Hello! Nekem van minden amit szeretnél... hívj fel és megbeszéljük az árat... 06 70 / 318 52 37 ...vagy ha neked jobb úgy, írj e-mailt... a lovip66@freemail.hu - ra. Üdv.: Peti
Nos miután a motor működik szeretnék venni rá egy komplett Power szettet 125 ös hengerre. Átvételét utánvéttel megoldanám.
Tehát kellene a
nyelv + a mechanika a hengerre
Power elektronika
Power motor a bowdenekkel
+ a vázhoz való felfogatás is a
váz Freccia de szerintem ez nem lehet gond.
Köszi az ajánlatokat.
Pisti
Fahe most új cső van benne és a tankba sincs már szűrő és nagy szűrő van lent de a tankból nem jön benzin azt nemtudom még miért de ez a hiba de most nemtudom jó lesz-e még nem mentem vele de majd kiderűl, ha így sem lesz jó akkor csapra nagyobb luk lesz rá furva mert eléggé nehezen jön belőle de majd írom az infót mi lett végülis!
Milyen szűrő van benne? Azt vedd ki, meg nézd meg a cső hogy megy el.. Régebben nekem is volt benne szűrő, és ha már kevesebb benzinem volt, egyfolytába lefulladt és ugyan igy rázni kellett a csövet, h megteljen.. Aztán inkább kivettem felesleges.
Üdv mi lehet a baj ha nem kap benzint dugulás sehol nincs a benzincsap az kiválló de mégis gyengén megy a benzin jah és a benzin cső is le van cserélve.
A szűrőben és a csőben is van benzin tele van a szűrő is és megyek vele egy és valami oknál fogva nem kap benzint lehorkol leállítom és felnyitom a tankot és a csőben nincs egy deka benzin úgy tudok bele tenni ha rázogatom a csövet és mikor teli akkor megint megy tovább már mindent megnéztünk és nem tudjuk mi lehet a baj valaki valami okosat írhatna!
sziasztok srácok! :) ma elindultam olajat venni és azzal a ténnyel szembesítettek hogy az Agip Speed 2T megszűnt és az Agip helyett "eni" lesz a neve.. szóval szerintetek melyik olajat csipázná jobban a motor? azt vagy a Castrol Racinget? végülis most Castrolt vettem csak azért kérdezem hogy szerintetek melyikkel járnék jobban?
az idom, csak arra jó, hogy törjön , szal szerintem felesleges
ha itt kérdezel, akkor nem csak én, de a többiek is tudnak válaszolni, amúgy gucsir@gmail.com
ja és az olajjal kapcsolatban: múlt pénteken 4 órát ment a gép kettőnk alatt megállás nélkül, azaz 2 tankolás meg egy bukta idejére megállt , de ezek 5 percet sem vettek igénybe
én most RECORD 2T full syntetic-et raktam bele, ami uazt tudja mint a castrol, csak literje 2100 HUF
a tartályon kívül egy kicsit a benyába is szoktam tenni, biztos ami biztos
power per pillanat kiiktatva, így nem megy alul, de amúgy is 7-10000 között érdemes tartani a fordulatot
ennek a bukógombának az az előnye, hogy olyan hosszú, hogy a hűtő nem ér le, de még a kormányvég és a karok is csak miután megállt a csúszás után a vas és a rögzítő imbusza elhajlik, nem töri a vázat stb, tehát elbír pár csúszást és csak a csavart kell cserélgetni benne
Köszi hogy irtál, ha lehet adnál egy elérhetőséget, a későbbiekben biztos zaklatnálak pár kérdéssel! :))))) Igazábol élvezetre mennék, hisz nagy térdelős tudásom még nincs, csak szeretnék ugy odaállni a rajtvonal elé hogy tudjam csak a magam képességein kell javitanom, mert a motor tökéletes... Aztán majd fogom a fejem ha megfektetem, demivel kis motor, kis pályára, igy nagyon összetörni nem tudom, a fényezés meg ujrafesthető! :))
ui: néztem már a bukógombád, valami ilyesmire gondoltam én is, csak nekem kijönne az idomból, gondolom annak helyet kell fúrni...
hello,
tetszik a lelkesedésed, de kérdezném, hogy te tizedmásodperceket akarsz faragni a már meglévő k...jó köridődön, vagy csak jól akarod magad érezni a pályán
a guminyomással és egy jó slick-kel amúgy többet nyersz mint bármi más humbukkal
amúgy meg egy MITO még ilyen állapotban is örömet fog szerezni neked
Köszönöm! Még annyi benzinnel nagyobb oktánszámúval próbálta már valaki?! Itt is hozzá kellene nyulni a gyujtáshoz, vagy macera nélkül mehet bele a Vpower!?
Racing tök felesleges, sima speed elég bele. Gyertyánál tök mindegy hogy ngk vagy champion, amire kell arra mindkettő elég. Más elektródás drága gyertya, megint csak oly felesleges, mivel amit a motorod tud annak bőven megfelel a gyárilag előirt gyertya.
A 10W40es olaj is bőven megfelel, akár pályázol akár nem.
Olvasgatok itt vissza a fórumba... olja, gyertyára kérdeznék rá, mert ahányan annyit használtok! :)))
A 2T olajban nincs nagy vita Agip Racing 2T nagyjából ezt irja a szervizkönyv is. Ebből ugye elvileg 1 liter fér bele...
