Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdekes egyébként, hogy Mito Evo1 és Mito Evo1 között is akadnak különbségek. Tegnap mentem egy tiszteletkört a társam Evo-jával illetve ő is az enyémmel, és mindketten megállapítottuk, hogy teljesen más a kettő mozgásdinamikája. Lehet az is közrejátszott, hogy neki csont üres volt a tankja, nekem meg majdnem teli, de ezenkívül neki lágyabb a gázkar, illetve a kuplung, alacsony fordulaton pedig mintha jobban ugrott volna az övé, (neki ki van kötve a power és full nyitott állapotban van a szelep, nekem műxik a power).

Illetve még egy olyan kérdésem van, tudom már feltettem a kérdést; alapjárati gázon Hurkafej válasza szerint a karbin egy kis műanyag tekerővel lehet állítani. Na most nekem ott semmilyen tekerő sincsen. Haver is meglepődött mert az ő Mito-ján valóban ott van az a csavar.
Esetleg majd tolok róla egy fotó-t.
Köszi!
sziasztok urak, rég jártam már itt , van e valakinek elfekvőben elsö hátsó felnie WR450 be szeretném betenni egy ismerösöm mondta hogy a ti mocitok felnie belemegy kis átalakitással, ha valakinek van emberi áron (jó állapotu) tengellyel mindennel jelezze kérem, elérhetőségek az adatlapomon. üdv gábor
Hoppá :D Sárgállik egy mítosz :D
Elméletileg tudom mi a problémája, holnap megyek haza szerszámokért és új cdi + trafóért (vagyis használt, de jó). Hétközben valamikor ki fogom cserélni, aztán meglátjuk hogy rendbehozta-e. Ha nem, akkor lesz szétbombázva.
Péntek esti Mito-zás
Úgy értem, hogy nem szeret visszeflé forogni.

Valami gyakorlottam illetőnek lehet villogója.
Hát, ha te kinzásnak nevezed azt, hogy 1helyben áll , akkor egye fene, kinzoM :D
Eladó '94-es Lucky Strike komplett idomszett. Sehol nincs törve fényezése korának megfelelő. Képet tudok csinálni. Ha érdekel írj vagy hívj. 06306622197 Budapesten van. Posta megoldható. Árat megbeszéljük.
zsoltrocky@freemail.hu remélhetőleg jó az email mert néha rendetlenkedig ... de ide küld létszíves....legfőképp típusa (betűjelzése,égéstere,érdekelne és az hogy ép gyertyamenete legyen!)
Hello! az enyém tök jó... képet tudopk róla küldeni.... 7eFt postával együtt...
Le kellene villogni, hogy hol gyújt.
AMíg ezt nem teszed meg csak találgatsz.
És kinzod a motort mellesleg.
Sziasztok4

Légszűrő tipust tudna nekem valaki irni, mert nem akarom tisztitani hanem cserélném... olajozni hogyan kell az uj légszűrőt?! Vagy meg lesz olajozva!? Köszi!
heló! lovip-től megvettem a karbit és kapok hózzá szívócsonkot is, úgyhogy már nem aktuális. bocsi.
A váz nem papiros.
Képzeld el h nekem is volt már ilyen és ha egyszer tolással indítottad, akkor utána rendesen indul be! De úgynézki nála nem vált be. De megpróbálhatsz te is segíteni nem kiröhögni azokat aki megpróbál
az eddig is érthető volt nekem. csak aznem, hogy mi a fene okozhatja? mi a kiváltó ok, ami miatt ilyen.. Mert jel , alaplap, lendkerék minden a helyén van.
szia! az alkatrész mitonak nincsenek papirjai sajnos! viszont a másiknak a müszakisnak igen!
Hali! Ha Mito 1-ből valók a kerekek akkor lehet érdekelnének!
Normális hengerfeje van valakinek? Nem olyan ami bevan verődve!És nem horribilis 5-10Eft-os áron! supercity,vagy mito hengerfej!És égéstér kialakítása is érdekelne milyen ha van!
Akkor tutira a holtpont utány gyújt (normál forgásirányban)
helló, a váznak vannak papírjai?
Elado mito alkatrészek
nyilván használt de jó-
úgy nem indul :D próbáltam már sok féleképpen. Másik cdi és trafó lesz belerakva jövő héten, meglátjuk hogy mi volt a baja.
He úgy rakta össze, hogy a holtpont közelében gyújt, akkor beindul(hat) visszefelé is.

Mivel azonban mindíg visszafelé indul el neki, jó esélylel csinos utógyújtásra van állítva.