Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztosan kell neki konzol, de teljesen felesleges. Szerintem a kerék amúgy nem férne be. Ezeket a motorokat mérnökök tervezték, nem véletlenül akkora amekkora. Valamint gondolom a Prima váz is alu, szóval azt hegeszteni... Vannak más öngyilkossági módszerek is.
bele passzol a blokk 1-1 az egybe vagy kell neki vmi konzol?
A kerekek egy nyomon futását hogyan ellenőrizted?
Köszi a választ, majd még figyelemmel kísérem a dolgot a közeljövőben. Remélem nem a teló vagy a váz ferde
lehet te se pont középen vagy, lehet akár a kormány miatt is, kerék centir, gumi, sok minden lehet... a telószárat ha már szemmel látod a görbülést az már elég gázos. Megkell nézetni.
Ma szomorúan tapasztaltam, hogy ha menet közben elengedem a kormányt akkor elhúz balra a moci. Ez tuti h attól van h valami kunkor van a villában? Mert szemre nyíl egyenesnek tűnnek a telószárak, a két kerék is egy nyomon halad, a vázban meg kétlem h görbület lenne. Kormánysúlyok mondjuk nincsenek benn. Ha valaki tudna valami bíztatót írni, azt megköszönném. Mito Evo-ról van szó egyébként.
igen.
cagiva prima vázába bele lehetne vhogy fabrikálni egy mito 125 ös blokkot meg a hátsó kereket?
Hali, Még nem. Érdekelne a tied milyen állapotban van, esetleg jó lenne pár kép. Ha lehet komplett kell lámpákkal, plexivel, tükrökkel. Helyileg hol van? Köszi
igazán nincs mit ;)
Köszi a segítséget, én nem találtam meg sehol sem, hiába kerestem.
Kiegyenlitő tengely a neve.. hát igen a fogaskerekeket kell összeforgatni, és mivel hogy ékes megoldással van összerakva a főtengelyen lévő fogaskerék, igy teljesen egyértelmü hogyan kell állnia. Gondolom manualban megtaláltad már az ide vágó képet:
Nagy a kuplung tengely, jobb fent a főtengely, lent jobboldlat a köztes fogaskerék, és alul baloldalt az a kiegyenlitő tengely fogaskereke. Igy kell össze állitanod, és akkor tökéletes lesz :)
(Szerintem!)
Valaki tud nekem abban segíteni hogy a képen látható vackot hogy hívják :D Nem ez a kérdés hanem hogyan kell beállítani? Mindenki másképp mondja. Van aki azt mondta, hogy a fogason látható jelöléseket forgassam össze, de a főtengelyt hova kell állítani közben, sajna erre nem figyeltem mikor szétszedtem. Köszi.
Rákókányolni rá lehet, de a felfogatási pontok nem egyeznek. Valamint az EVO cuccok legalább egy 100asba is fájhatnának, elnézve az itteni árakat. Ha ilyenbe gondolkozol, vegyél rögtön evo-t.
Gyerek valaki tudna segíteni abban hogy a Cagiva Mito -ra feltudom rakni a Cagiva Mito EVO nak az idom szetjét ? (első idom+ lámpák/oldal idomok / hátsó idom ülés alatt) ? esetleg a sima mito ra kormánystabilizátort feltudom szerelni ? (kezdő vagyok nem okoskodni szeretnék csak kíváncsi vagyok hogyha jövhéten megveszem a motort tudom e majd így fejleszteni ?) üdv. Gábor
hali sok mito alkatrészem van körlámpás alkatrészek .94 es évjárat kb aszthiszem akinek kel irjon reális áron minden . van blokkis . teleszkopok.. kerekek. idomok . stb . irj mikel és megbeszéljük.msn:tavesz.baktalo19@msn.com it megtalálsz :D vagy irj emailt : tavesz.baktalo17@citromail.hu gépnél vok egésznap visszis irok mindekinek
helo vettél már mito fejidodmot lámpákkal? ha esetleg nem akkor nekem lenne 8eft kompletten ha érdekel
Szia!

Fogyasztás nagyban függ hogy hogyan használod. ha 7ezer felett (nyit a power) akkor van étvágya, de én 5L -t számoltam.
Úgy vettem észre hogy nem igazán szervízigényes ha megfelelően karban van tartva és oda van rá figyelve.

Mellesleg eladó a mito -m
http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Sziasztok!
Használt motor vásárlása előtt állok és a MITO-kat nézegettem.(régi fajta, kerek lámpás)Tapasztalatokat szeretnék kérni hogy kb. mennyit eszik, mennyit megy, mennyire szervizigényes, van-e hozzá alkatrész, és hogy mire figyeljek oda vásárlásnál.
Esetleg ha valaki tud eladó jó állapotú, rendszámos MITO-t olyan 180ezer Ft körül az írjon!
Előre is köszönöm!
Több levegőt adj neki. Bár, ha normálisan beállítod az alapjáratod akkor jó is lesz.
Lehet kevés levegőt kap, első indításkor a benzin is kevés, megfelelő az arány, majd később több benzint kap már. Üzemmeleg motornál próbálj felet, vagy egyet kifelé csavarni a karbi levegőcsavarján.
Ja és a porlasztó most lett tisztítva, tehát nemhinném h az a baja.
Ha a hideg motort beindítom szivató nélkül (kb 23 fokos hőmérsékletű környezetben) akkor "pöcc és röff". Viszont ha megyek vele néhány km-t, leállítom a motort, majd pár perc mulva újra el akarom indítani, akkor hiába indítózok, nem indul, csak ha gázkarral adok mellé egy kis gázfröccsöt.
Gázkar tövében lévő kontraanyával próbáltam rajt állítgatni, de attól mondhatni, hogy semmi nem változott.
Amugy sincs alapjárat? Alapjárati fuvokát pucold ki, vagy tekerj az állitó csavaron egy kicsit h magasabb legyen.
Pénzhiány..nameg nagyobbra váltás...

Pedig jó kis gép