Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi! A tiéd is az Nemis értem miért akarod eladni. Én az enyémet február végén vettem, de azóta csak szerelőnél, műanyagosnál volt. Vételárral együtt kb 450.000 Ft-om van benne, de én ezt nem fogom eladni, ha ki is növöm, akkorios inkább elteszem az utókornak Szerintem a Mito Evo a legszebb 125-ös amit valaha gyártottak
csilli-villi

Motoking, úgylegyen :)
Ma hajtottam meg úgy istenigazából előszor a Mito-mat mióta nálam van. Nagyon jól muzsikál. Power-nyitáskor megindul mint állat . Egyedül annyi hibája van, hogy melegen nemigen van alapjárat, hiába indítózok nem röffen be, csak ha egy kist gázt adok mellé. Hidegen pöccre indul. Porlasztón kell valamit állítani? Ha igen mit? Köszi!
mantaniro: ;)) Hétvégén megyek megnézni a Sárga Mitot, ha nem gyere be akkor írok a tieddel kapcsolatban!
hello!
milyen a karbid?
eladnád belőle csak az uszót?
Hello!
nincs valakinek Dellorto PHBH 28-as karbihoz uszója?
fontos lenne!meg milyen árba?
MotoKing itt a különolajzó
Cagiva alkatrészek továbbra is eladóak:
kuplung komplett,gyújtás(alaplap+lendkerék)
váltó 7 sebességes
különaolajzás
bedix
supercity komplett futómű
önindító
Ár megyezeés,postai utánvétellel tudom küldeni ami kb méret tömeg fügvényében változhat de olyan 1750ft és 1-2Eft érték alatt nem küldök ha több minden kell akkor kedvezmény jár!
http://www.cagiva-supercity.co...
bal oldalt tudsz válogatni a fajták közül :) netes manual. angol nyelvü is
Írd be google-ba, hogy "Cagiva Mito service manual".
Rengeteg hasznos információ van benne, robbantott rajzokkal, kenőanyag táblázattal, karbantartási útmutatóval, stb...
Idomzatból.
Helló
Nemtudna nekem valaki mito blokkról robbantot rajzot küldeni? vagy linket adni?
Nagyon fontos lenne!
hogy régen Lucky Explorer Replika volt:D
Azzal is jó, lényeg hogy Ampermérőként használod és sorba kell kötni
köszi holnap megnézzük elvileg.... multiméterrel mérem az jó nem?
és végül neked mi okozta a hibát ha már tudod?
Micsodát?
fahee: ezt miből lehet tudni? lehet hülye kérdés :D
Személy szerint én a 2est javaslom.. Ég és föld a két Mito vezethetősége... Ültem már pár Miton. Na meg ugye a fék se egy utolsó szempont... és ha minden igaz, ez egy luckys mito volt fénykorában.
Egyenlőre megnézem azt a "2"-est és ha nem gyerebe akkor felveszem veled a kapcsolatot. Kecskemét nincs is annyira messze.
Tudok adni hozzá még 2lityó bontatlan elf olajat
Bár más olcsóbb olajjal is használhatod. Ebben a topicban is ki lett néhányszor tárgyalva hogy ki milyen olajat ajánl/tankol bele. Úgyhogy választék az van
Köszönöm szépen a gyors válaszokat"mantaniro": szép állapotúnak néz ki a Mito-d,egyedül a benzin kevergetése nem tetszik!
Semmit az csak egy replica de ha nem így van akkor ne kövezzetek meg :D Jah meg nagyon ritka EVO-ba
Az mit tesz, hogy lucky explorer vagy se?
Szerintem szép, műszaki is friss. Polirozott kerekek, szintén jó dolog. Nekem a szine annyira nem jön be, de az első sárvédpje úgy tűnik mintha karbon mintás lenne, forditott teló és 4 dugós fék megint előny. Jó árba van, meg kell hallgatni, egészséges csörgése még lehet. A legjobb lenne megmérni a kompressziót, ha tudsz szerezni mérőt. Kérdezz rá, hogy milyen olajjal használja, ki szerelgette. Még hátrány a fekete pexi, és az idomok közötti rácsok hiánya. SZóval reális az ár.