Fellazult mondjuk. Lendkeréknél bevilágitasz látni fogod, h úgy áll-e ahogy kellene, vagy sem. (meg egyáltalán mennyire volt szétszedve? jól raktátok vissza?)
Sziasztok hatalmas segítségre lenne szükségem itt ülünk a garázsban és a balance/kiegyenlítő tengely beállításának titkát vki eltudná mondani ? :D elrőe is köszi. csáó
Hogy tud elmászni a gyujtásom? Egyébként csak a kimenet lett össze cserélve, a kék csikos és a fekete csikos (mind2 fehér alapon) kábelek lettek összecserélve. Egyszer Így is beindult a motor, ugyanugy hátrafelé menetben járt a motor mint most. Kicseréltem a 2 kábelt, és most annyit változott, hogy pöccre elindul hátrafele menetben.. Viszont ha folyamatosan teker az önindito, akkor nem hajlando elindulni. Ja, és nem forog ki a moci.( 6-7 a max)A lendkerekem nem mozdult el, az ék a helyén van..hogy másképp tudna elmenni a gyujtásom? Alaplap megforog? (az bikára meg lett húzva, kétlem hogy elmászott volna, de megnézem, ha szerintetek ez lehetséges...cask feleslegesen nem akarom szétbombázni.)
a power motort ne takaritsd ki. a power nyelvet takaritsd ki. hengeren van előlről, a kipufogó oldalon. 4 csavar fogja a hengerre a házát, azt kell fellazitanod, és kihúznod a helyéről. Majd szépen csiszoló papirral körbecsiszolni picit.. gondolom én. és féktisztitoval lefujogatni esetleg drótkefével letakaritani.
Ez önmagában NEM ad erőt a motornak.
Meg lenne még egy nagyon noob kérdésem... a power takaritást már sok helyen hallottam hogy erőt ad a motornak! Hol keressem a power motort és hogyan essek neki a kitakaritásának!?
- gyertya Champion N2C-vel nekem hibátlanul megy a gép
- légszűrő - kitisztitod és befújod, esetleg magába a dobozba kensz valami vastag oldajat, azis fog ha esetleg átjut a posr
- motorolaj(blokkba) Motul Transoil Expert 10w40 eddig sok embernél bevállt
- 2T olaj vegyes, szintetikus legyen, főleg ha jobbanis pörgeted, Agip speed, record racing stb...
- Váltó olaj u.a mint motorlaj
- fékola/fékbetét dot4, mind1 milyen márka szerintem, ugyanúgy mint a fékbetét, Ap racing, Newfren, Lucas egyaránt gyárt hozzá, a gyári keveréket is gyártja mind
- hűtőfolyadék - 2.5 liter fér bele, kis fagyálló legyen benne azért
Áttételt változtathatsz, az első lánckerék olcsóbb, de sokan 14-43mat használnak, ki kell próbálni melyik lesz a jó. A karbi egyszerű, ha már kiszedted :)
A külön olajzás jó dolog, egy liter olajjal 700km felett lehet menni, nemtudok pontosat mondani sose figyeltem, de az üres tartájba 1 liternél picivel több is belemegy, A plusz olaj csak bejáratásnál használatos általába, ha egy picit raksz a teli tankba az megmenteni nem fogja, ha valami van az olajcsővel, és szétmegy.
Ok akkor OFFolásra engedélyt kaptam! :) 2000 körüli a vas, amit mindenképpen első körben cserélni szeretnék rajta az
- gyertya
- légszűrő
- motorolaj(blokkba)
- 2T olaj
- Váltó olaj
- fékola/fékbetét
- hűtőfolyadék
Ezekből mennyit/milyet ajánlotok!? Milyen márka típus, kinek mi vált be!? Van szervizkönyvem, de más a szervizkönyv, és mások az emberi tapasztalatok! Valamint lánc áttétel módosításban valaki próbálkozott e már? 14/41 et 13/41 re szeretném módosítani hogy jobban gyorsuljon, cserébe kevesebbet menjen végre.
Ami még érdekelne, karbi szétszedés tisztítás beállítás mennyire macerás!? Egyszerű mint a régi ETZ-knél vagy bonyolultabb!?
Valamint még annyi hogy a külön olajzásra kinek a mi a véleménye!? Jobb azzal, vagy kössem ki és magam olajozzam!? Esetleg az olajzás mellett plusz olajat adjak a benzinhez, valamint milyen keverési arányt javasoltok, ill a gyári olajtartály hány litya benyához elég!?
Noh aszem egyenlőre ennyi! :))) Köszönöm a segítségeteket!
Segitségeteket szeretném kérni hogy aki jártas a MItokba (EVOban) az pls adjon egy elérhetőséget amin feltehetnék pár kérdést! Friss evo tulaj vagyok és szeretnék pár szervizt rajta lebonyolitani, igy szükségem lenne egy tapasztalt tanácsára, csak nem szeretném a topikot szétoffolni! :) Köszi!
