Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mi a helyzet? Meggondoltad magad?
igen
Domború kell az a lényeg.. A lapos az más égéstérhez való (SP hengerfejekhez), illetve azok 1 gyürüsek, kivéve a wössner.
hello. nekem van power vezérlőm le van próbálva müködik.
ár=12e
érd emailbe:spmito@freemail.hu-ra
Nincsen sajnos :/
Az összes mitonak ugyanolyan a tükre? Előre is kössz!
Fejidomot keresek lámpákkal, plexivel. Nem a kereklámpás. Köszi
Én hülye vagyok az ilyen dologhoz, nem tudom mi a különbség. Arra tippeltem hogy inkább púpost teszek bele, mert olyat szedtem ki. Biztos ami biztos.
200M hengerfejhez kell lapostetős dugó, a gyári az púpos. Ha olyan is volt benne, akkor visszarakni is olyat illik.
Köszi akkor bele sem teszem. Szerencsére nem indult el a motor. :D ( dugótörés )
Igen olvastam, azért írtam csak a 10w40-et, csak azért kérdeztem rá, hogy nyugodtan vegyem-e meg. Ki mit mond, sajna elég kicsi a motoros bolt és csak ezt a márkát tudom megvenni.
Gépkönyv szerint NGK B95 EGV vagy B10 EGV kell bele. Ne kísérletezz 8-as gyertyával, mert elcsöppenhet...
10w40 váltóólaj kell, néhány oldallal ha visszalapozol akkor én is megkérdeztem és az "okosok" ezt mondták hogy ilyen kell bele.
NGK BR9EG gyertyát rakj bele
Még annyit hogy vettem egy gyertyát bele, mert a másik kezdett gyengélkedni, persze ideiglenesen, tudja valaki milyen kellene bele? Az előző gazdája autóba valót tett bele, a legjobbat vettem amit kaptam 125-ös motorhoz. NKG 3923 BPR8ES.
Kérdeznék egy olyat, hogy ma mentem volna a hengerért ( fúrás után ), a srác kérdezte hogy milyen dugót szeretnék bele? 2 féle Prox közül tud adni. Az egyik a hagyományos púpos, másik lapos. Kinek mi a véleménye melyiket vegyem, vagy melyik a jobb. A lapos miben különbözik? Persze azon kívül hogy lapos. Még ráérek, mert nem lett kész a henger, csak kíváncsiság. Kinek mi a tapasztalata. Másik dolog, nem kapok másik olajat csak Repsol Transmisson 10w40-et tud adni a srác. Az jó a Mitoba? Nem mertem megvenni. Nem ismerem ezt a fajta olajat. Köszi mindenkinek.
Megvan még ?:)))
Üdv...tegnap a mitomba szerettük volna visszakötni a power elektronikát, de kiderült hogy azért volt lekötve mert a CTS vezérlő ki van égve. Szelep jó, a mechanika része is megvan (motor) csak nem tudom, hogy jó-e:) Ha jól tudom, kell a szelep,motor,CTS, hozzá hogy ujra üzemeljen :)
Tehát ha valaki tudna egy CTS vezérlőt jó árban, vagy kompletten vezetékkel az irjon :) Talán az utóbbi lenne a legjobb mert a bekötéssel bajban lennék :$ Köszönöm
Üdvözlet asztfaltbetyár márkatársaim!
Elég fura dologgal állítok ide hozzátok, de kérlek OLVASSÁTOK el. Előre is köszönöm!

-Olyan terepmotorosok jelentkezését várom, akik eljönnének velem egy kissebb túrára (max 200km) Somogymegyében. Földesúton mennénk, vállalkozóbb szelleműeknek mutatnék pár durva terepet.
Supercity-s társaink is jöhetnek, a terep nekik sem akadály, én ezt teljes mértékben garantálom! Persze csak CAGIVA tulajoknak! Ha netántán van ilyen ismerősötök, akkor szóljatok neki. Ha van rá elég jelentkező, akkor ez lehetne hazánk ELSŐ MÁRKATALÁLKOZÓJA!

Amennyire csak tudom, próbálom összetartani e márka híveit....
Eladó Mito Evo fejidom. Irányár 12.000 Ft. Hegesztve volt, most egyben van, csak fényezni kell.
Félre értettél szerintem, KP-be kifizetném mindennek az árát, csak a kereket kellene cserélni, mert a forditott telóba nem ez passzol.
Köszi, de az én motorozásom még várhat...
megnéztem,tényleg szép a kerék! de sajnos igy nemjó!
mijen cserét tudnál feldobni? mondjuk szörén szört-vagy kp-t?
üdv
fahee! Köszi a válaszodat jó motorozást neked!:)))))))
persze,értem mit mondasz,cserébe,robogón kivül nemigen szeretnék üzletelni! bár attol függ mi az ajánlat!:)
de alkatrész semmi féleképpen nem!