Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez csak a persely? Kicsit soknak hangzik, vissza olvastam csöppnyit valaki azt írta, hogy 25 k volt neki a perselyezés dugóval, gyűrűvel. De az a biztos ha megkérdezem a boltban mennyiért csinálják meg :D Aztán ráérek gondolkodni melyik kerül fel. PL a 2-es szerintem is jobban hangzik. Ha megcsináltatom az 1-est szerintem kapok érte annyit, hogy kijön a 2-es helyrehozatali költsége :D
egy jó persely 25000 ebben szerintem a munka is benne kell hogy legyen....nekem ennyi volt
1-es 73073 kis körben 8 (gondolom ez a gyártási év száma )
2-es 60433 kis körben 9
én is a 2-et tenném bele, csak a persely egy helyen el van törve. Azt mindenképp cserélni kell. Nem tudod véletlen azt mennyiért csinálják meg? Az 1-est 2500ft-ért fúrják meg + ha kérek hőkezelést az + 10 000ft.
Milyen szám van a hengerek oldalán?
én mindenképpen a 2-es hengert mondanám az jobb...fúrasd meg egy túlmérettel a hengert és veszel bele gyűrűt dugóval vagy csináltatsz bele...pesten jókat csinálnak!(persze ha a henger nincs átrepedve csak karcos...
Helo! na figyu ez gyári mito dob, csak éppen sportdob...nincs ilyen hülye recsegős hangja mint egy robogónak hanem szép öblös...ennél jobban nem tudom magyarázni... vehetsz sima dobot is...de úgy hiszem ez jobb...és nem cserélném simára...
sziasztok, ismét van egy hülye kérdésem. Hozzám került egy Gilardoni 2-es perselyes henger, hengerfejjel. A henger nem épp tökéletes, de 2 dolog közül választhatok. Vagy ezt megperselyeztetem, vagy a régi Gilardoni 1-est furatom meg. Szét tőrt a dugó és még nem javítottam ki a hibát. Szerintetek melyikkel járnék jobban? Melyiket érdemes rátenni. Természetesen megcsináltatom mindkettőt, csak egyiket akkor eladom.
köszi szépen!
Fekete-fehér a negatív, azt kellene a csavar alá, a kék-fehéret pedig rádugni a trafóra..
Valaki mondja meg kérem, hogy a CDI-ből a gyujtótrafóba menő vezetékek közül melyik a test, és melyik adja a jelet? Kék csikos fehér alapon, vagy fekete csikos fehér alapon?
Üdv. Azért kellene másik hangtompító mert kb egy 600-as gsxr dobja van rajta, így vettem. Hangos nemigazán kellene, csak egy kis szolíd :) ha valakinek van kérem jelezze!
keres rá a neten érdemes.

A jet gyakorlatilag hirtelen gyorsításkor vagy nyélen műkszik.
Engedelmeddel, de fordítva.

először alegteteje legyen jó
ALKATRÉSZEK ELADÓK! 06 70 / 318-52-37
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
helo! nekem van egy gyári rezonátorom és hozzá egy sportdobom (szép öblös hangja van) :) a műszakinál azt mondták, hogy na jó ez még elmegy :D nem tom neked miért kellene másik....
Középre érdemes... és közepes tartományba lehet vele picit játszani.
oké rendben,köszönöm a segítséget! lehet hogy lesz még pár kérdésem de egyenlőre fúvókák legyenek jók mert most brutálisan szarul van bekarburálva...
Az legyen a legutolsó, hogy a tűt beállítod.
Először alapjárati fúvóka és levegő vagy keverékcsavar beállításával kezdj. Aztán főfúvóka és utána a súbertű.
De szerintem ne kísérletezz. Először nézd meg mekkora az alapjárati fúvóka. Aztán mekkora a power jet és tegyél be hozzá való főfúvókát.
kiindulásképp a súbert melyik rovátkába érdemes tenni? 4 rovátka van tegyem úgy hogy majdnem a legtöbbet kapja vagy?
köszönöm!
A hidegindító fúvókája mellett található.
köszönöm a válaszokat! azt még megkérdezhetem hogy a power jetes karbi az mit takar? valamiféle plusz gyorsítófúvóka vagy hogy kell ezt elképzelni?
Akk bocsi, nem gond másnak hátha jól jön :D
Ez a régebbi dupla kereklámpás karburátora. Neki újabb modellje van.