a hirdetésemben, hogy az árak nem alkukápesek...
alpvetően azpkat gyártom, amiket kér tőlem a nagyker.
5-10 darab miatt órákig álíltgatni a gépet nem érdemes nekem, és a megrendelőnek sem, mert többe lenne mintha készen megveszi.
Akkor tudom olcsón adni, ha egyhuzatra csinálok több 100 darabot.
Köszi!