Létezhet az, hogy a cdi -ből kijövő kábelek felcserélése miatt hazavágta a cdimet a gép? (a korábban emlitett kék-fekete csikos vezetékeket cseréltem össze, egyik test, másik a jel lenne.) Most elindul, nagyon nehezen. De hátrafele forog a főtengely , és a motor is hátrafele megy. Többször próbálkoztam, megnéztem a lendkereket, anya jó helyen van, az ék is a helyén van, nincs elnyirva, minden okésnak tünik . Én csak arra tudok gondolni, hogy a cdi-t vágta úgy haza ez az összecserélés, hogy elment az egész gyujtásgörbém. Ki mit gondol erről, lehetséges ez? (és igy cdi csere lesz..)
Ha magasabb alapjáratot szeretnél, akkor a karburátor egyik oldalán van egy csavar, azzal lehet. Ilyen műanyag cucc van rajta, hogy jobban meg lehessen fogni, befele nő az alapjárat.
Véleményem szerint nehezen találni olyan Mito-t aminek ismert előélete van. Többségük olasz import, legtöbbször papírjuk sincsen (jobb esetben Autoclub Italia-s papír van csak), ezért használják őket előszeretettel 50-esként, rendszám nélkül. Én február végén vettem az enyémet. Igyekeztem az olcsóbb példányokat vadászni, végül találtam egyet ami aránylag jónak tűnt, megvettem 300-ér de azóta kb 150-et már ráköltöttem. Most már elmondhatni, hogy tényleg patent állapotú. Nem bántam meg hogy megvettem, szerintem nagyon jó motorok, csak törődni kell velük, de akkor meghálálják.
ja, beszéltem vele, annyit mondott, hogy kicsit karcos, a gumik lassan csereérrettek, fékeket okésnak mondja...elmondása szerint 5000km-t tett meg vele, nála nem volt a blokk bontva, előélete nemismert...ja és a vége 160.
Ez önmagában NEM ad erőt a motornak.
- légszűrő - kitisztitod és befújod, esetleg magába a dobozba kensz valami vastag oldajat, azis fog ha esetleg átjut a posr
- motorolaj(blokkba) Motul Transoil Expert 10w40 eddig sok embernél bevállt
- 2T olaj vegyes, szintetikus legyen, főleg ha jobbanis pörgeted, Agip speed, record racing stb...
- Váltó olaj u.a mint motorlaj
- fékola/fékbetét dot4, mind1 milyen márka szerintem, ugyanúgy mint a fékbetét, Ap racing, Newfren, Lucas egyaránt gyárt hozzá, a gyári keveréket is gyártja mind
- hűtőfolyadék - 2.5 liter fér bele, kis fagyálló legyen benne azért
Áttételt változtathatsz, az első lánckerék olcsóbb, de sokan 14-43mat használnak, ki kell próbálni melyik lesz a jó. A karbi egyszerű, ha már kiszedted :)
A külön olajzás jó dolog, egy liter olajjal 700km felett lehet menni, nemtudok pontosat mondani sose figyeltem, de az üres tartájba 1 liternél picivel több is belemegy, A plusz olaj csak bejáratásnál használatos általába, ha egy picit raksz a teli tankba az megmenteni nem fogja, ha valami van az olajcsővel, és szétmegy.
motorolaj blokbba, és váltó olaj jelen esetben ugyanaz ugye!?
- gyertya
- légszűrő
- motorolaj(blokkba)
- 2T olaj
- Váltó olaj
- fékola/fékbetét
- hűtőfolyadék
Ezekből mennyit/milyet ajánlotok!? Milyen márka típus, kinek mi vált be!? Van szervizkönyvem, de más a szervizkönyv, és mások az emberi tapasztalatok! Valamint lánc áttétel módosításban valaki próbálkozott e már? 14/41 et 13/41 re szeretném módosítani hogy jobban gyorsuljon, cserébe kevesebbet menjen végre.
Ami még érdekelne, karbi szétszedés tisztítás beállítás mennyire macerás!? Egyszerű mint a régi ETZ-knél vagy bonyolultabb!?
Valamint még annyi hogy a külön olajzásra kinek a mi a véleménye!? Jobb azzal, vagy kössem ki és magam olajozzam!? Esetleg az olajzás mellett plusz olajat adjak a benzinhez, valamint milyen keverési arányt javasoltok, ill a gyári olajtartály hány litya benyához elég!?
Noh aszem egyenlőre ennyi! :))) Köszönöm a segítségeteket!
Segitségeteket szeretném kérni hogy aki jártas a MItokba (EVOban) az pls adjon egy elérhetőséget amin feltehetnék pár kérdést! Friss evo tulaj vagyok és szeretnék pár szervizt rajta lebonyolitani, igy szükségem lenne egy tapasztalt tanácsára, csak nem szeretném a topikot szétoffolni! :) Köszi!
Ha viszotn a bemeneten cserélted fel a jeladót meg a kondi töltőtekercsét, akkor kampo basszo