Nem csak keverési arány, hanem hogy normálisan legyen beállítva ne keveseljen. Membránt nem kell cserélni, csak a torkot. Ha normálisan összevan állítva ez nem kinzás. Rákell tenni, és meglátod, hogy megérte-e.
tehát megragadhat? normális keverési aránnyal a plusz fogyasztást meghálálja erőben is? nem akarom szétkínozni csórót,csak kíváncsi vagyok lenne-e értelme...jah és a csonkon kívül membránt nem kell cserélnem?
Sziasztok!
1-2 kérdésem lenne....28as Dellorto karbim van a mociba (olyan 140ccm körüli perselyes hengerről van szó) és most van egy 34es szintén dellortom....érdemes lenne-e beleraknom a mociba(ki próbált már hasonlót?) valamint ez mennyiben befolyásolná a fogyasztást és az erőt....valamint membránt és szívócsonkot kell-e cserélnem hozzá,ha igen ezt hol lehetne beszerezni és mibe fájna..minden infó jól jönne....írjatok!Köszönöm!
Én is amikor még a mitot nem vettem meg akkor ezeken a motorokon vacilláltam, kivéve az rs-t. NSR,NSF,AF1,TZR,mito...
Kinézetre szerintem a Mito mindegyiket veri (kivéve a futurát, attól kiráz a hideg :))
Végülis én a Mito mellett döntöttem. Úgy gondolom hogy jó választás volt, nem bántam meg hogy nem másik 25öset vettem.
Az üléssel kapcsolatban nem sok hozzáfűznivalóm van. Hátul nem ültem, elöl kényelmes kb 100km-ig. Azután már kicsit fárad a csuklóm, viszont az első ülés szerintem kényelmes.
Ha Mito-t szeretnél vásárolni, akkor meleg szívvel tudom ajánlani a sajátomat. Sajnos anyagi okok miatt került eladásra. http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
sziasztok.Nagyon megköszönném a segitségeteket.Most állok motor választás elött,nemtom hogy melliket válasszam (honda nsr 125,aprilia sr 125,cagiva mito 125)szerintetek mellik a jobb,mellik a kényelmesebb és a hátsó ülés melliknek kényelmesebb,mert szeretnék emberek a hátsó ülésen vinni,és melliknek jobb a motra,melliknek jobb a teljesitménye . Elöre is köszönöm,lécciiiiii irjatok
Amint azt olvashattátok, elhunyt a CAGIVA alapítója, Claudio Castoglioni! Engedjétek meg, hogy ezen a héten minden nap egy-két információt közöljek, ami a márkához és Claudio-hoz fűződik. Emlékezzünk meg róla, hiszen már annyi mindent letett az asztalra. A mit kincsünk felett ős ő bábáskodott!
Claudio, nyugodj békében...
Igen a tied az I-es.. De a fórumon már sok minden lelett irva jobb felül van egy olyan hogy "keresés ebben a topicban" oda beirod amit szeretnél és sok kérdésedre választ fogsz találni.
miből lehet megkülönböztetni 1-2 Mitot egymástól? Azt tudom hogy kicsit más a burkolat, de mi? Bocs a hülye kérdésekért, nézzétek el, csak egy hónapja van Mito-m.
Valószinű igen, de pontosat nem tudunk mondani, nekem SP hengerem van, fahee-nak pedig amikor rá lett rakva az SP hengerfej, akkor még több dolog is lett rajta cserélve, szóval nem tudjuk pontosan mennyit jelent.
Ma megvettem 3500ft- volt. Nem beszélt le senki róla, annyit mondott egy motorszerelő ismerős hogy nyugodtan bele tehetem, nem rossz minőségű. Majd elválik....
1-2 kérdésem lenne....28as Dellorto karbim van a mociba (olyan 140ccm körüli perselyes hengerről van szó) és most van egy 34es szintén dellortom....érdemes lenne-e beleraknom a mociba(ki próbált már hasonlót?) valamint ez mennyiben befolyásolná a fogyasztást és az erőt....valamint membránt és szívócsonkot kell-e cserélnem hozzá,ha igen ezt hol lehetne beszerezni és mibe fájna..minden infó jól jönne....írjatok!Köszönöm!
Én is amikor még a mitot nem vettem meg akkor ezeken a motorokon vacilláltam, kivéve az rs-t. NSR,NSF,AF1,TZR,mito...
Kinézetre szerintem a Mito mindegyiket veri (kivéve a futurát, attól kiráz a hideg :))
Végülis én a Mito mellett döntöttem. Úgy gondolom hogy jó választás volt, nem bántam meg hogy nem másik 25öset vettem.
Az üléssel kapcsolatban nem sok hozzáfűznivalóm van. Hátul nem ültem, elöl kényelmes kb 100km-ig. Azután már kicsit fárad a csuklóm, viszont az első ülés szerintem kényelmes.
Ha Mito-t szeretnél vásárolni, akkor meleg szívvel tudom ajánlani a sajátomat. Sajnos anyagi okok miatt került eladásra.
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Amint azt olvashattátok, elhunyt a CAGIVA alapítója, Claudio Castoglioni! Engedjétek meg, hogy ezen a héten minden nap egy-két információt közöljek, ami a márkához és Claudio-hoz fűződik. Emlékezzünk meg róla, hiszen már annyi mindent letett az asztalra. A mit kincsünk felett ős ő bábáskodott!
Claudio, nyugodj békében...
Az enyém: mate.coola@gmail.com
akkor már csak az árban kell megeggyeznünk valahogy,és felölem oké a buli! :)
mitoka