Blokk olajhoz viszont gyárilag 15w50et ir, ami ugye annyival jobb a 10W40 nél hogy sűrűbb, a hőt, és az erősebb kitételt jobban birná (nekem erre szokségem lenne, járnék pályára....) Viszont itt a legtöbben a Motul transoil expert 10W40 2T -t irjátok! ebből ugye 0,8 L kell...
hűtőfolyadéknak ha jól láttam 1,5 literes a tartálya ebbe tervezem 1 l fagyálló 0,5 l desztv keverése, igy biztositott a kenés (mert ugye ez is a fagyálló szerepe) és igy -30 ig pályázhatok :))))
Valamint gyertyára is több verzió van... NGK vagy Champ... nekem tapasztalatom, és ismerősöké is, a pörgős motorokhoz a Champ mindig jobban értett ki mit használ!?
Helló
Uj dugót Vertex és felujitott hengert kapott a motorom simán beindult pár méter tolás után de a gond az hogy nem akarja fölvenni a fordulatot , gyujtás nem volt állitva , talán piszkos a karbi ?
Aki tud segitsejn
De valami egyenesebb!
ha kell irj:spmito@freemail.hu-ra
Tehát kellene a
nyelv + a mechanika a hengerre
Power elektronika
Power motor a bowdenekkel
+ a vázhoz való felfogatás is a
váz Freccia de szerintem ez nem lehet gond.
Köszi az ajánlatokat.
Pisti
A szűrőben és a csőben is van benzin tele van a szűrő is és megyek vele egy és valami oknál fogva nem kap benzint lehorkol leállítom és felnyitom a tankot és a csőben nincs egy deka benzin úgy tudok bele tenni ha rázogatom a csövet és mikor teli akkor megint megy tovább már mindent megnéztünk és nem tudjuk mi lehet a baj valaki valami okosat írhatna!
Érdeklődni: 06306622197
Tóth Márk
ha itt kérdezel, akkor nem csak én, de a többiek is tudnak válaszolni, amúgy gucsir@gmail.com
ja és az olajjal kapcsolatban: múlt pénteken 4 órát ment a gép kettőnk alatt megállás nélkül, azaz 2 tankolás meg egy bukta idejére megállt , de ezek 5 percet sem vettek igénybe
én most RECORD 2T full syntetic-et raktam bele, ami uazt tudja mint a castrol, csak literje 2100 HUF
a tartályon kívül egy kicsit a benyába is szoktam tenni, biztos ami biztos
power per pillanat kiiktatva, így nem megy alul, de amúgy is 7-10000 között érdemes tartani a fordulatot
ennek a bukógombának az az előnye, hogy olyan hosszú, hogy a hűtő nem ér le, de még a kormányvég és a karok is csak miután megállt a csúszás után a vas és a rögzítő imbusza elhajlik, nem töri a vázat stb, tehát elbír pár csúszást és csak a csavart kell cserélgetni benne
Köszi hogy irtál, ha lehet adnál egy elérhetőséget, a későbbiekben biztos zaklatnálak pár kérdéssel! :))))) Igazábol élvezetre mennék, hisz nagy térdelős tudásom még nincs, csak szeretnék ugy odaállni a rajtvonal elé hogy tudjam csak a magam képességein kell javitanom, mert a motor tökéletes... Aztán majd fogom a fejem ha megfektetem, demivel kis motor, kis pályára, igy nagyon összetörni nem tudom, a fényezés meg ujrafesthető! :))
ui: néztem már a bukógombád, valami ilyesmire gondoltam én is, csak nekem kijönne az idomból, gondolom annak helyet kell fúrni...
tetszik a lelkesedésed, de kérdezném, hogy te tizedmásodperceket akarsz faragni a már meglévő k...jó köridődön, vagy csak jól akarod magad érezni a pályán
a guminyomással és egy jó slick-kel amúgy többet nyersz mint bármi más humbukkal
amúgy meg egy MITO még ilyen állapotban is örömet fog szerezni neked
A 10W40es olaj is bőven megfelel, akár pályázol akár nem.
Olvasgatok itt vissza a fórumba... olja, gyertyára kérdeznék rá, mert ahányan annyit használtok! :)))
A 2T olajban nincs nagy vita Agip Racing 2T nagyjából ezt irja a szervizkönyv is. Ebből ugye elvileg 1 liter fér bele...
Blokk olajhoz viszont gyárilag 15w50et ir, ami ugye annyival jobb a 10W40 nél hogy sűrűbb, a hőt, és az erősebb kitételt jobban birná (nekem erre szokségem lenne, járnék pályára....) Viszont itt a legtöbben a Motul transoil expert 10W40 2T -t irjátok! ebből ugye 0,8 L kell...
hűtőfolyadéknak ha jól láttam 1,5 literes a tartálya ebbe tervezem 1 l fagyálló 0,5 l desztv keverése, igy biztositott a kenés (mert ugye ez is a fagyálló szerepe) és igy -30 ig pályázhatok :))))
Valamint gyertyára is több verzió van... NGK vagy Champ... nekem tapasztalatom, és ismerősöké is, a pörgős motorokhoz a Champ mindig jobban értett ki mit használ!?
Köszönöm fiúk!
A vizhütőn másnak sincs ventillátorja vagy csak nekem!? Ha másnak se valki próbált már rátenni!?
Köszi
Uj dugót Vertex és felujitott hengert kapott a motorom simán beindult pár méter tolás után de a gond az hogy nem akarja fölvenni a fordulatot , gyujtás nem volt állitva , talán piszkos a karbi ?
Aki tud segitsejn