Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Cagiva klub vagy prima topicba érdeklődj, ez mito topic
Sziasztok!Ha senkinek nincs primához öninditója,akkor hol tudnék venni egyet?légyszi segitsetek!koszi:Csaba
Hello! Nekem evo 2-hez kellene.
szerintem meg van a hiba... ugye látszik a képen hogy belever a powerba és sajnos a gyűrüt beleszorította a dugóba. egyszerübben nem volt meg a kompreszió ha jól gondolom most elég gyűrüt vagy dugót is kell hogy vegyk mert csak a gyűrüt kellet lefejtenem a dugóbaol de annak nincs en baja max hogy szűk a gyürünek a heje a hengeren nincsen húzásnyom vagy valami baj szóval az megúszta szerncsére
Nekem is van egy hibátlan vázam, 1es mitobol való, 10e az ár.
Hello! Engem a váz érdekelne! Milyen árban adod? Képeket tudnál küldeni?
Ahogy összerakod, akkor a lényeg a préssáv lesz, amit a hengertalp tömités vastagsága határoz meg. 1.4mm körüli érték a jó asszem.
szerintetek? picit bele ért a powerba de a gyűrünél meg sehol máshol nem látok furcsaságot
ha eszedem a hengert új tömítés alá és azt nem adják darabra vagy igen?
nememlékszem rá hogy lett volna valami nem oda illő.
A szélére értettem, hogy nem-e volt az elektróda körül fekete?!
gyertya őzbarna voltl (a másik) most vadi új van szóval az égés az maga jó volt.
Lendkerék magátol nem hiszem hogy elmászna. de ránézek, én is gondoltam rá.
szimering nem hiszem de azt is megnézem holnpa írok csak legyen kis szabad idöm,mert sajnos most nem tudok vele foglalkozni
s segítségteket nagyon köszöm jó érzés
Sziasztok!Cagiva prima önindító van valakinek?ha nincs meg a,vagy nem jó a blendix,ill a kis fogaskerekek,nem baj,csak a motor menjen!enyém leégett,a többi cucc jó benne!köszi:Csaba
Esetleg lendkerék ék helyén van-e? Gyertya amikor kiszedted a karimája milyen szinű volt (tuti hogy jó a gyertya)? Kompresszió biztos van benne (meg kéne mérni)? Benzint tuti kap?
Amikor beindult, nem füstötl nagyon? Lehet, hogy szimering, meg akkoris lehet, hogy az, ha nem benzines a gyertya inditózásnál. De elsőnek pucold ki a karburátort. A gyertyát is nézd meg, hogy tiszta legyen, aztán próbálkozz.
Kérdésem 125ccm mito-hoz kellene nekem váltóolaj viszonylag olcsó is meg jó is milyet ajánlotok, mert ha már szét van szedve a motor akkor már lehet csinálok egy olajcsrét is!
hát igen addig beindúlt de most.... majd ma veszek pasztát és fel lököm a hf-et új tömítéssel és kiganézok mindent remélem csak átmeneti elmezavar van/volt nála
mert téleg kompreszió van szerintem mert 3000km es wösner dugó nem hiszem hogy elkopik szikra is van benzint toltam az égéstérbe még múltkor és akk nem indult szal nekem ez nagy homáj hogy nem. mert elvileg kéne.vagy tévedek?
maga a hangtompító vagy a rezó érdekelne?
Hátsó főfékhenger van valakinek? Csak hibátlan érdekel ami abszolút nem kopott, nem folyat!
A cél hogy beinduljon, ha nincs más kéznél az is jó.
A féktisztító az kemény...
Nem túl szokványos dolog, főleg azért mert valószinű a baleset, de jól olvastam nálatok is meg volt. Egyébként meg ha tolásra 3-4 méter alatt beinditja, minek a kocsival szórakozni... Nem nehéz motor, de ha az akkoris meg lehetett volna oldani, hogy valaki tol, te pedig rajta ülsz. Ha ennyitől nem indul be, akkor fölösleges nagyobb sebességgel meghúzni, nem tesz jót.
Üdv zz4 engem a kormányon lévő bal oldali kezelőszer érdekelne!
Mennyi lenne az ára meg az állapota meg jó lenne ha tennél fel róla képet közelit meg milyen a menet a belsejében.
Hello, nekem kipufogódobra lenne szükségem, esetleg van?
igen kocsival miért mi ezzel a gond? tolni rohadt nehéz de am eddig tolásra is hidegen 3-4 méter és szivatóval felkapta melegen meg az leső rákuplungolásnál ha épp nem birta betekerni az öninditó.
Akkor a membrán jó. Karbi pucc szerintem is, ahogy a többiek mondták. Más problémája nem lehet szerintem.