Sziasztok! Egy új taggal bővült ez a fórum. :) Sikerült olcsón beszerezni egy cagiva freccia motort. Nem sok eredmény van vele, mivel darabokba hoztam el. Pozitívuma csak annyi, hogy 160 as polini hengere van.Sajnos sok a berhelés rajta. Gáz-kuplung bowden nem gyári plusz nincs bekötve az olajzó se. kábelkötegét sikeresen kicseréltem már csak az idomok műanyagozása van hátra és mehet össze. Esetleg nincs valakinek egy nagy adagú leírása? Kicsit hiányos a gépezet itt-ott aztán szeretnék mindent átlátni. Tervem egy teljes felújítás, csak most menjen össze had próbáljam ki 1-2 napig, hogy jöjjenek elő a rejtett hibák a blokkból főleg. se index se tükör se hátsó lámpa se hátsókerék takaró nincs meg. Majd töltök fel képet. Mindenesetre olcsó volt szerelni meg szeretek. Kellemes estét mindenkinek.
Jó oké, és olyat honna szerezzek? Így a látatlanban elég nehéz lehet olyat szerezni, azt sem tudom pontosan, h milyen kell. Annyit tudok biztosan h a régi kétrészes Mito rezó szorosan illeszkedett a hengeren lévő kipu.csonkra, míg a nemrég vásárolt evó rezó lötyög rajta, mert a kipunak nagyobb az átmérője, és csak annyit tömít, amennyire a rugók odahúzzák... Ha tudsz szerezni másik csonkot akkor megveszem, de így a látatlanban inkább nem veszek semmit.
Nem kell ott heggeszteni semmit szerezz egy másik kipu csonkot amit a hengerre csavarozol.2 fajta létezik belőle egy vastagfalú a régi rezókhoz és egy vékonyabb az ujakhoz.
Normális tömitő paszta kell és az jó... Nekem is volt ilyen problémám, azóta nem köpi ott az olajat.. 1200fokig hőálló, márkát most nem tudok mondani. Ha gondolod megnézhetem majd.
Az evo rezó vége hajlitott, a Mito 1-2é pedig egyenes. De szerintem csak másik szűkitőt kellene esztergáltatni a henger és a kipufogó közé, és meg van oldva :D
Hát engem érdekelne mindenképp, elvileg 32 vagy 33 mm a belső átmérő (most nemtom pontosan, vmelyik a kettő közül), a Mito Evo-é meg 35 mm.
Csak az a kérdés, hogy ezt pontosan rá lehet-e fabrikálni az én Evo rezonátoromra...
Képeket ha küldenél róla, akkor hálás lennék.
ivadam16@freemail.hu
Ez melyik egyébként? Még az a kétrészes szétszedhető gönc? Nekem olyan volt, elég utálatos egy találmány, ott a toldásnál szivárog belőle az olaj, ezér is vettem ezt az Evo rezót, de akkor még eszem ágába sem jutott, hogy ki fog fújni az új kipufogóval... Azóta rájöttem már, hogy nem véletlenül volt rajt az a kipufogó...
Hát igen, én is erre gondoltam, hogy Mito1 Rezo kéne, és b@sszameg volt is, csak egy rohadás volt, és kidobtam a francba, pedig a csonkja célnak megfelelt volna... Akkor még nem gondoltam volna, hogy kellhet...
Ilyen pasztás marhaságokat én sem tartok jó megoldásnak, mert az csak átmenetileg jó szerintem. Én arra gondoltam, hogy esztergáltatni kéne oda valami gyűrűt, azt ráhúzni a henger csonkjára, és úgy rá a kipufogót, de lehet ez is marhaság...
Milyen rezód van egyébként, és mennyiér? Mondj légyszi valami baráti árat
Szerintem szerezz egy 1 es mitó rezót és heggessztesd át a csonk elejét, lehet hogy kipufogó pasztát isszóba hozza vki ,de az nem tartós megoldás, sőt nekem van is is rezóm az elejét le kell mérni / a hengeredét / majd a rezóét is a biztonság kedvéért./na most azt hiszed hogy el akarom adni azért irom /
Sziasztok! Lenne egy olyan problémám, hogy Mito Evo-mban 60433 számú 90-es építésű Mito henger van. Gondolom az előző henger totálkár lett az évek során, és valamelyik tulaj ilyen hengert tett bele. Ezzel önmagában nincs is gáz, mert elég szépen muzsikál. Ami viszont a problémám, hogy ezen hengerből adódóan a kipufogócsonk átmérője 2-3 mm-rel kisebb mint a gyári Mito Evo hengeré, így a gyári Mito Evo kipufogót, aminek viszont nagyobb az átmérője, hiába húzzák oda a rugók, nem zár tökéletesen, és járó motornál érezhető/hallható h kifúj (napsütéses időben, ha megemelem a tankot, még látszik is h picit száll fel a füst). Szerintetek mit lehetne kezdeni vele, hogy jól tömítsen?
Köszönöm előre is a hasznos tanácsokat!
Haly! Mitóhoz van néhány apróság :
Első fékkar , power nyelv házában bowdenekkel, öninditó ,
váltórúd, hengerfej ,
Más nincs de a fennt emlitettek 8 e ért egyben vihetőek 9 ért postáztva is.
előbb vagy utóbb úgy is ki kell venned! max. hamarabb tudod orvosolni a problémát.. ha szar a menet az most is szar akkor meg már mindegy hogy kiveszed-e a gyertyát! :D
Üdv:Márk
megkaptad?
Csak az a kérdés, hogy ezt pontosan rá lehet-e fabrikálni az én Evo rezonátoromra...
Képeket ha küldenél róla, akkor hálás lennék.
ivadam16@freemail.hu
Ez melyik egyébként? Még az a kétrészes szétszedhető gönc? Nekem olyan volt, elég utálatos egy találmány, ott a toldásnál szivárog belőle az olaj, ezér is vettem ezt az Evo rezót, de akkor még eszem ágába sem jutott, hogy ki fog fújni az új kipufogóval... Azóta rájöttem már, hogy nem véletlenül volt rajt az a kipufogó...
Mailen ha érdekel és holnap este lemérem az átmérőt-
üdv
Ilyen pasztás marhaságokat én sem tartok jó megoldásnak, mert az csak átmenetileg jó szerintem. Én arra gondoltam, hogy esztergáltatni kéne oda valami gyűrűt, azt ráhúzni a henger csonkjára, és úgy rá a kipufogót, de lehet ez is marhaság...
Milyen rezód van egyébként, és mennyiér? Mondj légyszi valami baráti árat
Köszönöm előre is a hasznos tanácsokat!
Blokkban található összes hézagolón át,csavarszetten át, van minden féle CAGIVA SUPERCITY 125 /MITO 125-ös motorhoz alkatrész
Sok mindenből kettő van!PÁR alkatrészt pakoltam csak ki az asztalra!
Első fékkar , power nyelv házában bowdenekkel, öninditó ,
váltórúd, hengerfej ,
Más nincs de a fennt emlitettek 8 e ért egyben vihetőek 9 ért postáztva is.
calamint vanak membránok szívócsonkok karbik gyujtások olcsaón írj megegyezünk csere is éredkel
nonononocitromail.hu