Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ehhez mondjuk nem ártana oylan hüvelyanyag,ami nitridálható:)
A Gil1-et tedd rá, nyugodtan. a 2est meg add el.
összezavartatok.
Ja igen, és a mito racing, azaz SP nem 34,5 le, az kicsivel több!
Tudod miben térnek el ezek a hengerek egymástól? Illetve honnan tudod hogy a régebbi mitok, és az újak melyik fajta hengerrel vannak szerelve? Halkan megjegyzetm, Gil1 van elterjedve, 80%ba csak olyanok vannak..(másrészt sorozatszám függő, a henger nem pedig hogy 1es avagy 2es) 94től erősebb? mégis.. mitől? gyári adat? körül nézel ahányféle irás annyi féle adat... Másrészt a régi I-es mitok voltak 28Le körül mivel azok még a 33mm kipu csatornás hengerekkel jöttek ki. II Mitok már nem, és az evok se 6-7le-vel erősebbek az ugymond "kereklámpásoknál".
nincs? régi mitora gyári adat szerint : 27.8 ló
mito evo-k (94től) de van mito 2 racing is.. ami 34.5 ló. Igazából szerintem tényleg nincs.. csak 6-7 paci :)
nitridálásra gondol szerintem. Keményebb lesz a persely, nem kopik el olyan gyorsan.
de 73037 csak elírtam. Azt nem tudod még hogy ha hőkezeli az mivel jelent többet? Csak tartósabb, keményebb?
Hiába G2-es, úgy 5000Ft körül érhet :S Túl drága a persely, arra váró hengere sokmindenkinek van :D
a 60433-ról azt mondják megy rendesen, de inkább fent.
A másik meg nem 73037?
Egyébként a nicasilos hengert olcsóbban meg tudod csináltatni, egy jó persely 20-25 ezer + dugó.
Ha valakit esetleg érdekel itt vannak képek is. Ár megegyezés alapján. Akár csere érdekel mito kerek lámpáshoz plexi + hátsó ülés, vagy papíros váz egyes mitohoz.
Ebben az állapotban mennyiért tudom eladni a 2-est hozzá való hengerfejjel és a vízcsonkkal? Így hogy perselyezni kell?
Tudom hogy nem lesz nagyobb teljesítmény, nem is azt akartam, csak azért kérdeztem meg, hogy melyiket éri meg jobban betenni, melyik tartósabb, vagy jobb minőségű. Mert inkább a jobbat teszem bele. Még soha nem volt olyan motorom amiben perselyes volt a henger :(
Heló!
Elektronikát feladtad már?
Tök mindegy hogy Gilardoni 1 vagy 2... Teljesitmény beli különbség nincs, de ahogy irták lentebb az egyessel többre mész.
A tű és a súber számát is nézd meg.
X33-as tűvel.
Főfuvóka: 148
Alapjárati: 48
Power: 95
szevasztok! kiszedtem a karbimból a fúvókákat (phbh 28 rd) ezek jöttek ki belőle:
Főfúvóka:130
Alapjárati fúvóka:42
Hidegindító:65
Power Jet:90
Lehetnek ezek gyári méretűek?
Nekem a fúrás + új dugó került 25be, de úgy legyártották a dugót, hogy még a gyári ASSO felirat is benne van, sőt minden szám. mint a gyári asso dugattyú :)
hel érdeklődnék hogy milehet az hogy megyek 3 asban pukkan eggyet a motor és mintha leblokkolna a kerék nemmegy a motor berakom 1 esbe beakarom tolni és nem forgatja a dugattyút a kerék mikor tolom ez milehet .... és mennyibe kerülne a javítása? irjon vki ha vmit tud ilyen esetről.
HIBÁTLAN!NEM REPEDT,JAVÍTOTT,TÖRT,HIÁNYOS,LEPATTANT OLDAL ÉS FEJIDOM KERESTETIK KÖRLÁMPÁS MITORA!...előnyben a sima(nem lyukacsos) oldalidom és az a fejidom amiből gyárilag két kis háromszög van kivágva....esetleg fekete jó állapotú plexi is érdekelne!Írjatok,árakat is!KÖSZÖNÖM!
Azt hittem ezek is egyformán rámennek a mitora mint egyéb alkatrészek. Max. akkor eladom. Hátha valakit érdekel hengerfejjel együtt. XD
hát, mitoba egy nyers persely (ablakok nélkül) 15-18e !
Akkor Gilardoni 1-es ! Mindenképpen, nem akarsz te c12es freccica hengert felrakni rá, jobb a 73073as, mert az mito evoé.. de a te döntésed :)