Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendben
4postával együtt
Este lesz csak hengerem... meg csak 1x tudom felrakni a lendkereket is...mert nincs lehúzóm, és másképp meg nem igazán akar lejönni. De, találtam manualt neten, köszi azért a tippet!
Levillogod gyertya nélkül.
valaki hamar gyorsan meg tudná mondani, hogy a gyujtás alaplapnak hogy kell állnia? Tehát a keresztben lévő barna valami az lefele, vagy felfele áll?
Tehát vagy alul van, vagy bal oldalt.. Levettem, de nem jegyeztem meg !
Hátsó, emailben már érdeklődtem, de nem kaptam választ, hogy van-e.
Akkor érdekelne a balos, de akkor jó benne a menet jol le lehet fogatni? Minden ,és így mennyi lenne postával együtt mégis mert borsod megyében lakom Varbón.
Mert most még per pillanat nincs rá keretem mert most szerelőnél van a moci de hétvégén lesz pénzem de jó lenne ha akkor eltennéd a balosat mert tényleg érdeklene de írni fogok úgy is köszi!
Helo!
A simatelós mitom szinte egyik napról a másikra elkezdte nyomni a baloldali telószárból az olajat. Kb 2000 km-et mentem telószimeringcsere óta. Van valami tippetek mi lehet a probléma? A telószár nem sérült, a szimeringen sem láttam sérülést, egykerekezni nem szoktam
És ha jól tudom csak az egyik szár csillapít, szerintem nem a fék oldali hanem ez, és a bekarikázott részre nem kéne valami kis gyűrű, ami a lyukat takarja, hogy ne follyon olyan gyorsan ott az olaj?
Válaszokat előre is köszönöm.
első vagy hátsó?
a balos az nincs repedve törve, ha kell adom hozzá a kis szívató kart is
Kicsit megviselt mindkettő ugyan az?
Mert ahogy látom a bal oldalin nincs a szivató kar meg szét van repedve a másik is meg van repedve de nem annyira nekem azért kellene eg ymásik emrt nekem szét van az enyémben a menet a tiedben a jobbosba remélem nincs szét menve?!
Főfékhengered van?
kicsit megkésve itt a kép
:) bocsi nem írtam oda hogy milyenhez :D de itt egy kép
Még mindig szükségem lenne plexire és hátsó ülésre, ha lehet kulccsal, ez lehet másolt is. Ha valakinek van kérem mailben küldjön képeket ( kollaristvan@citromail.hu ) Azonnal fizetnék, persze reális áron.
Köszi, megmérem pontosan mekkora, de minden más teljesen ugyan az.
írtam mailt
Helosztok várunk titeket szeretetek Cagiva Klub ban és megbeszélhetjük egymás tapasztalatait stb bit kérem nézetek 1 párszor be :)
orozoli2002@yahoo.com

30-435-1769
adj valami elérhetőséget
Van benne valami
"sokan bontanak mitot"
Ja, van 3-4 ember, egyik bontós már viccesebb a másiknál. Nem fogok személyeskedni.
Az ár úgy alakul ki, hogy ha valami ér kb: 2000Ft-ot, akkor azt megduplázza, és rak rá még egy ezrest, és viheted tőle. Nagyon kevés a fair bontós, vagy csak én nem találkoztam még vele. Olcsó alkatrész akkor van, ha szinte használhatatlan (pl fekete foncsoros lámpa, persze azzal a "szöveggel", hogy műszakira is jó , annyira nem rossz." Nem beszélve a több motort bontó emberekről, akik úgy adnak el cuccokat, hogy nemis olyan motorra való. Pl: kuplung bowden, kipufogó...
Nem beszélve arról, hogy inkább drágának tart valamit az ember, és évekig árulja. Van ittis olyan, aki már másfél éve egy mitot bont, és nem fogynak az alkatrészek. Szóval inkább rohadjon szét, de reális árba azért se!
Akinek nem inge ne vegye magára, de gondolom van aki megy öltözködni...
Ha méretek megegyeznek mehet bele nyugodtan.
Pár bár elnyomja már az ujjad...
Ez volt az első 125-ös motorom. Kivettem a gyertyát és odaraktam a kezem miközben önindítóztam. :D Mondom magamba, hogy van ebben elég kompresszió... :D :)