Valakinek van arról tippje miért csinálhatja azt a motor, hogy elengedem a gázt, de továbbpörög / felmegy magától a fordulatszám / váltások között felugrik a fordulat és ha ráhúzom a szivatót kb 10 ezerig pörög.
Sziasztok!
Mit is mondtatok régebben, milyen méretű bronzkefe is kell?
Sajna már olyan régen volt róla szó itt a fórumon, nem találom pedig keresem agyba-főbe.
Köszönöm ha tud valaki segíteni
régi szívócsonkom tetejére egy cső csatlakozik, ami a tankból jön, de az újon nincs. mi a szerepe annak a csőnek? amúgy a tetején annak a 2 cső-csatlakozásnak össze kell lennie kötve , vagy tegyek rá 1-1 csövet?
Van külön légszűrő spré nekem castrol van 1600ft körül vettem tavaj befújod és kész mert ijen ragadós a dolog h. megfogja a retket.
Légszűrő meg lehet venni táblában én azt raktam bele szerintme a gyári se sokkal különmb ha nem u.a.az 100körül megvan.
Helló-maradék alkatrészeimet eladnám ami van:
-e fékkar /karcmentes
-pownyelv házával bowdenjeivel.
-öninditó
-membrán szivócsonk
hengfej
váltórud.
egyben lehetőleg 8e ft ért vihető.
Lényegtelen, hogy milyen mito, a karbi különböző, Dellorto-ból (28) van phbh ND, RD, BD tipus is, mások. Az alapjárati csavarral pedig csak a keverék mennyiségét lehet állitani, az összetételét másikkal.
Köszi Fahee! Közben megtaláltam az alapjárat csavarját, de nem igazán lett jobb. Télleg a másik oldalon volt, pedig Evo-m van, a körlámpásoknak szokott a bal oldalon lenni...
Igazából az a gond, h üzemmeleg motorral csak gázadással röffen be. Tehát lehet a levegő-üzemanyagarányon kell állitani.
Amelyik oldalon van a benzin cső, azon az oldalon lesz, nem feltétlen müanyag, középtájt lesz a karbin, egy rugó van alatta.Itt látod Elötte a lyukba pedig a levegő állitó csavar.
Helló érdeklődnék hogy a 94es cagiva mitora fellehet tenni az új mitonak az idomjait? vagy egyáltalán valamelyik részét fellehet e, válaszotokat előre is köszönöm
Milyen karbi van rajta?
Egyébként ez a húzás dolog a henger és kipufogótól is függ. Főleg ugye a henger száma, van ami alul is jól húz, felül gyengébb, és forditva. Az áttételek se tuti, hogy egyformák, sőt a váltóban a 6 sebességesé biztos máshogy van kialakitva.
Nekem komplett blokk kellene ha valaki tud olcsó léccives írjon
Köszi szépen !
Mit is mondtatok régebben, milyen méretű bronzkefe is kell?
Sajna már olyan régen volt róla szó itt a fórumon, nem találom pedig keresem agyba-főbe.
Köszönöm ha tud valaki segíteni
06306622197
Msn: markoka001@freemail.hu
Légszűrő meg lehet venni táblában én azt raktam bele szerintme a gyári se sokkal különmb ha nem u.a.az 100körül megvan.
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
1994es lucky strike. Plexit kivéve mindene megvan. 160as hengerszett ugyanitt eladó. Mindene hibátlanul működik.
Képek ---- http://www.vatera.hu/mito_bont...
Tel.: 06306622197
Mail: markoka001@freemail.hu
eladóvá vált a motorom:
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
-e fékkar /karcmentes
-pownyelv házával bowdenjeivel.
-öninditó
-membrán szivócsonk
hengfej
váltórud.
egyben lehetőleg 8e ft ért vihető.
Holnap akkor Mitot szerelünk?
Majd csörögj rám, vagy legyél msn-en délelött.
Igazából az a gond, h üzemmeleg motorral csak gázadással röffen be. Tehát lehet a levegő-üzemanyagarányon kell állitani.
Mito 6 küllős első kereket keresek, üresen, tárcsa, gumi nélkül!
Ajánlatot ide írj: enmoto@citromail.hu
Egyébként msn-ed van?
Egyébként ez a húzás dolog a henger és kipufogótól is függ. Főleg ugye a henger száma, van ami alul is jól húz, felül gyengébb, és forditva. Az áttételek se tuti, hogy egyformák, sőt a váltóban a 6 sebességesé biztos máshogy van kialakitva.